بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۸
در شهر مشهد چه خبر است؟

"پدیده" بیار، "تبرک" ببر!

تاریخ 1388.8.8 سهمی با قیمت پایه 200 تومان در خارج از بورس به فروش گذاشته شد و با گذشت بیش از پنج ماه قیمت آن با رشد 5681 درصدی فاصله چندانی با قیمت 12 هزار تومان ندارد.
کد خبر : ۱۳۹۶۱۵
نویسنده :
کیوان فر
تاریخ 1388.8.8 سهمی با قیمت پایه 200 تومان در خارج از بورس به فروش گذاشته شد و با گذشت بیش از پنج سال قیمت آن با رشد 5681 درصدی فاصله چندانی با قیمت 12 هزار تومان ندارد.

به گزارش بورس نیوز، سهام شرکت توسعه بین المللی صنعت گردشگری پدیده شاندیز همان سهمی است که با وجود پایداری ابهامات فراوان پیرامون نحوه خرید و فروش این سهم و روند قیمتی صعودی آن که چندان با منطق جور درنمی آید، همچنان به حرکت رو به افزایش خود ادامه داده و به نظر می رسد نظارتی بر معاملات سهام این مجموعه انجام نمی شود.

حال بعد از "پدیده" شاهد روی کار آمدن پدیده ای جدید در مشهد هستیم و با این روال مشخص نیست در این شهر چه خبرهایی در راه است و مگر چقدر پتانسیل سرمایه گذاری در آن وجود دارد که تمامی مجموعه های بزرگ سازنده مراکز تجاری، تفریحی و گردشگری از این منطقه سر بر می آورند؟!

این پدیده جدید شرکتی است که سهام آن به نام "تبرک" از طریق دفاتری خاص به مردم فروخته می شود. فارغ از اینکه در کشور بازاری هست به نام بورس که برای اعضای آن مزایایی همچون شفافیت اطلاعاتی، کشف ارزش واقعی سهام و نیز معافیت مالیاتی وجود دارد که همگی از مهمترین خواسته های مدیران شرکت ها و واحدهای تولیدی است. اما در حال حاضر آنچه که در حال وقوع است اینکه شرکت های سهامی خاص همچون "پدیده" و "تبرک" تمایلی برای ورود به بورس را ندارند و شیوه معاملات غیر رسمی سهام خود را به معامله در بازار سهام ترجیح می دهند.

اما شاید لازم باشد به این نکته توجه کنیم که علت این امر چیست و چه موانعی بر سر راه چنین پروژه های عظیمی برای تأمین مالی از محل سرمایه های موجود در بورس وجود دارد که موجب گردیده مدیران این پروژه ها به فروش سهام خود در بازاری غیر رسمی و خارج از بورس اقدام کنند.

به عنوان مثال رستوران های پدیده شاندیز، فروشگاه های زنجیره ای هایپر مارکت و نیز آغاز پروژه شهر افسانه ای پدیده کیش که تنها تیزری تلویزیونی از ماکت های طراحی شده و تصاویر کامیون های حمل مصالح مورد نیاز آن پخش شد، تنها بخشی از اقداماتی است که "پدیده" انجام داده و برای تأمین مالی مورد نیاز جهت اجرای این برنامه ها سهام خود را به مردم عادی فروخته است. اخیراً نیز فعالیت های خود را در شمال کشور آغاز کرده است.

حال نوبت به شرکتی رسیده که موضوع فعالیت آن طبق اساسنامه، تولید و فروش انواع محصولات غذایی از جمله رب گوجه فرنگی و سس، محصولات آشامیدنی و کشاورزی بوده و اقدام به فروش سهام خود کرده است تا با این حرکت بازار فروش غیررسمی سهام را به ویژه در شهرستان مشهد همچنان داغ نگه دارد.

"پدیده" بیار، تبرک ببر!

بدین ترتیب پس از تمام حرف و حدیث های موجود پیرامون نحوه معاملات و روند قیمتی سهام "پدیده"، صحبت هایی مطرح شده مبنی بر اینکه دفاتری در مشهد با تبلیغات گسترده اقدام به فروش سهام "تبرک" کرده اند و حتی این موضوع به میان آمده که این دفاتر اقدام به جمع آوری چک های صادره از سوی مجموعه "پدیده" به فروشندگان این سهم کرده و در مقابل سهامی را تحت عنوان سهام شرکت گروه صنعتی تبرک به افراد می فروشند. اما اینکه آیا این مورد نیز صحت داشته و در پشت صحنه چه افرادی و با چه اهدافی این بازی ها را کارگردانی می کنند، مشخص نیست.

افزون بر اینکه طبق پیگیری های خبرنگار ما این سهام متعلق به شرکت اصلی نبوده و مربوط به شرکت سرمایه گذاری برتر خاورمیانه است که طی اعلام فراخوانی برنامه احداث بزرگترین مجتمع فرهنگی، تفریحی و گردشگری جهان اسلام را دارد که به یک شهربازی، پارک آبی با سقف روبازشو، سالن سیرک و مراکز تجاری مجهز است و گروه صنعتی تبرک تنها به عنوان شریک و پیشتیبان مالی در این طرح ها حضور دارد. گرچه بند قانونی و مصوبی برای سرمایه گذاری و اجرای پروژه های عمرانی و صنعتی در اساسنامه شرکت صنعتی تبرک به عنوان موضوع فعالیت آن وجود ندارد.

همچنین طبق تماس های تلفنی خبرنگار ما با برخی فروشندگان این سهم، مبالغ حاصل از فروش سهام "تبرک" برای سرمایه گذاری در 12 کارخانه فعال زیرمجموعه تبرک و نیز اجرای پروژه های عمرانی، تجاری و گردشگری از جمله احداث یک شهربازی در مشهد صرف خواهد شد.

اما اصل این قضیه چندان هدف این گزارش نیست، بلکه نحوه خرید و فروش سهام و تأمین مالی یک شرکت سهامی خاص با این شیوه و بدون هیچگونه نظارتی از سوی مسئولین سوال برانگیز است.

در پس پرده چه خبر است؟

چه موضوعی در پس این پرده وجود دارد که سهام شرکتی از طریق کارگزاری های غیررسمی و دفاتر فروش خاص به مردم عادی فروخته شود، در حالی که این مجموعه حتی در سایت رسمی خود نیز بیلان مالی و عملکردی و میزان درآمد و یا سود واقعی را منتشر نکرده تا از حداقل های مورد نیاز برای شفافیت برخوردار باشد.

افزون بر اینکه بایستی دید "تبرک" در چنین فضای مبهم اطلاعاتی و عدم شفافیت، در حوزه اصلی فعالیت خود چه عملکردی داشته و موفق بوده است که اکنون بتواند در حوزه ای متفاوت پیروز باشد؟ حال آنکه حتی مشخص نیست اعضای هیأت مدیره این شرکت را چه افرادی تشکیل می دهند؟

واقعاً سوال اصلی اینجاست که یک سرمایه گذار با چه اطلاعاتی بایستی سهام چنین شرکتی را خریداری کند؟ اینکه به عنوان مثال دارایی ها و بدهی های شرکت چقدر است و ارزش واقعی این پارامترها در چه محدوده ای است؟

شبیه سازی بازی "پدیده" در "تبرک"

اما جدا از تمام این مباحث بایستی دید بازیگران چنین برنامه هایی چه کسانی هستند؟ چراکه به نظر می رسد روش بازی های اخیر در معاملات سهام برخی شرکت ها و پروژه های در حال اجرای آنها یکی است. یکی بودن نحوه معاملات و بازاریابی سهام "تبرک" با "پدیده" را در حالی شاهد هستیم که حتی شعار تبلیغاتی این مجموعه تولیدکننده مواد غذایی با "پدیده" یکسان است و از در راه بودن خبرهای خوب حکایت دارد. همچنین از موارد مشابه دیگر اینکه، همگی این مجموع ها از استان خراسان رضوی و شهرستان مشهد برمی خیزند. براستی در مشهد چه خبر است؟

از این رو شاید وقت آن رسیده باشد که نظارتی صحیح بر فروش این قبیل سهام اعمال شود و در صورت امکان، زمینه های لازم برای ساماندهی چنین مجموعه هایی فراهم گردد. چراکه عدم نظارت و ساماندهی آنها می تواند راه را برای سوء استفاده افراد سودجو و به عبارتی قانون گریزان بازکند.

در پایان گفتنی است شاید مقابله با چنین پدیده هایی بتواند از بروز ریسک های احتمالی مترتب با سرمایه افراد جامعه جلوگیری کند و تسهیل کردن مسیر ورود به بورس و فرابورس برای آن دسته از شرکت هایی که می توانند شرایط لازم را احراز کنند و نیز قانونمند کردن فرآیند خرید و فروش سهام آنها بهترین روش ممکن باشد. هرچند تاکنون هیچ یک از مسئولین نسبت به این موارد اظهار نظر نکرده، خود را از نظارت برچنین معاملاتی مبرا دانسته و از برخوردهای قانونی لازم سرباز می زنند.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
مسعود نوری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۱
باهمه این حرفهایی که شما میزنید فعلا ثابت شده که انها کاملا درست میگن ودارن عمل میکنند ولی بورس فقط حرفو حرفو حرف وسامدارهای بورسی هم فقط ضرروضرروضرر میکنند
ناشناس
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۰
و اینکه با عدم شفافیت اطلاعات مالی این شرکتها آنهایی که پدیده خریدند سود و سود و سود عایدشان شد و آنهایی که مثل ما به بورس اعتماد کردند و آمدند ضرر وضرر وضرر (در توضیحات بیشتر آقای نوری)
حسین
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۳
بورس نیوز ساکت شووووووووووووووو
امیر
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۷
سلام
سهامی که سال 88 تو نیمه اردیبهشت بورس به ما انداخت به 420 تومان الان فروختم 250و تبرک خریدم و دیگه تا اخر عمر هم نمیام سمت بورس
بزار اگه میخوام قمار کنم تو شرایط برابر قمار کنم نه تو بورسی که یه دسته هر اطلاعاتی که بخوان دارن /یا هر کاری دلشون بخواد میتونن بکن / بزار همه هیچ اطلاعاتی نداشته باشن / فقط شانسی باشه / اینطوری حد اقل بد شانسی اوردم / نه اینکه بطور قانونی کلا مو برداشته باشن /
امیر سهامدارخصدرا
ناشناس
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۱
والا هرکی پدیده و تبرک خرید، سود کردن و الان خونه خریدن و بارشونو بستن ...

بیا، ماهم سهام بورس خریدیم و یه دفعه بسته شد و باز شد، 30% با تعدیل منفی باز شد ...


مثلا ما حرفه ای های بورسیم، وای بحال بقیه
ناشناس
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۷
دوستان، یک شرکت دیگه هم میخاد مثل تبرک و پدیده، سهامشو تو مشهد بفروشه ...

اسمش یادم نیست، ولی مرتبط با پروژه های توریستی اخلمده ...
ابراهیم
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۷
مراقب باشید که ازقدیم گفته اند جوجه هارا آخر پاییز میشمارند -سرمایه گذاری در هر محل وشرایطی صحیح نیست
ناشناس
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۵
عزیزم جوجه رااخر پاییز می شمارند
پدیده هم یک روز می ریزه ولی بورس میخاد بره جلو امثال شما نمیذاره
قدوسی
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۷
به نظر من با این خبری که امروز تو اخر ساعت معاملات از قاسم منتشر شد باید برای یه مدتی با احتیاط روئ این سهم کار کرد اینطور که من فهمیدم میخواد تو همین ماه افزایش سرمایه بده ماه بعد هم صندوق 350 میلیاردی راه بندازه تا ببینیم چی میشه
علی
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۵
چند روز قبل سایت الف هم بدون اینکه اسمی از شرکتهای پدیده و تبرک بیاره یک مقاله در مورد این شرکتها زده بود با عنوان:
کلاهبرداری نوین در قالب فروش سهام شرکت های سهامی خاص
اینم لینکش:
http://alef.ir/vdcbzgb50rhbsap.uiur.html?250476
خلاصه که وضعی شده
امیر رضا
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۴
الان مثلا اونایی که به اعتبار بورس (نظارت، شفافیت و...) اومدن سهام ساسان، پارس قوطی، نورد و لوله اهواز، روغن نباتی پارس، قند قهستان، آلومینیوم پارس، کف، قند پارس، پارس متال، گیلان پاکت و صدها شرکت دیگرو خریدن و الان تکلیفشون مشخص نیست، یا همین داستان اخیر آهنگری تراکتورسازی (خاهنح که خودتون هم چند تا مطلب دربارش کار کردید) مثلا خیلی سازمان بورس ازشون حمایت کرده که بگه حالتون چطوره؟!
ناشناس
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۵
از تعداد مثبتها تازه میفهمم چرا در کوتاه مدت 90% مردم در بازار های مالی بازنده اند
ناشناس
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۷
اقتصاد دان ها تئوریکی میتونن نظر بدن ...
امیر
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۰
تا کور شود هر آنکه نتواند دید
در شرايطی که نقدینگی در شهر های دیگه دارد خاک میخورد در مشهد مردم پولهایشان را یک کاسه میکنند و شهرشان را آباد همین...
رضا از مشهد.
چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۲
ارزش سهام من در بورس بعد از 10 سال یک دهم شده است ولی پدیده یک بازار منطقی و سودآور است .
ناشناس
شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۳
اون دوست عزیزی که میگه سهام من در بورس بعد 10 سال یک دهم شده میشه ازت خواهش کنم به من بگی 10 سال پیش چه سبدی در بورس تشکیل داده بودی؟
عزیز من خب سهامدار پدیده بودن که گناه نیست. با افتخار بگو سهامدار پدیده ای ولی این دروغا رو نباف
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۱
وزير اقتصاد و مشاوران آن كجا هستند ؟ و چرا شفاف سازي نمي كنند
ناشناس
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۵
اين افراد فقط مي توانند در خصوص بورس اظهار نظر نمايند
ناشناس
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۱
افرادي كه دوست ندارند شفاف سازي شود از چه چيزي هراس دارند ؟ شفاف سازي شود تا ما هم سرمايه گذاري كنيم .
ستار
چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۵
اونا فقط شعار میدن اوضاع بورس در چند روز آینده بهتر میشه ما بدتر دیدیم بهتر ندیدیم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۴
مملکتی که قانون نداره همینه. چطور یه شرکت سهامی خاص خارج از بورس میتونه سهامش رو به عامه مردم بفروشه؟؟!!! مگر نه اینکه هر شرکتی که میخواد از سهامی خاص به سهامی عام تبدیل بشه باید سهامش رو در بورس عرضه کنه؟؟؟
معصومه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۷
از پارسال تا حالا توی این بورس به ظاهر همه چیز معلوم و تو سهام های مثلا بنیادی 40% تو ضررم هیچ کس هم پاسخگو نیست ولی از شهریور تا حالا در این پدیده 45% تو سودم حالا عقل سالم چی میگه ؟
ضمنا کلی پولم هم تو این پالایشگاهیها بلوکه است شما زباد جوش نزن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۹
بورس ایران یعنی ضرر
تبرک
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۲
"حال آنکه حتی مشخص نیست اعضای هیأت مدیره این شرکت را چه افرادی تشکیل می دهند؟"

