بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۶
جلسه هم‌اندیشی تبیین رویکردهای جدید ایران‌خودرو در حوزه خدمات پس‌ از فروش برگزار شد؛

مشتریان شاهد تغییرات مثبت در خدمات پس از فروش خواهند بود

مشتریان شاهد تغییرات مثبت در خدمات پس از فروش خواهند بود
جلسه هم‌اندیشی تبیین رویکردهای جدید ایران‌خودرو در حوزه خدمات پس‌از‌فروش با حضور مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو، سهام‌داران، اعضای هیات مدیره، مدیران عامل، معاونان و نمایندگی‌های منتخب برگزار شد.
کد خبر : ۲۹۱۹۳۰
نویسنده :
مینا علیزاده

به گزارش بورس نیوز، مدیرعامل شرکت ایساکو، در این جلسه با اشاره به تلاش نمایندگی‌های مجاز ایران‌خودرو برای ارایه بهترین خدمات به مشتریان، بر لزوم تقویت زیرساخت‌ها برای افزایش درآمد و بهبود کیفیت خدمات تاکید کرد. 

عبدالله سلطانی ثانی با بیان این‌که برای رسیدن به این هدف، باید تمامی عناصر مورد نیاز نمایندگی‌ها برای ارایه خدمات استاندارد به مشتریان فراهم شود، از اقدامات مثبت مدیریت جدید در راستای افزایش رضایت مشتریان و بهبود خدمات پس از فروش خبر داد و گفت: ما هر روز نیاز‌های مشتریان، به‌ویژه در زمینه تامین قطعات، را رصد و بررسی می‌کنیم.

سلطانی‌ثانی بر لزوم تحویل باکیفیت محصول ری‌را به مشتریان تاکید کرد وگفت: مشتریان باید با آرامش و اطمینان از این خودرو استفاده کنند و تا کیلومتر مشخص‌شده نیازی به مراجعه به نمایندگی نداشته باشند.

وی از تشکیل کارگروه‌هایی برای تسریع در فرایند تصمیم‌گیری در حوزه خدمات پس‌ازفروش خبر داد و افزود: با انتقال از سطح وظیفه‌گرایی به فرایند گرایی، سرعت تصمیم‌گیری‌ها افزایش یافته است.

مدیرعامل ایساکو از اجرای طرح امداد نوروزی ۱۴۰۴ خبر داد و گفت: برای اولین بار، مشتریان شاهد تغییرات مثبت در خدمات پس‌ازفروش خواهند بود که این امر با همکاری و تعامل نمایندگی‌ها محقق می‌شود.

وی با تاکید بر سرعت تحویل قطعات و عدم تاخیر در آن، به اهمیت لجستیک هوشمند و مکانیزه اشاره کرد و گفت: برای ارسال به‌موقع و هوشمند قطعات، نیاز به مطالعه و بررسی دقیق وجود دارد تا نمایندگی‌ها بتوانند با خیال راحت به ارایه خدمات به مشتریان بپردازند.

وی همچنین از برنامه‌های ایساکو برای بازنگری در آیین‌نامه‌ها و بخش‌نامه‌ها خبر داد و افزود: در تدوین آیین‌نامه‌ها، تنها کاهش هزینه‌ها مدنظر نیست، بلکه باید با همکاری یکدیگر، آیین‌نامه‌ها را در راستای ارتقای خدمات پس ازفروش اصلاح و بازنگری کنیم.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر