بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۹
"غکورش" ۳۹ درصد از درآمد‌های سال مالی گذشته را به دست آورد؛

روغن خوراکی پرفروش‌ترین محصول "غکورش"

روغن خوراکی پرفروش‌ترین محصول
نرخ فروش روغن خوراکی در پنجمین ماه از سال جاری در ازای هر تن ۵۹ میلیون و ۸۲۴ هزارتومان اعلام شد. این نرخ در مقایسه با ماه گذشته نزدیک به ۲ درصد افزایش پیدا کرد. 
کد خبر : ۲۸۴۹۸۸
نویسنده :
امیرحسین کریمی

بورس نیوز:

شرکت صنعت غذایی کورش در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مردادماه سال جاری از فروش محصولات در بازار داخلی به درآمد عملیاتی ۲ هزار و ۳۸ میلیارد تومانی دست پیدا کرد. این شرکت از ابتدای سال مالی تاکنون میزان درآمد تجمیعی که از فروش محصولات شناسایی کرد برابر با ۸ هزار و ۶۷۴ میلیارد تومان بود.

میزان سرمایه‌ای که شرکت صنعت غذایی کورش در ۵ ماه نخست سال جاری از خود بر جای گذاشت ۲ همت بود. گفتنی است که "غکورش" در مردادماه میزان درآمدی که به ثبت رساند نسبت به میانگین درآمد‌ها در ۴ ماه گذشته ۲۳ درصد بالاتر بود. همچنین درآمد عملیاتی که در این دوره از فروش محصولات به اطلاع سهامداران رسید ۳۹ درصد از درآمد تجمیعی ۱۲ ماهه سال گذشته را تشکیل داده است.

روغن خوراکی پرفروش‌ترین محصول غکورش+بورس نیوز

"غکورش" در مردادماه از فروش محصولات روغن خوراکی، ذرت دامی، روغن خام و تصفیه، محصولات نیمه ساخته، کنجاله، دانه روغنی و سایر (عمدتا مواد اولیه) کسب درآمد کرد. در این بین بیشترین درآمدزایی از فروش روغن خوراکی با مبلغ یک هزار و ۵۹ میلیارد تومان رقم خورد. این مبلغ دربرگیرنده‌ی ۵۲ درصد از درآمد ماهانه مردادماه "غکورش" بود.

نرخ فروش روغن خوراکی در پنجمین ماه از سال جاری در ازای هر تن ۵۹ میلیون و ۸۲۴ هزارتومان اعلام شد. این نرخ در مقایسه با ماه گذشته نزدیک به ۲ درصد افزایش پیدا کرد. 

میزان درآمد ماهانه "غکورش" در مردادماه نسبت به دوره مشابه سال گذشته با افزایش ۸۴ درصدی روبه‌رو بود. درآمد تجمیعی که صنعت غذایی کورش از خود بر جای گذاشت در مقایسه با عملکرد سال گذشته خود ۲۴ درصد افزایش را تجربه کرد.

روغن خوراکی پرفروش‌ترین محصول غکورش+بورس نیوز

مقدار فروش ماهانه "غکورش" در مردادماه سال جاری ۶۶ هزار و ۲۸۱ تن اعلام شد که بیشترین مقدار فروش متعلق به کنجاله با ۳۰ هزار و ۶۷۳ تن بود. نرخ فروش این محصول نیز در مردادماه نزدیک به ۲۰ میلیون تومان در ازای هر تن اعلام شد.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
انتشار آگهی دعوت به مجمع
در بیست و سومین روز از ماه جاری؛

انتشار آگهی دعوت به مجمع "غکورش"

برگزاری مجمع ۶۳ ناشر بورسی در دیما
سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اعلام کرد:

برگزاری مجمع ۶۳ ناشر بورسی در دیما

ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.