بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۶
پتروشیمی اروند در دومین روز ایران پلاست هجدهم؛

از انعقاد تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری تا ارتباط با مشتریان

از انعقاد تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری تا ارتباط با مشتریان
در جریان دومین روز از هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست، در کنار میزبانی از مشتریان و بازدیدها، تفاهم‌نامه‌ای به منظور توسعه زنجیره تولید کلر آلکالی (PVC/VCM/EDC) به امضای سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و شرکت پتروشیمی اروند رسید.
کد خبر : ۲۸۵۱۱۰
نویسنده :
زهرا منصور

به گزارش بورس‌نیوز، این تفاهم‌نامه که با حضور مرتضی شاهمیرزایی مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی به امضای سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و شرکت پتروشیمی اروند رسید، اقدامی مهم در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و توسعه صنعت پتروشیمی کشور محسوب می‌شود.

این تفاهم‌نامه که به امضای مهندس خسروی به نمایندگی از شرکت پتروشیمی اروند و دکتر برزگر مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی رسید، توسعه زنجیره کلر آلکالی شرکت پتروشیمی اروند با ظرفیت تولید ۹۰۰ هزار تن در سال و با سرمایه‌گذاری ۶۲۶ میلیون دلار و اشتغالزایی قابل توجه را شرح می‌دهد.

همچنین این تفاهم‌نامه در راستای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی و تاکید بر توسعه صنایع پایین‌دستی پتروشیمی و افزایش تولید محصولات پتروشیمی و کاهش وابستگی به واردات، در راستای افق چشم انداز شرکت می‌باشد.

گفتنی‌ست، هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست با حضور پرشور ۲۸۸ شرکت خارجی و ۵۲۵ شرکت داخلی، از ۱۸ تا ۲۱ شهریور در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.