داداش اگه نمیدونی، نگو مشخص نیست! هرکسی میتونه همین الان بره تو سایت ثبت شرکت ها تمام اطلاعات هیئت مدیره رو ببینه!!!
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۵
سايت خبرگزاري محترم :
بازار بورس كه همچنان با رشد منفي پبش روست و سهامداران آن همچنان ضرر مي كنند ، چرا با اين تيتر زدن ها مي خواهيد جلوي فعاليت برخي از شركتهايي كه در كنار سود دهي به سهامداران سبب كارافريني-جذب نيرو-ايجاد جاذبه هاي گردشگري-رشد و رونق منطقه ميشود ، را بگيريد .
پديده در طي اين مدت 5 ساله هميشه روند رو به رشد را طي نموده و هركدام از پروژه ها را يازودتر و يا در موعد مقرر تحويل داده است... چرا بايد جلوي اين قبيل شركتها گرفته شود ؟؟ زمانيكه ماحصل فعاليت آنها چيزي جز آباداني كشور و پرداخت سود به سرمايه هاي خرد و كلان مردم باشد .
یوسف
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۱
بورس نیوز به کار خودت برس و بورس داغونتون...
که دایما در حال ضرر دادن هست .
در ضمن پدیده در عرض 5 سال چنین بازدهی داشته و نه 5 ماه !!

اونهایی که این سهام رو نخریدن و الان در حسرت هستند ؛ دایما در صدد تخریبند.
ولی واقعیت این است که این مجموعه ها هم به شرکت سود رسانده و هم مردم و سهامداران و هم شهر مشهد و همه راضی اند.
ولی در بورس شما جز استرس و نگرانی و ضرر هیچ هیچ هیچ نیست...

چشماتون رو باز کنید و بیدار بشید...
بهزاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۶
بنده یک چیزی رو به واقع دیدم خودازفعالین بازارم ونزدیک به دوساله بطور مداوم دوره های ابتدایی تا عالیه بورس راگذراندم ولی هیچ ثباتی وامنیت خاطری در بازار نمیتوان پیداکردالبته درواقعیت نه در تعصب!
چندتن از دوستانم هم در مشهدبدون اینکه اصلا از بازاز سهام وتحلیل واین صحبتا چیزی یاحتی نکته ایی هرچند کوچک بلد باشن از این جور سهم هاسود زیادی بردن وهمیشه بنده بااینها مخالفت میکردم که مواظب باشید سرتون کلاه نره ولی حالا میبینم سر خودم تواین بازار ویران بورس داخل کلاه رفته! شما هم بورس نیوز بجای مخالفت بهتره بری ببینی اونا چکار کردن ومیکنن که اینقدر سهامدارانشون سود میبرن وما بورسیها ضرر!؟؟
یوسف
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۸
بورس نیوز به کار خودت برس و بورس داغونتون...
که دایما در حال ضرر دادن هست .
در ضمن پدیده در عرض 5 سال چنین بازدهی داشته و نه 5 ماه !!

اونهایی که این سهام رو نخریدن و الان در حسرت هستند ؛ دایما در صدد تخریبند.
ولی واقعیت این است که این مجموعه ها هم به شرکت سود رسانده و هم مردم و سهامداران و هم شهر مشهد و همه راضی اند.
ولی در بورس شما جز استرس و نگرانی و ضرر هیچ هیچ هیچ نیست...

