بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۲ آبان ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۰
بانک صادرات ایران خود را در مسیر رشد سودآوری می‌بیند؛

نوار صعودی درآمد‌های "وبصادر" ادامه داشت

نوار صعودی درآمد‌های
نکته قابل توجه آنجاست که میزان سود انباشته "وبصادر" با رشد ۱۳ درصدی به مبلغی نزدیک به ۳ هزار میلیارد تومان رسید.
کد خبر : ۲۸۶۵۶۷
نویسنده :
امیرحسین کریمی

بورس نیوز:

بانک صادرات ایران در گزارش صورت‌های مالی میاندوره‌ای ۶ ماهه منتهی به شهریورماه سال ۱۴۰۳، میزان درآمد عملیاتی که حاصل از درآمد‌های تسهیلات اعطایی و سپرده‌گذاری و خالص درآمد کارمزد است را برابر با ۲۴ هزار و ۴۰۶ میلیارد تومان به ثبت رساند. این میزان درآمدزایی از سوی "وبصادر" در مقایسه با نیمه نخست سال گذشته رشد ۲۰ درصدی را به همراه داشت.

میزان سود خالصی که بانک صادرات در پایان دوره ۶ ماهه منتهی به شهریورماه سال جاری از خود بر جای گذاشت برابر با ۷۰۲ میلیارد تومان که در این دوره با افزایش ۸ درصدی روبه‌رو بود. میزان سود خالصی که "وبصادر" در ازای هر سهم شناسایی کرد ۳۳ ریال به ثبت رسید. 

ادامه‌دار نوار درآمد‌های ۶ ماهه وبصادر+بورس نیوز

بانک صادرات ایران در انتهای دوره ۶ ماهه میزان سرمایه‌ای که از خود بر جای گذاشت ۲۱ هزار و ۵۳۵ میلیارد تومان اطلاع‌رسانی شد که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته تغییری را به دنبال نداشت اما؛ نکته قابل توجه آنجاست که میزان سود انباشته "وبصادر" با رشد ۱۳ درصدی به مبلغی نزدیک به ۳ هزار میلیارد تومان رسید.

در این بخش لازم به ذکر است که بر اساس اعداد و مبالغی که بانک صادرات ایران در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به شهریورماه سال جاری میزان درآمدی که از بخش تسهیلات ارزی به دست آورد ۸۳ میلیارد تومان بود. در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته که این بخش ۲۴ میلیارد تومان به ثبت رسیده بود اکنون رشد ۲۴۴ درصدی را تجربه کرده است.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.