بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۴:۳۰
رئیس هیئت مدیره غدیر در گفتگو با بورس‌نیوز مطرح کرد؛

تلاش پتروشیمی غدیر جهت افزایش تولید و تنوع سبدکالایی

تلاش پتروشیمی غدیر جهت افزایش تولید و تنوع سبدکالایی
کد خبر : ۲۸۵۰۸۰
نویسنده :
زهرا منصور

سروش خسروی، رئیس هیئت مدیره و سرپرست شرکت پتروشیمی غدیر، در حاشیه هجدهمین دوره نمایشگاه ایران پلاست در گفتگو با بورس‌نیوز بیان کرد: برنامه تولید شرکت نسبت به سال گذشته از لحاظ کمیت تناژ تولید با تفاوت چشمگیری مواجه نشده، اما قیمت تمام شده به دلیل موضوعاتی همچون خوراک و یوتیلیتی‌هایی که افزایش بسیار داشته‌اند تحت تأثیر قرار گرفته است. ما در حال تلاش هستیم تا با افزایش مقدار تولید، تعامل با دولت جهت تسهیل صادرات و افزایش قیمت PVC، این نقیصه را جبران کنیم.

وی مطرح کرد: دولت محترم برخی از سیاست‌ها از جمله تعیین میزان کف عرضه در بورس و عوارضات برای صادرات را وضع کرده که تولیدکنندگان را مقداری تحت فشار قرار داده است. امیدواریم در سالی که با عنوان تولید نام گذاری شده، این فشار کاسته شود و حمایت صحیح از صنایع پایین دست که سبب رونق اقتصادی خواهد شد به صنایع بالا دست نیز تسری پیدا کند تا مشکلات تولیدکنندگان رفع شوند.

خسروی خاطرنشان کرد: سهامداران اطمینان داشته باشند که حداکثر تلاش خود را در جهت افزایش تولید، کاهش هزینه‌های تمام شده و تنوع سبدکالایی انجام خواهیم داد و امیدواریم به وسیله این اقدامات پیش بینی شده و با حمایت دولت محترم بتوانیم رضایت سهامداران را جذب کنیم.

اشتراک گذاری :
برچسب ها :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.