چشماتون رو باز کنید و بیدار بشید...
ناشناس
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۲
در تایید حرفای شما
توصیه میکنم به دوستایی که پدیده ندارن
هنوز هم دیر نیست برای خرید پدیده ... ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه است . پس همین الان اگه میخوای چند سال بعد از شدت حسادت نترکید برید و پدیده بخرید
ناشناس
سه‌شنبه ۰۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۵
فقط همینو بگم که پدیده چی بخواد چی نخواد هدف افرادی قرار گرفته که ولش نمیکنن و این افراد در کشور قدرت محض اند
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۸
با عملکرد فعلي بورس و وزارت اقتصاد مردم به اونها بيشتر اعتماد ميکنن تا بورس . مگه احمقن که بيان بورس ما سهامدارهاي جز هم بيچاره شديم کافيه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۹
در ایران فقط شکمی خرید کنید
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۶
فعلا که سهما های بورسی همگی غیر شفاف هستند و سفته بازی و دزدی ورانت خواری در بورس ایران بیداد میکنه
حالا که یکی مثل پدیده در فکر آبادانی ایرانه و اشتغالزایی میکنه و باعث ورود گردشگر و در نهایت ورود ارز و رونق اقتصادی میشه شما ها میگید غیرشفافه
پس اون سهامی که در عرض 2 ماه 4 برابر میشه شفافه.وقتی 4برابر شد سهم و همه حقیقیهای بد بخت خریدن میان شفاف سازی میدن میگن نه اونها شایعه بوده است
تو این چند ماه شرکت خواب وبده ظاهرا یا خود شرکت بورس سفته باز بوده
هستی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۹
خودروبیار، پالایشی ببر
سیمان بیار،معدنی ببر
هرچی بیار، هرچی ببر
50% ضرر
عرفان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۰
تنها نگرانی شما این است که شرکت هایی قد علم کردند که بدون ورود به بورس که منشا رانت و سفته بازیست مستقیم از مردم نقدینگی لازم را جمع می کنند. به جای زدن رقیب خودمان را اصلاح کنیم. بورس اگه به مردم سود برساند مردم ناخودآگاه به سمت آن خواهند آمد وگرنه اگر حتی پدیده هم زمین بخورد مردم به سمت بورس نخواهند آمد. من اصرار شما در دشمنی با پدیده را فقط یک حسادت می دانم نه دلسوزی برای مردم
عماد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۹
حاضرم قسم بخورم که خودتون به این چرندیاتی که نوشتید هیچ اعتقادی ندارید. از زمانی که اخباری کذب برای تخریب سهم هایی مانند پدیده بیان کردید چند درصد دیگه پدیده به مردم سود رسانده؟!!! از همان زمان که پدیده سهم رو فروخت سایت هایی امثال شما در پی تخریب این سهم ها بودنید. در صورتی که این اخبار نه تنها افکار کثیری از مردم رو دچار لغزش نکرد بلکه انگیزه ای شد تا بیشتر خرید کنیم و سود قیمت سهام هم روز به روز افزایش پیدا کرد. میخوای اینجا رات از خود کارمندای بورس بیارم که سهامدار پدیده و تبرک هستن؟؟؟؟؟این اخبار کذب و دروغ خودتونو پاک کنید که دیگه حنا شما سایت های خبری پیش کسی رنگی نداره.در کشور بازاری هست به نام بورس???!!!! که برای اعضای آن مزایایی???!!! همچون شفافیت اطلاعاتی??!!!!!!، کشف ارزش واقعی سهام???!!!!!! و نیز معافیت مالیاتی وجود دارد که همگی از مهمترین خواسته های مدیران شرکت ها و واحدهای تولیدی است. همین سایت های کذایی مثل شما بودن که این وضع رو واسه مردم به وجود اوردین. پاک کن این خبر کذبو پاک کن.
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۵
هدف فقط سود جویی است مسوولین مربوطه هم که خواب تشریف دارند و یا مقهور سرمایه سرمایه داران شده اند خداوند به داد اقتصاد مردم برسد زمانیکه این شیوه ها فراگیر شود آن چنان هرج و مرج اقتصادی به پا شود که نگو و نپرس .مشهد دارد شهر آقا زرنگه ها می شود آقایان مسوولین بیدار شوید. افرادی هستند که می خواهند اول بسازند بعد مجوز بگیرند با فروش سهام غیر قانونی مسوولین را در تقابل با مردم قرار دهند و خود از این فرصت استفاده می کنند . مسیر سرمایه گذاری شفاف و مشخص است سود جویی باعث می شود که آین آقایان بیراهه بروند .هشدار هشدار هشدار ...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۳
بورس نیوز اینقدر منافعت در خطره و عجله داری واسه تخریب که حتی یه نگاه به چیزایی که داری قرار میدی دقت نمیکنی؟!!!!!! پدیده در 5 سال به این قیمت رسیده نه 5 ماه. عجله
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۵
حداقل وقتی می خوای خبر بدی چه تخریبی چه... . اول برو بازارو یه نیم نگاه بنداز که چه شفافیتی داره بعد کارتو بکن
سعادت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۸
چی میگین؟ ما که اومدیم تو بورس چه خیری دیدیم؟ منم گول همین بورسو خوردم. اگر سرمایمو برده بودم پدیده الان چند برابر شده بود اما تو این بورس هر روز شاهد کم شدنشم. اونم تو سهم هایی که پی به ای بالا دارن.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۰
در یک ماه پیش که هیجان فروش در پدیده شکل گرفت حدود1000میلیاردتومان پدیده سهام مردم را خرید ویک چکشم برگشت نخورد حالا اگه این هیجان درشرکتهای شفاف بورسی اتفاق بیوفته کدام حقوقی حاضر تا این مبلغ صف فروش را جمع کنه ونزاره قیمت بیاد پایین.
ناشناس
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۴
پدیده بعداز40روزچک هاشونقدمیکنه نه یکماهه
ناشناس
سه‌شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۶
حرف حساب جواب نداره. وقتی تیم اقتصادی قوی باشه همینه دیگه.
ناشناس
شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۳
هنوز که سررسید چک ها نرسیده عزیزم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۱
حداقل به سهامدار سود میرساند
بورس که فقط جیب مردم خالی می کنه
زیان پشت زیان
ahidk
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۴
با همین نظرات دلسوزانه شما سهام پدیده ام را در قیمت 8000 تومان فروختم و دوباره در قیمت 11500 تومان خریدم . شما لطفا چاه نمایی نفرمایید. راهنمایی و دلسوزی پیشکشتان
حسين
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۶
چه فرقي بين شركت پديده وبهشت پارس هست؟
امروز بخاطر شاهكار بورس ايران سهامداران بهشت پارس متضرر شدند
واقعیت تلخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۷
قبلا هم از اینجور سهامهای رویایی و سودهای کلان در این کشور زیاد دیدیم که جمع می کنند پول مردم رو یک شبه از اونور آبها سر درمیارن و مردم می مانند و دوست بر سر.خدا برکت بده به بورس.شاید فعلا سودش کمه ولی یک شبه فرار نخواهد کرد.تجارب زیادی از این دست سود دادنها و میلیاردر کردن های مردم دیده ایم که همگی سرابی بیش نیستند.این آقا عماد و بقیه که سنگ پدیده رو به سینه میزنند فقط کافیه قوه قضاییه همین امروز به این مساله توجه کنه.یک شبه کل رویاهایتان بهم خواهد ریخت.حالا ببینید کی گفتم.
اصلا یکبار در ماهواره یه مهندس کامپیوتری که از کارمندان مایکروسافت بود و اون موقعها کامپیوتر یاد میداد گفت هرجا دیدید که سود بیش از اندازه بهتون پیشنهاد میشه یا مثلا جایزه های بزرگ میگن بهتون میدیم بدانید کلاهبرداریه چون در این دنیا کسی به کسی پول مفت و سود مفت نمیدهد.
نیما
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۹
بیخیال بورس نیوز عزیز چوب لای چرخ این سهم نزار،ما که از بورس خیری ندیدیم همش باند بازیه،مثلا تو بورس خیلی شفاف سازی میشه،نماد پالایشی ها از کی بستن،پس کو نظارت؟قردادایی که حسینا بسته بود از 1500 رفت تا5000کی خبر داشت کو نظارت؟شفاف سازی که پدیده میکنه کدوم شرکت بورسی میکنه؟شفاف سازی از طریق رسانه ملی،نظارت مستقیم مردم از این بهتر
ناشناس
شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۵
فکر کنم شما فرق تبلیغ با شفاف سازی رو نمی دونید
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۸
حقیقت اونچیزاییه که اکثر افراد تو کامنت اخبار شما مینویسن، بورس همش فریبه، واقعیت اونچیزیه که مردم میبینن، پدیده رو میبینن و میخرن، پروژه هاشو میبینن، ارزش آفرینی شرکت رو میبینن
عماد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۳
اینم خبر خودته: http://www.boursenews.ir/fa/news/139952/%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%AF%D9%87%DB%8C-%D9%85%D9%86%D9%81%DB%8C-81-%D8%AF%D8%B1%D8%B5%D8%AF-%D8%A7%D8%B2-%D8%B5%D9%86%D8%A7%DB%8C%D8%B9-%D8%A8%D9%88%D8%B1%D8%B3%DB%8C-%DA%A9%D9%85-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%AF%D9%87-%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%87%D8%A7-%D9%88-%D9%BE%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%AF%D9%87-%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%87%D8%A7 که گفتی یک هفته، یک نگاه
بازدهی منفی 81 درصد از صنایع بورسی / کم بازده ترین ها و پربازده ترین ها. بعد میای مینویسی شفافیت و سود و ......؟!!!:)))))))
سودجو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۶
متاسفاه سهامدارن پدیده و تبرک ( هنوز کلنگش زمین نخورده، سهام آن سه برابر شده است، یعنی با ده تومان شروع و الان تو بازار آزد مشهد بیش از سی تومان فروش می رود) کاری به خود پروژه و پیشرفت آن، قیمت واقعی و غیره آن ندارند و اصولا نود درصد خریداران پدیده اصلا هیچ آگاهی به این مسائل ندارند.
از دید سهامداران پدیده خوب است چون هر روز قیمت آن بلا استثنا ( 12 توامن روز در میان) در حال رشد است و بقول مالک پدیده حاج پهلوان میلیادر، پدیده تنها جایی در دنیا است که سهام آن فقط سیخکی بالا می رود!!!
بماند که در هز ماه چندین چهش و بقول ما مشهدی ها جفتک دارد.
یعنی پدیده در هر ماه حداقل هشت تا ده درصد سود می دهد!
به نظر شما مردم مشهد می توانند از چنین سود باد آورده ای چشم پوشی کنند؟ حالا چه اهمیتی دارد که پروژه در چه وضعیتی است و یا راه اندازی بشود یا نشود و غیره

آقا شما هم دعوت هستید به ضیافت پول های باد آورده، البته به شرطی که در زمان ته گرفتن دیگ نرسی که لاجرم تاوان پولدار شدن بقیه را تو باید بدهی

ممنون از شفاف سازی سایت بورس نیوز
لطفا ادامه بدهید
مجید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۲
حرف شما درست
اما فکر این رو کردید که من سهامدار که اومدم تو بورس باید یه دل خوشی داشته باشم نه که .......................هر روز ضرر حالا اگه پدیده هر چی هست داره سهامدارهاشو راضی نگه می داره
میلاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۸
هر چه بگندد نمکش میزنند وای به روزی که بگندد نمک
عباس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۰
دوستان این آقا راست میگه توی بورس شفافیت هست ولی زمانی شفافیت ایجاد میشه که به درد هیچکس نمی خوره و قیمتها رشد و افت خودشون رو کردن. و اونایی که باید از اطلاعات استفاده کنن کردن.
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۳
آقا شما چی کار به کار پدبده دارین دست شما درد نکنه که انقدر دلسوز سهامدارای پدیده هستین ولی بهتره به کار خودتون برسین لازمه که بدونید پولی که یک ساله بردم تو پدیده سه برابر شده و زندگیمون رو متحول کرده اگر پدیده ایی هم وجود نداشت پولم و میبردم توی موسسات مالی نه بورس ...

