بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۷ آبان ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۳
بیمه تجارت نو رشد ۱۲۶ درصدی درآمد‌های تجمیعی را ثبت کرد؛

"بنو" درخشان در عملکرد تجمیعی

بیشترین درآمدی که این شرکت بیمه‌ای از خود برجای گذاشت مربوط به رشته بیمه «ثالث-اجباری» با ۱۱۹ میلیارد تومان بود که تشکیل‌دهنده ۳۹ درصد از درآمد به‌دست‌آمده در مهرماه بود.
کد خبر : ۲۸۶۶۹۵
نویسنده :
امیرحسین کریمی

بورس نیوز:

شرکت بیمه تجارت نو "بنو" در گزارش فعالیت ماهانه خود منتهی به مهرماه سال جاری از فروش حق بیمه برای بیمه‌شدگان تحت پوشش خود مبلغی بالغ‌بر ۳۰۳ میلیارد تومان درآمد را به ثبت رساند و از ابتدای سال مالی تاکنون نیز این شرکت بیمه‌ای مجموع درآمد‌های شناسایی‌شده را ۴ هزار و ۳۵۶ میلیارد تومان ارائه کرد.

"بنو" در مهرماه میزان خسارت پرداختنی خود به مشتریان را برابر با مبلغ ۴۱۳ میلیارد تومان اعلام کرد و از ابتدای سال مالی تا پایان مهرماه نیز مجموع خسارت‌های پرداختی یک هزار و ۶۹۱ میلیارد تومان ثبت‌شده است.

درآمد‌های شناسایی‌شده "بنو" تا مهرماه ۱۴۰۳

شرکت "بنو" در مهرماه سال جاری با افزایش درآمد از حق بیمه صادرشده مواجه بوده که نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۲۶ درصد رشد را به همراه داشت و درآمد تجمیعی حاصل‌شده از ابتدای سال مالی تا انتهای مهرماه نیز ۱۲۶ درصد افزایش را در پی داشت.

بیشترین درآمدی که این شرکت بیمه‌ای از خود برجای گذاشت مربوط به رشته بیمه «ثالث-اجباری» با ۱۱۹ میلیارد تومان بود که تشکیل‌دهنده ۳۹ درصد از درآمد به‌دست‌آمده در مهرماه بود.

عمده‌ترین درآمد شناسایی‌شده بیمه تجارت نو از ابتدای سال مالی تا پایان مهرماه سال جاری مربوط به رشته بیمه «زندگی-اندوخته‌دار» با یک هزار و ۸۸۹ میلیارد تومان بود که ۴۳ درصد از کل درآمد به‌دست‌آمده این شرکت را از آن خود کرد.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.