بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۱
پیام تسلیت مدیرعامل بانک سینا به مناسبت شهادت دبیر کل حزب‌الله لبنان
مدیرعامل بانک سینا به مناسبت شهادت دبیرکل حزب‌الله، فرمانده بزرگ جهادی و مقاومت، سیدحسن نصرالله که بر عهد خود با خدای خویش صادقانه پایمردی کرد و با دفاع جانانه از مظلومان در مقابل رژیم غاصب صهیونیستی، ناجوانمردانه به شهادت رسید، پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر : ۲۸۵۶۵۸
نویسنده :
مینا علیزاده

به گزارش بورس نیوز، متن پیام علی ابدالی، مدیرعامل بانک سینا به شرح زیر است:

بِسمِ رَبِ الشُهَداء وَ الصِدیقین

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُون

حمله جنایتکارانه صهیونیست‌ها به محل استقرار حزب‌الله در بیروت و شهادت ده‌ها انسان بی‌گناه از جمله علامه مجاهد، سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان بسیار موجب غم و اندوه شد.

حمله‌ای که بر اثر آن، این فرمانده دلیر و تنی چند از همرزمان و مردان عرصه جهاد حزب‌الله، به خیل شهدای مقاومت اسلامی لبنان و فلسطین پیوستند.

گوارا باد بر همه آنان، دیدار در محضر حق تعالی و حضورشان در جمع تقواپیشگان در بهشت برین و در جایگاه صدقشان، نزدخداوندگار مقتدر.

ماهیت پلید، جنایتکارانه و وحشی‌گری رژیم کودک‌کش و غاصب صهیونیستی و حامیان غربی این رژیم جعلی، با جنایت‌های روز‌های اخیر هر چه بیشتر برای جهانیان آشکار شد و بسیاری از سران کشور‌های مختلف جهان اقدامات اخیر صهیونیست‌ها را محکوم کردند.

جنبش مقاومت طی سال‌ها مبارزه، به جهانیان ثابت کرده که با ترور ناجوانمردانه شخصیت‌ها و فرماندهان جنبش، نه تنها از طی مسیر و حرکت باز نایستاده، بلکه قوی‌تر و مصمم‌تر از همیشه در دفاع از مظلوم گام برداشته است.

اینجانب از خدای متعال مسألت دارم که این شهید مجاهد و جمیع شهدای مقاومت را مشمول رحمت واسعه و مغفرت خود قرار داده و آنان را در بهشت برین و در کنار انبیا و اولیاء قراردهد و به خانواده‌ها و همرزمانشان در مقاومت لبنان و فلسطین، صبر جزیل و ثبات در مسیر تحقق وحدت و یکپارچگی درمواجهه با تجاوز صهیونیست عنایت فرماید.

علی ابدالی_ مدیرعامل بانک سینا

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.