بازم ممنون که به فکر ما هستین ایشالاه که بورس شما هم با گفتن واقعیات متحول بشه ...
سیگنال
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۱
اتفاقا وجود همچین شرکتهایی با مدیریت قوی بسیار میتواند باعث آبادانی و رشد منطقه شود. خیلی ها پدیده را کلاه برداری میدانستند اما الان فقط کافیه برین ببینین چگونه دارن ساخت ساز میکنند با جدید ترین سازه های مدرن.
جهت اطلاع دوستان بگم پدیده زمانی که استارت زد هیچ برند و نام نشانی نداشت اما تبرک را در سراسر ایران همه میشناسند (البته به عنوان تولید کننده مواد غذایی) .
این را فراموش نکنید مشهد بزرگ ترین شهر زیارتی جهان به حساب می آید و آمار توریست و زائر فوق العاده بالاست مخصوصا در دو سال اخیر که توریستهای خارجی هم وارد شده اند.

حال از همه اینان بگذریم همیشه میگن برای یک شرکت باید دید مدیران و مسولان اون شرکت چه کسانی هستند و چه سابقه ای دارند . آقای بوستانی در صنعت کشور فرد بسیار شناخته شده و مورد احترام و اطمینانی می باشد و حتی عنوان برترین تولید کننده را به خود اختصاص داده.من شخصا فقط و فقط بخاطر شناخت آقای بوستانی این سهم را خریدم

حال برسیم به سازمان بورس دروغین و مافیایی ایران. بهتره سایتهای وزین تحلیلی مثله بورس نیوز به این مطلب بپردازند که چرا مردم از این شرکتها استقبال میکنند و استقبال از بورس کشور کم شده؟آیا بغیر پولشویی و عدد سازی در بورس چیز دیگری هم هست؟ آیا بورس آنقدر ضمانت سرمایه مردم را میکند که کسی که وارد میشود حد اقل از سود بانکی کمنتر نصیبش نشود ؟
به نظر من نظان سرمایه گذاری وقتی از نطفه که همان بورس کشور است آلوده باشد دیگر کسی نباید به فعالیتهای اقتصادی دیگر مجموعه ها ایراد بگیرد.
در نهایت این را بگویم که مشهد مقدس پتانسیل سرمایه گذاری فوق العاده ای دارد. تا همین سالهای اخیر موجهای آبی مشهد کاری با زائرین کرده بود که به محض ورود به مشهد از همان فرودگاه اقدام به تهیه بلیط موجهای آبی میکرد و شاید حتی قبل از ورود به حرم مطهر برای زیارت به سراغ موجهای آبی میرفت. پس بدانید بعضی اماکن مثله مشهد بخاطر استراتژیک بودن منطقه از پتانسیل فوق العاده ای برای سرمایه گذاری برخوردارند
مهران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۳
خاك بر سر بورستون كنن كه همش رانت و دزديو دروغه!!! توهم شدي بلندگوي دروغ گوها دروغ نيوز!!!
اگه از همون اولي كه تو گير دادي به پديده من سهامشو ميخريدم الان بجاي 50 درصد ضرر بورسم 50 درصد سود كرده بودم! لعنت خدا بر همه كلاه برداران
علیرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۰
اطلاع ندارید لطفا اظهار نظر نکنید...مثل بچه هایی که لجشون گرفته صحبت می کنید... این جملتون واقعا حنده دار بود: "تنها تیزری تلویزیونی از ماکت های طراحی شده و تصاویر کامیون های حمل مصالح مورد نیاز آن پخش شد"
خب حداقل حضوری تشریف ببرید پروژه رو ببینید بعد شروع به نقد کنید...پدیده علاوه بر سود دهی سهامش، تعداد زیادی از جوان ها و افراد بومی رو مشغول به کار کرده و پیشرفت پروژه هاش برای همه معلومه...حداقل توی گوگل سرچ میکردین عکسای گرفته شده از پروژه توسط خود مردم رو میدیدن...تور و بازدید رایگان از پروژه هم که داره...پروژه هم همینجوری ایجاد نمیشه اول باید مصالح برد و شروع به ساخت و ساز کرد و به مرور پیشرفت میکنه، نمیتونن قبل از شروع پروژه عکس واقعی و ساخته شده ازش براتون بگیرن...طرح و ماکتشو میزارن معمولا...کجا بورس برای مردم شغل و کار ایجاد کرده...حداقل یکی از مزیت های پدیده ایجاد شغل برای خیلی از افراد هست...مثلا همین کامیون های حمل مصالحی که خودتون اشاره کردین :)
تو ایران هر کی خوب کار کنه و مردم برن سمتش، ی عده میان تخریبش میکنن،کاش به جای تخریب بیشتر تلاش میشد بورس رو از این وضع در آورد...
حسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۱
مهم مهم مهم مهم مهم مهم مهم مهم مهم مهم



اين اقايايون مخالف پديده يا به اصطلا ح بورسيها حقوقيها با سرمايه هاي باداورده كلان هستند كه در بورس با باد كردن سهامهاي ضعيف وبا ايجاد گروههاي حامي از نزديكان خود شروع به باد كردن يك سهم از بورس ميكنند و با تبليغ در يكسري سايتها مردم ساده را با تحليل به اصطلاح تكنيكالشان در موقعي وارد اين سهامها ميكنند كه خود و نزديكانشان فروشنده هستند و سهام باد شده را به اين گله هاي گوسفند بي خبر قالب مي كنند و وقتي از سهام خارج شدن مردم ميمانند و سهام باد كرده رو دست وچون قيمت به يكباره در حال نزول اين گوسفنداي ساده ميخان سهام رو بفروشند ولي به دليل اينكه خريدار نيست قيمت روزبروز افت ميكنه وحقوقي هاي گردن كلفت ميرن سراق سهم ديگر و باد كرن و پيدا كردن گوسفنداي بيخبر ديگه تا سهام رو قالب كنند بله جناب پهلوان بخاطره همين تو بورس نميره چون از حرامخوري اين حقوقيهاي مطلع است ودر حال حاضر كه به علت بوجود امدن پديده جمعيت گوسفنداني كه اين اقايان حقوقي به سمت سهامهاي كپكيشان حي ميكردند كم شده به فكر افتاده اند تا به هر طوري با شايعه با رشوه با تهمت با .... چوب لاي چرخ اين جريان سالم بگزارند پس خواهشا يكسر به سايت هاي اين حقوقي بزنيد وبا جملات كوبند وسنگين وسنجيده تا ميتونيد بكوبيدشون تا فاتحه بورسشون خونده بشه من با سابقه بالا ي حضور در بورس وباكمك همين تحليلاي ابكي تكنيكالشان 80 درصد سرمايمو پارسال ازد ست دادم و با سرمايه گزاري كه پارسال در پديده كردم بخشي از اين ضرر مرتفع شد
حسن
UNITED ARAB EMIRATES
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۱
به نطر درج این مطالب از حسادت است.
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۹
بابا خجالت بکش میدونی با همین چرندیات راجع به پدیده چند نفر رو از خرید سهامش منصرف کردی ؟وشاید بدبختش کرده باشی چون ممکنه رفته باشه سهام از بورس بسیار شفاف خریده باشه و چهل یا پنجاه درصد سرمایه اش به باد رفته باشه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۵
من مدت 4 سال در بورس فعالیت دارم که از سال 91 در پدیده هم سرمایه گذاری کردم .
سرمایه بورسی من با کلی استرس تقریبا دو برابر شده ولی در عوض سهام پدیده بدون هیچگونه نگرانی حدود 14 برابر شده حالا خودتون قضاوت کنید . واز سه ماه قبل دارم سهام بورسی را به پدیده تبدیل می کنم .
پاینده باد پدیده
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۸
بورس نیوز فکر کنم از پدیده چیزی گیرت نیومده بدجوری دلخوری که اینجور یکسره بهش گیر میدی!؟ما که توی بورس غیر از خون دل خوردن و ضرر کردن چیزی گیرمون نیومد بزار سهامداران پدیده بنده خداها یک سودی بکنن.در ضمن خود شرکت هم که سهمش رو داره خریدش رو تضمین میکنه مثل سهامدارای عمده توی بورس نیستن که یا نوسانگیری کنن یا سهمشون رو ول کنن به امان خدا.سیدکو یا ولبهمن و .... نگاه کن یادت هست چقدر ازشون تعریف میکردی حالا صف فروشن بخرشون.
محمد بهرامي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۹
واقعا متأسفم براي مدير سايت . حسابا به مال و ثروت خوب نيست. در ضمن حاجي پهلوان به روزنامه خريسات رضوي باج نداد شما كه ديگه عددي نيستين......
حسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۳
تبلیغ جدید پدیده

