بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۷ آبان ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۴
بانک سینا در آغاز نیمه دوم سال مالی به تراز مثبت ۳۵ درصدی رسید؛

ثبت رکوردی جدید از "وسینا" در کسب درآمدزایی

ثبت رکوردی جدید از
درآمدی ماهانه‌ای بانک سینا در هفتمین ماه از سال جاری در سامانه کدال به اطلاع سهامداران رساند در مقایسه با ماه گذشته رشد ۱۱ درصدی را در این دوره ماهانه به ثبت رساند.
کد خبر : ۲۸۶۶۹۳
نویسنده :
امیرحسین کریمی

بورس نیوز:

بانک سینا در گزارش فعالیت ماهانه‌ای که در مهرماه سال جاری از خود بر جای گذاشت به میزان درآمد یک هزار و ۱۶۱ میلیارد تومانی دست‌یافت، این درآمد حاصل‌شده از بخش تسهیلات اعطایی بود و از ابتدای سال مالی تا پایان مهرماه نیز مجموع درآمد تجمیعی از تسهیلات اعطایی ۷ هزار و ۱۸۲ میلیارد تومان به ثبت رسید.

بانک سینا در مهرماه سال جاری مبلغی که بابت سود سپرده‌گذاری به مشتریان خود پرداخت کرد برابر با ۸۶۰ میلیارد تومان بود و از ابتدای سال مالی تاکنون نیز مجموع پرداختی‌های "وسینا" به ۵ هزار و ۱۲۹ میلیارد تومان رسید.

ثبت رکوردی جدید از وسینا در کسب درآمدزایی+بورس نیوز

تسهیلات اعطایی طی دوره "وسینا" در پایان مهرماه سال جاری ۱۹ هزار و ۷۷۳ میلیارد تومان به ثبت رسید که نسبت به تسهیلات وصولی نزدیک به ۳۵ درصد بالاتر بود، گفتنی است که این بانک میزان سرمایه ثبت‌شده خود را در ۷ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی ۴ هزار میلیارد تومان اعلام کرد.

تسهیلات اعطایی بانک سینا سوار بر امواج صعودی

درآمدی ماهانه‌ای بانک سینا در هفتمین ماه از سال جاری در سامانه کدال به اطلاع سهامداران رساند در مقایسه با ماه گذشته که یک هزار و ۴۸ میلیارد تومان درآمد از بخش تسهیلات اعطایی کسب کرد رشد ۱۱ درصدی را در این دوره ماهانه به ثبت رساند. همچنین درآمد تسهیلات اعطایی "وسینا" نسبت به مهرماه سال گذشته افزایش ۷۰ درصدی را مشاهده کرد.

درآمد تجمیعی که بانک سینا در پایان مهرماه سال جاری از تسهیلات اعطایی شناسایی کرد برابر با ۷ هزار و ۱۸۲ میلیارد تومان بود که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته رشد ۵۸ درصدی را تجربه کرد، همچنین بانک سینا در مهرماه به تراز مثبت ۳۵ درصدی دست‌یافت.

ثبت رکوردی جدید از وسینا در کسب درآمدزایی+بورس نیوز

مجموع درآمد‌های محقق‌شده بانک سینا در پایان مهرماه برابر با یک هزار و ۶۸۰ میلیارد تومان بود، بیشترین میزان درآمدی که دراین‌بین شناسایی شد مربوط به تسهیلات اعطایی بود که در مهرماه سال جاری عملکرد مثبتی از خود را بر جای گذاشت و رکورد درآمدزایی خود از تسهیلات اعطایی را در سال مالی منتهی به اسفندماه ۱۴۰۳ بهبود بخشید، درآمد‌های محقق‌شده "وسینا" در مهرماه نسبت به ماه گذشته ۱۴ درصد رشد را به همراه داشت.

ثبت رکوردی جدید از وسینا در کسب درآمدزایی+بورس نیوز

بیشترین درآمدزایی صورت گرفته توسط بانک سینا در مهرماه سال جاری مربوط به بخش مرابحه با ۹۲۷ میلیارد تومان بود که ۸۰ درصد از درآمد تسهیلات اعطایی در این دوره را تشکیل می‌داد، بخش درآمدزای دیگر "وسینا" در اختیار مشارکت مدنی با ۸۶ میلیارد تومان بود.

میزان پرداختی سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری "وسینا" 

میزان پرداختی "وسینا" جهت پرداخت سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری به مشتریان در مهرماه سال جاری ۸۶۰ میلیارد تومان به ثبت رسید که در مقایسه با ماه گذشته ۱۷ درصد افزایش را به همراه داشت، پرداختی‌ها جهت سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری در ۷ ماه سپری‌شده از سال مالی برابر با ۵ هزار و ۱۲۹ میلیارد تومان بود.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
لزوم تقویت و ارتقای خدمات ارزی در بانک سینا
رئیس بنیاد مستضعفان در افتتاح شعبه ارزی بانک سینا مطرح کرد:

لزوم تقویت و ارتقای خدمات ارزی در بانک سینا

بزرگ‌ترین دستاورد هشت سال دفاع مقدس حفظ تمامیت ارضی کشور است
مدیرعامل بانک سینا با اشاره با بیانات مقام معظم رهبری مطرح کرد:

بزرگ‌ترین دستاورد هشت سال دفاع مقدس حفظ تمامیت ارضی کشور است

پانزدهم مهرماه آخرین مهلت شرکت در جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک سینا
مدیر امور حوزه مدیرعامل و روابط عمومی بانک سینا اعلام کرد:

پانزدهم مهرماه آخرین مهلت شرکت در جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک سینا

ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.