بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۷
گزارش فعالیت ماهانه شهریورماه تپسی منتشر شد؛

رشد ۱۰۰ درصدی درآمد "تپسی" نسبت به سال گذشته

رشد ۱۰۰ درصدی درآمد
میزان درآمد تجمیعی که شرکت تپسی از کمیسیون دریافتی، سرویس تلفنی و بخش‌های دیگر توانست به دست آورد در برگیرنده‌ی ۸۶ درصد از کل درآمدزایی این شرکت در سال مالی گذشته بوده است.     
کد خبر : ۲۸۵۶۳۲
نویسنده :
امیرحسین کریمی

بورس نیوز:

شرکت پیشگامان فن‌آوری و دانش آرامیس در گزارش فعالیت ماهانه‌ای که در شهریورماه ۱۴۰۳ در سامانه کدال به اطلاع سهامداران خود رساند توانست به درآمد عملیاتی نزدیک به ۱۷۰ میلیارد تومان برسد، مجموع این درآمد ماهانه حاصل از فروش و ارائه خدمات بود.

“تپسی” در ۶ ماه نخست سال جاری از فروش و ارائه خدمات توانست به درآمد تجمیعی ۸۹۵ میلیارد تومانی دست پیدا کند، این شرکت استارت‌آپی در گزارش ماهانه خود میزان سرمایه به ثبت رسیده خود را ۲۴۶ میلیارد تومان اعلام کرد، درآمد ماهانه‌ای که “تپسی” در شهریورماه به دست آورد ۱۷ درصد بالاتر از متوسط درآمد به ثبت رسیده طی ۵ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی بود.

روند درآمدزایی تپسی تا پایان شهریورماه ۱۴۰۳

“تپسی” در شهریورماه نیز روند رو به رشد خود را همانند ۵ ماه گذشته حفظ کرد و به افزایش درآمد ۱۰۰ درصدی نسبت به دوره مشابه سال گذشته رسید، کماکان این روند صعودی نسبت به سال مالی گذشته ادامه دارد و این شرکت استارت‌آپی طی ۶ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی تاکنون به درآمد تجمیعی ۸۹۵ میلیارد تومانی رسید به‌طوری‌که با رشد درآمد ۹۱ درصدی از مبلغ ۱۰۷ میلیارد تومان به این میزان دست پیداکرده است.

رشد ۱۰۰ درصدی درآمد

میزان درآمد تجمیعی که شرکت تپسی از کمیسیون دریافتی، سرویس تلفنی و بخش‌های دیگر توانست به دست آورد در برگیرنده‌ی ۸۶ درصد از کل درآمدزایی این شرکت در سال مالی گذشته بوده است.     

بیشترین درآمد ماهانه "تپسی" از بخش «کمیسیون دریافتی از سفیران» با ۱۶۶ میلیارد تومان شناسایی شد که در واقع نسبت به شهریورماه سال مالی گذشته توانست به افزایش ۱۰۳ درصدی برسد، درآمدی که شرکت پیشگامان فن‌آوری و دانش آرامیس از بخش کمیسیون شناسایی کرد دربرگیرنده‌ی ۹۶ درصد از درآمد ماهانه بود.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.