هیچ باد و طوفانی نمیتواند مانع از کار و تلاش ما شود
صبا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۳
کدوم شفاف سازی در بورس ایران اتفاق افتاده، بعد ازشایعه پراکنی برای بعضی از سهم ها وقتی جیبشون پرشد خودشون کنار میکشن وسراغ یه سهم دیگه وداستان ادامه داره بورس ایران یه کلاه گشاده که سرمن وهمچون منی که حقیقی هستیم گذاشتن ضررش برای ماسهامدارای حقیقی سودش توجیب خود سازمان بورس میره وکارگزاری ها اونا چه ضرری می کنن ؟؟؟...
حسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۴
داداش راست میگی ها ما را از خواب غفلت بیدار کردی ممنونتم داداش

حالا یه سوال ما رو هم جواب بده و برادری رو در حق ما تمام کن _ من الان با خوندن این سخنان شما رفتم تمام سهام پدیدهم رو فروختم چک روز گرفتم یه لطفی کن یه شرکت بورسی خوب و سود ده به من معرفی کن که برم سهامشو بخرم تا این ضرر هایی که تو پدیده کردم تو بورس جبران بشه مرسی
علی ح
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۶
بورس که برای اعضای آن مزایایی همچون شفافیت اطلاعاتی، کشف ارزش واقعی سهام و نیز معافیت مالیاتی وجود دارد..!!!!!!!!!!

خدا وکیلی خودت این باور داری !!
من سهامدار هیچ کدام از این سهمها نیستم و لی خوب خوب خوب با این وازه شفافیت اطلاع رسانی در بورس آشنا هستم ...یا للعجب
علی
ROMANIA
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰
ازسال 90تا حدود 2ماه پیش پول من توبورس بوده و تو این مدت هم من فقط وفقط دلم به وعده های دروغ مسولین بورس وکارشناسان ان وشمابورس نیوز خوش بوده اما انچه که نصیب من شد جز ضرر چیزی نبود اگرچه درمقطعی سود کردم ولی انهم ازبین رفت ونهایتا با50 درصد ضرراومدم بیرون وسهام پدیده خریدم که در کمتر از2ماه 25 درصد سود کردم حالا شماجناب بورس نیوز ومسوولین وکارشماسان بورس اگه دلسوز مردمیدبریدبورس داغنتون رادرست کنید وگرنه ماپدیده ایها نیازی به کارشماسی شمانداریم وهمزمان هم مملکتمون را اباد میکنیم وهم سودمیبریم سربلند باشی پدیده خدا قوت پهلوان
a l i
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰
آقا چند میگیری بازم برا این دوتا تبلیغ مجانی بکنی، بورس نیوز جان
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۵
سلام
مشخصه چرته
من پارسال یه 206 فروختم 22500000
سهام خریدم 6800 عدد
الان با احتساب 25 % شده 100000000
حالا تو بورس چه خبره
یکی از اقوام پارسال با 35000000 تومان وارث بورس شد
الان پولش شده 20000000
خودتون قضاوت کنید
پاک کن این خبره کذبو
پاک کن
ناشناس
سه‌شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۰۱:۵۵
هر موقع تونستی 100 میلیونو نقد کنی اونوقت روش حساب کن. الان قیمت اینه و امثال شما هم بخاطر طمع سود بیشتر نمیفروشید. اما یه جایی یه سری دست از طمع بر میدارن و وسوسه میشن بفروشن. اونوقت عرضه زیاد میشه و بخاطر قیمتهای بالا متقاضی خرید کم و در نتیجه یه سری در رقابت فروش، قیمت رو کم میکنن که بتونن نقد بشن و اون موقع بقیه از ترس کاهش ارزش سرمایه شون هجوم میارن. اون وقت هست که صف فروش تشکیل میشه و خریداری نیست و سرمایه تون قفل میشه و بقیه داستان رو خودت بهتر میدونی.
ناشناس
سه‌شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۱
عزیز دلم یک ماه پیش هم همه فروشنده شدن. چرا قیمت پایین نیومد؟ تیم اقتصادی قوی پدیده از تلاشش پول درمیاره نه مثل حقوقیها با کلاه گذاشتن سر مردم!!!!
حسام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۵
اولندش پديده رو با هر شركتي قاطي نكن دوما همين شركتهايي ك شما كلاه بردار نام ميبري سود ب همه ميدن ن يك سري آدم خاص مثل بورس - از همين بورستون 15 م ضرر كردم خداروشكر برج 6 فرار كردم از بورس ضرردهتون
شما هم ميتوانيد همراه ما باشيد 0212930
اسماعیل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۸
میبینم که بدجوری آتیش گرفتی بورس نیوز
برو یه خورده خودتو اصلاح کن
من واسه بار اول که خواستم سرمایه گذاری کنم خواستم بیام بورس
ولی خدا رو شکر رفتم و پدیده ای شدم
حالا تو هی بنویس و بد بگو تا من و امثال من برن و بیشتر سهام بخریم
چون ثابت شده هر کجا بد چیزی رو بگی به لطف خدا بر بزرگی و عزت اش افزوده میشه
همینطور هم شده
برو ببین چقد استقبال شده از سهام پدیده
اشکان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۳
الان تو هر خونه ای هر بچه ای که بدنیا میاد اولین کاری که پدر و مادرش واسش میکنن اینه که سهام پدیده واسش میخرن
محمود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۷
باسلام
بنده خوشحالم كه سهامدار شركتي همچون پديده هستم.
من از سهام پديده هم خونه دار شدم و هم صاحب ماشين.
دست سرمايه گذاران اين شركتها را هم ميبوسم.
البته احتمال ميدم كه نظرمو چاپ نكنيد.
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۹
خدا به شما جزای خیر عنایت کند که بدون هزینه واسه پدیده تبلیغات مجانی انجام میدید !!!!

