بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۲
درآمد ماهانه شرکت مخابرات ایران با شیبی آرام، کاهشی شد؛

عقب‌گرد درآمد "اخابر" در نیمه نخست سال جاری

عقب‌گرد درآمد
میزان درآمد ماهانه‌ای که شرکت مخابرات ایران در شهریورماه شناسایی کرد نسبت به مردادماه نزدیک به ۱۴ میلیارد تومان کاهش را در کارنامه مالی خود به ثبت رساند.
کد خبر : ۲۸۶۴۳۴
نویسنده :
امیرحسین کریمی

بورس نیوز:

شرکت مخابرات ایران در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به شهریورماه سال جاری میزان درآمدی که از ارائه خدمات و فروش شناسایی کرد مبلغی برابر با ۸۷۶ میلیارد تومان بود. این شرکت مخابراتی از ابتدای سال مالی تاکنون توانست مبلغ درآمد تجمیعی خود را ۵ هزار و ۳۶۶ میلیارد تومان به ثبت برساند.

میزان درآمد ماهانه‌ای که شرکت مخابرات ایران در پایان نیمه نخست سال مالی از خود برجای گذاشت در مقایسه با میانگین درآمدی در ۵ ماه گذشته با ۲ درصد کاهش مواجه بوده است. درآمد تجمیعی که اخابر در انتهای شهریورماه از عملکرد خود شناسایی کرد ۴۹.۳۵ درصد از کل درآمد ۱۲ ماهه سال گذشته خود را پوشش داده است.


بیشتر بخوانید: تماس های مکرر "اخابر" با منطقه زیان آوری


میزان درآمد ماهانه‌ای که شرکت مخابرات ایران در شهریورماه شناسایی کرد نسبت به مردادماه نزدیک به ۱۴ میلیارد تومان کاهش را در کارنامه مالی خود به ثبت رساند. بیشترین میزان درآمد که این شرکت شهریورماه شناسایی کرد مربوط به ارائه خدمات مخابراتی بود که نسبت به ماه گذشته ۳ درصد کاهش را به دنبال داشت.

عقب‌گرد درآمد

میزان درآمد عملیاتی که "اخابر" از بخش ارائه خدمات مخابراتی در این بازه زمانی شناسایی کرد دربرگیرنده‌ی ۶۳ درصد از درآمد ماهانه این دوره بود و بخش‌های دیگر مانند مکالمات، هزینه‌های تلفن ثابت، حق استفاده از خدمات مخابراتی و سایر درآمدما مابقی فروش ماهانه را به خود اختصاص داده‌اند.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.