بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۱
درآمد ماهانه نفت بهران، با ۱۱ درصد کاهش همراه شد؛

پایان نیمه نخست "شبهرن" با قطع روند صعودی

پایان نیمه نخست
کد خبر : ۲۸۶۱۶۶
نویسنده :
امیرحسین کریمی

بورس نیوز:

شرکت نفت بهران در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به شهریورماه سال جاری مجموع درآمد‌های شناسایی‌شده طی این دوره ماهانه را ۲ هزار و ۳۱۶ میلیارد تومان اعلام کرد و از ابتدای سال مالی تا انتهای شهریورماه نیز موفق به کسب درآمد ۱۳ هزار و ۶۶۵ میلیارد تومانی شد که بیشترین درآمد به‌دست‌آمده طی این دوره ۶ ماهه در مردادماه به‌دست‌آمده است.

پایان نیمه نخست

درآمد ماهانه این شرکت روانکار از فروش محصولات در ۲ بازار داخلی و صادراتی حاصل‌شده که عمده درآمد‌ها در بازار داخلی با یک هزار و ۶۶۱ میلیارد تومان بود که ۷۲ درصد از کل درآمد‌ها را در برگرفته و مابقی آن نیز از فروش محصولات در بازار خارجی به‌دست‌آمده است.

درآمد‌های اعلام‌شده شبهرن تا شهریورماه

شرکت نفت بهران در شهریورماه سال جاری شاهد کاهش درآمد عملیاتی بود که نسبت به ماه گذشته ۱۱ درصد اُفت داشت. بیشترین درآمد شناسایی‌شده "شبهرن" از فروش محصول «روغن‌موتور بنزینی» ۷۰۵ میلیارد تومان به دست آمد که نرخ فروش این محصول در ازای هر لیتر ۷۲ هزارتومان اعلام شد و پس‌ازآن «روغن‌موتور دیزلی» با ۵۸۲ میلیارد تومان بیشترین درآمد را در اختیار داشت

پایان نیمه نخست

شرکت نفت بهران در شهریورماه سال جاری ۵۹ میلیون و ۱۹۴ هزار لیتر فروش داشت که عمده‌ترین مقدار فروش را در بازار داخلی با ۲۷ میلیون و ۶۴۰ هزار لیتر مشاهده کرد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
سهم ۸۲ درصدی درآمد‌های بازار داخلی نفت بهران؛

"شبهرن"، مدار صعودی را ادامه می‌دهد

انتشار آگهی دعوت به مجمع
در هفدهمین روز تیرماه؛

انتشار آگهی دعوت به مجمع "شبهرن"

ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.