از زمانی که خبر از بد بودن و مبهم بودن سهم پدیده تو سایت بورس نیوز میکنید تا حالا چند درصد سهام پدیده رشد داشته ؟؟؟ و در قبال این این مردم بیچاره که بورسی شدن چند درصد ضرر کردن ؟؟؟
حتی خبرهای منتشره شما حق الناس است که باعث ضرر افراد میشود چه بسا مبنای تصمیم گیری برخی افراد ساده لوح خبرهای به ظاهر دلسوزانه شما باشد.
یک ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۵
متاسفانه اقتصاد ایران بیماره وگرنه اگه بورس خوب بود همه بهش اعتماد داشتن و میرفتن سمت بورس ولی حالا چندتا شرکت تو مشهد هستند دارن سو استفاده می کنند از همین نقض اقتصاد ما و متاسفانه اونجا هم از چاله به چاه افتادن هست !!! بجای اینکه این پول ها صرف تولید و کشاورزی بشه میرعه سمت دلالی همه شرکت ها صحبت من پدیده یا بورس نیست حتما تو خانواده تک تک شما یک فرد بیکار هست اگه همین نقدینگی بره برای تولید همه چیز رونق می گیره نه اینکه بره سمت دلالی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۶
چرا اورگانهای دولتی رسیدگی نمیکنن ؟ طبق ماده 21 اصلا فروش شرکت سهامی خاص ممنوع و غیر قانونی هست
من
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۷
نقل و انتقال سهم منع قانونی نداره اینا نقل و انتقال فقط میکنن (مالک سهام موسسه پشتیبانی هس و داره سهامه خودشو نقل و انتقال میکنه)
آرش داوری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۶
از مطالب بالا کاملا مشخصه که مردم دیگه آگاه شدن
اگر اونها مشکل دارند چرا همش سود رسوندند کجای کارشون مشکله مگر ؟ چرا با دلیل حرف نمیزنید ؟
چطوره مردم بیان پدیده و تبرک بدن بورس ببرن و بعد بدبخت بشن
درود بر حقوقیه پدیده که اینجور حمایت میکنه از سهمش
لعنت بر ....
سهام دار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۰
واقعا متاسفم واسه سازمان بورس کشورم که حدود یکماهه است می خوام مقداری سهام فولادمو رو تو بورس بفروشم یک خریدار نیس اما تا به حال چند بار پدیده رو فرو ختم و به دادم رسید
آریا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۳
آقا این حرف ها فقط از روی حسادته و فقط اراجیف ! نزدیک به 20 ساله که در بورس فعالیت داریم و الان باید میلیاردر میشدم ولی همین بورس 1 ریال بالا رفت و ملت رو دلخوش و اغفال کرد و سرمایشون رو قاپید و بعد یکی 2 ماه چند صد میلیون پایین اومد و با کله سهامدارهارو زد زمین! همش دروغ و بازی با کلمات و 100 تا 100 تا آفتابه لگن ولی ناهارو شام هیچی! خجالت داره جمع کنید این حرفارو که وجدان هم خوب چیزیه
قناری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۹
یکلام ختم کلام!بشنوای دوست که ازپدیده هیچ حذری نیست که نیست.....جزازسودوخریدپدیده هیچ خبری نیست که نیست.....همچنان پدیده.....همچنان پرسود.......
امید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۹
شماها هم به خاطر این که سهم پدیده دارید اینقدر حرص میخورید و آتیش میگیرید آیا همین شماها اگر روزی برسه این شرکتها کلاه هتان را بردارن آن روز به خودتان چه خواهی گفت آیا آن روز سر حرف می افتین که نباید این کارو می کردین در مملکتی که افرادی هستن سر بانکها کلاه می زارن وامهای میلیاردی می گیرن بدون آن که دوباره اونو باز پرداخت کنن عین خیالشونم نیست کسی نیست بهشان بگه رو چشتان ابروست از کجا معلوم نیست همین شرکتها یه روزی سر شماحقیقی ها هم کلاه نزارن آن روز چه خواهی کرد با این قوانین سختی که در بورس هست بازم بعضی شرکتها سود اشخاص رو به هزار بهانه ای امروزو فردا می کنن پس از اون شرکتها چه امیدی هست.....
بی نام
UNITED KINGDOM
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۱
بابا استانداری و شهرداری و دادستان مشهد با پدیده مشکل دارن ولی گویا زورشون نمی رسه!!
میگن کاراش غیرقانونیه! من از خوداشون شنیدم .... مملکتو عشق است که سود کار غیرقانونیه علنی از کار قانونی بیشتره!
مشهدی
SWEDEN
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۵
قول میدم بزودی چند تا از این تیپ شرکتها تو مشهد اضافه بشه .
آدمو یاد 10 ساله قبل .شرکتهای جور وا جور هرمی میندازه .فعلا ابن شرکتها رقیب جدی بورس شدن تا وقتی از یورس حمایت نشه
مینا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۵
امروز توی مغازه شال فروشی فروشنده دنبال خرید سهام پدیده بود و داشت برای خرید 10000تا سهم پدیده پول جور می کرد می گفت دیروز از صبح تا شب فقط صد هزارتومان کار کردم . این هم از کاسبی ما
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۹
آقا كاش من هم سهم دار خوش شانس پديده بودم موقعي كه 8500 بود خواسم سهام اونو بخرم ولي رفتم بورس مثلا به اقتصاد مملكت كمك كنم كاش پام مي شكست تو نمي رفتم و الان سود كه هيچ تو ضررم زياد هم به اي پديده گير ندين اطلاعاتش رو كدال مياد اكه مشگلي بود بورس بهش گير ميداد
فروتن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۶
بورس نیوز لطف کنید این کامنتها را به نظر مبارک مقاماتی مثل وزیر اقتصاد و بانک مرکزی برسانید تا کمی شرمنده شوند اگرچه این وضعیت بیماری مزمن است ولی رمنده شوند که با وعده وعید حمایت از بورس مردمی را بیچاره کردند. و بخواهید که حق الناس را تعریف کنند. شاید این یکی هم مثل ربا و رشوه و رانت و .... تعریفش تغییر کردن است!!!!!!!!
حسن حسینی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۶
دراقتصاد ایران منطق حاکم نیست بجاش رانت فساد وبی عدالتی وعدم نظارت
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۷
با سلام بر شما که آخر

ناآگاهی و غرض ورزی هستی وتبلیغ میکنی که مرم از پدیده هر چه سود کردند بریزند تو بورس وضرر کنند ارادتمندشما ورشکسته بورس
منتقم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۹
ای حضرات مسوولین!
کامنتها را بخوانید و ببینید چگونه اقتصادتان را به استهزا گرفته اند. درست است همیشه کارهای الله بختکی جواب داده است. این از مصادیق هرج و مرج اقتصادی است.
احمد لکزیان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۰
سلام

