بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۵
تایر رادیال سیمی پرفروش‌ترین محصول پتایر لقب گرفت؛

فروش ۳۸ تنی "پتایر" در بازار صادراتی

فروش ۳۸ تنی
شرکت تولیدی ایران تایر محصولات خود را در بازار‌های داخلی و صادراتی به فروش رساند. سهم عمده کسب درآمد پتایر در مردادماه مربوط به بازار داخل کشور بود. 
کد خبر : ۲۸۵۲۴۴
نویسنده :
امیرحسین کریمی

 

بورس نیوز:

شرکت تولیدی ایران تایر میزان درآمدی که از فروش محصولات خود در مردادماه سال جاری شناسایی کرد مبلغی برابر با ۳۶۲ میلیارد تومان بود. این درآمد به دست آمده حاصل از فروش محصولات نوار فلاپ، تایر بایاس و تایر رادیال سیمی بود. میزان درآمدی که پتایر در ۵ ماه گذشته به ثبت رساند مبلغی برابر با یک هزار و ۷۴۷ میلیارد تومان بود.

شرکت تولیدی ایران تایر محصولات خود را در بازار‌های داخلی و صادراتی به فروش رساند. سهم عمده کسب درآمد پتایر در مردادماه مربوط به بازار داخل کشور بود. 

فروش ۳۸ تنی فروش ۳۸ تنی

درآمدی که این شرکت تایر فروش در مردادماه از خود بر جای گذاشت در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته رشد ۱۸۰ درصدی را تجربه کرد و همچنین میزان درآمد تجمیعی این شرکت نسبت به ۵ ماه نخست سال جاری افزایش ۶۷ درصدی را به ارمغان آورد. 

پرفروش‌ترین محصول "پتایر" در پنجمین ماه مربوط به تایر رادیال سیمی بود. پتایر از فروش این محصول به درآمدزایی ۲۲۹ میلیارد تومانی دست یافت. این مبلغ دربرگیرنده‌ی ۶۳ درصد از کل درآمد ماهانه منتهی به مردادماه بود. نرخ فروش محصول تایر رادیال سیمی ۱۳۳ میلیون تومان در ازای هر سهم بود.

فروش ۳۸ تنی

مقدار فروش "پتایر" در مردادماه ۲ هزار و ۴۴۵ تن به ثبت رسید. مقدار فروش صادراتی پتایر در این دوره ماهانه ۱۴ تن به ثبت رسید. از ابتدای سال مالی تاکنون پتایر بیشترین مقدار فروش ماهانه را مردادماه به ثبت رساند. پتایر در ۵ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی در ۳ ماه اخیر حضور ثابتی در این بازار داشت و تاکنون به فروش ۳۸ تنی دست پیدا کرده است.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.