موندن در بورسی که هیچکس به فکرش نیست به نظر شما عقلانیه ؟ وقتی نمایدندگان مردم،با کارهایی که پشتش عقلی دیده نمیشه استارت افت بازار رو در 1 سال قبل زدن، مردم با این همه ضرر ( بعضا 50-60% ) کجا برن و چیکار کنن ؟ وقتی این ها صاحاب نداره در مملکت، سرمایه ای که یه فرد بعد از سالها تلاش جمع آوری میکنه چرا بیاد بسپره بهشون ؟ شما هم باید کمی فکر کنید. پدیده با کادر قوی داره کار میکنه و یه سری کارهاش در خاورمیانه میشه گفت تکه، به نظر شما باید مثل الباقی سهم های بورسی، دوچار افت قیمت بشه ؟ البته نظر ما این هم نیست که رشد زیاد پدیده میتونه 100% بدون مشکل باشه ولی در همین حد مطلع هستیم که صورت های مالی اخیر و یه سری شفاف سازی ها صورت گرفته، نشان از پیشرفت داره. اگر میدونستیم بورس هم یه نفر رو داره که اولا بتونه کاری کنه و دوما عرضه و تجربه ی لازم رو برای سروسامان دادن داشته باشه مثل مدیریت پدیده ، شک نکنید سرمایه گذاری در سهم های ارزشند رو پیشنهاد میکریم. ولی کوو همچین آدمی ؟ آیا مسولینی که با چند معامله بلوکی در سهم های شاخص ساز فقط دنبال جلوگیری از افت شاخص هستن و اکثر سهم های بازار در منفی کامل معامله میشن یا بعضا صف فروش دارن، عقلانی کار میکنن ؟ اصلا چه کسی به فکر سرمایه ی مردمه ؟ شک نکنید، هیچ کس دلسوز سرمایه های خورد نیست. برید دنبال سرمایه گذاری درست باشید نه دنبال ایراد گیری از اینطرف و آنطرف. گزارشاتی در سایت درج کنید که پشتوانه ی علمی داشته باشه و مستدل به سندی باشه! گاهی باید تاسف خورد برای افردی...
رامین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۵
بورس نیوز عزیز از پدیده جا موندی ؟؟؟ الان تو بورس تو ضرر هستی ؟؟؟ اشکالی نداره منم همینطورم . . . ولی رسم مردونگی نیست که سهام مردم را خراب کنی . . .
من نه پدیده و نه تبرک و نه ... ندارم و نخواهم گرفت چون جرات چنین ریسک هایی را ندارم . . . این که بورس هست و به قول شما شفاف اینجوریه . . . ولی کسی هم که ریسک کرده و خریده و الان هم در سوده درست نیست دل چرکینش کنیم . . . به عبارتی نوش جونش . . .
mostafa
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۴
بچه ها خیلی خوب جواب دادن، بورس همه رو به خاک نشونده، کسی باذتجربه 10 ساله با یه نفر عادی هیچ فرقی نداره،باز پدیده دمش گرم
رمضاني
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۵
شما از توانمندي پديده و محسن پهلوان غافليد. افتخاري براي نه تنها مشهد و خراسان بلكه براي ايران هستند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۵
تو بورس ایران:
پول بیار ...بی پولی ببر
صداقت بیار ... دروغگویی ببر
وعده بیار... خلف وعده ببر
...
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۰
باسلام خدمت شما خوانندگان گرامی اینجانب مهندس عمران و بازنشته دولتی هستم تجربه زیادی در سرمایه گذاری دارم 1 هم زمان با شروع پدیده سال 88 سهام سیمان تربت جام خریدم و در تاریخ٢٧/٠٩/١٣٩١ (فروش ١٨,١٦٠ سهم سیمان غرب آسیا متوسط ٨٨٠ ريال ) فروختم اگر پدیده خریده بودم در این روز قیمت سهم پدیده 1830 تومان بوده یعنی 815% سود ٠١/٠٨/١٣٩٢ (خريد ٢٢٠ سهم نفت بهران ٣٩,٣٠٠ ريال) این سهم دز تیرماه سال جاری با 1900 تومان بسته شد اگر بس نیست دوده صنعتی پارس ...روزی که من رفتم سهام پدیده بخرم 950 تومان بود آقای کارشناس گفت این سهم در روز افتتاح فاز تجاری 3800 تومان می شود من به عنوان خریدار گفتم با کارشناسی من در آن روز قیمت سهام مبلغ 10000 تومان می شود تحلیل من خریدار از سهم برای 900 روز بعد صد در صد درست بود حتی برای همسر و فرزندانم و خوذم با افتخار سرمایه گذاری کرده ام
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۹
منم 5 ساله تو بورس فعالیت دارم جز ضرر چیزی ندیدم چون به قول نگارنده یک سری مزایا تو بورس هست ولی نگفته فقط برای کسانی که رانت اطلاعات دارند و سفته بازها و من که ندارم ضرررررررر بورس ایران قماره که بعضی ها برا همدیگه سیاه بازی می کنند سر مردم بیچاره کلاه میذارند
علی
UNITED ARAB EMIRATES
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۴
حسود هرگز نیاسود
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۸
پدیده رو مقایسه می کنی با تبرک !!!!
خنده داره پدیده کجا و تبرک کجا
عابدي
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۹
كاش ميتونستم 1000000000000000لايك بگذارم
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۲
تا جایی که بنده به عنوان کارشناس بازارهای مالی اطلاع دارم توی تمام بورسهای دنیا خرید و فروش توسط مشاوران مالی و سرمایه گذاری برای افراد غیر حرفه ای انجام میشود .ولی توی ایران شاگرد بقالی باید چند تا آزمایشو چندتا سفته و..... برای شروع کار بیاره .اما توی بورس 10 هزار تومن بریز به حساب کارگزاری و به صورت آنلاین با اقتصاد این مملکت بازی کن .

اول صبح قبل از 9 تو بازار خوب صف خرید درست کن توی بازار بد هم صف فروش هیشکی هیچ کاری باهات نداره . بازار گوسفندی یا صف خرید یا صف فروش . دیروز یارو تو صف خرید سهم خریده بدون تحلیل 250تومن امروز توصف فروش باز بدون تحلیل 240تومن
مسعود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۵
خواهشا به این بورس زیان ده توجه کنید به جای اینکه به شرکتهایی مثل پدیده گیر می دید
مشهدی
SWEDEN
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۶
قول میدم بزودی چند تا از این تیپ شرکتها تو مشهد اضافه بشه .
آدمو یاد 10 ساله قبل .شرکتهای جور وا جور هرمی میندازه .فعلا ابن شرکتها رقیب جدی بورس شدن تا وقتی از یورس حمایت نشه
حامد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۷
حدود سه ساله که خرید و فروش سهام پدیده رو دنبال می کنم و تا جایی که یادم میاد کسی از خریدش ضرر نکرده ، توی ایران بد گفتن درباره چیزایی که خوب دارن پیشرفت می کنن رسمه، اونایی که از این سهم بد میگن باید برن و از پروژه کیش و مشهد دیدن کنن، خو من توی این بورس مثلا شفاف سرمایه گذاری کردم و کلی ضرر کردم و کلی از سهامای پالایشیم نزدیک یک سال بستست و ازشون خبری نیست، به قول اون دوستمون خودرو بیار معدنی ببر پولتو بیار ضرر ببر، تو کجای دنیا سهم سراغ دارید که 118 تومن زیان داشته باشه و 190 تومن فروش بره
سیدحمیدحسنی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۰
خواهشآ شما دیگه بس کنید(محترمانه)احتمالآ شما هم از آن دسته افرادی هستید که از خرید سهام پدیده جامانده اید و در صدد تخریب پدیده هستین.7ماهه سرمایم در گروه پالایشی مسدود شده دریغ از یک جواب منطقی
کارمند
UNITED STATES
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۰
بدترین کار پدیده که واقعا به دور از قوانین تجارت هست، خرید اقلام مختلف غذایی از کلی فروش های مشهد و ارائه آن به مردم با نرخی کمتر از خرید به مردم در هایپرمارکت پدیده است. میدونید با این کار، کار کاسبی خیلی از فروشندگان مشهدی کسات شده. این واقعا بی انصافی نیست. کجای این کار با قوانین تجارت جور در میاد که بیای کالا رو کمتر از قیمت خرید بفروشی و عده زیادی از مردم و که از این راه (فروش مواد غذایی) نون می خورند، از نون خوردن بندازی.
بله حرف شما درسته! سهام پدیده تا 20 هزارتومن و حتی بالاتر از اون هم میره! چون اینجا ایرانه. مملکت بدون حساب و کتاب. اینجا کشور سوء فرصتهاست. یک عده میان و به این راحتی سودهای تریلیونی می برند، هیچ کس هم نیست جلوی اینها رو بگیره!
سهام پدیده رو بخرید و در این تجارت شریک بشید. مردم ایران محکوم به چنین سرنوشتی هستن.
اما اونهایی که از بورس انتقاد می کنن، در همه جای دنیا، حتی در آمریکا که سرآمد اقتصاد دنیاست، قدرت اصلی اقتصاد در دستان بازار بورس هست. بازاری با ریسکهای زیاد و البته منطقی و شفاف.
ضعف بازار بورس ایران را به گردن بورس نیوز نندازید و تجارتخانه پدیده رو با بورس مقایسه نکنید، چون در حد این حرفها نیست.
یک ورشکسته بورسی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۴
درشماره قبلی بورس نیوز یک مطلب زدی باعنوان خودکشی ازترس مرگ،به یک نکته مثبت اشاره کردی وآن اینکه راز موفقیت پدیده مدیریت جناب پهلوان ومجموعه ایشان بوده که مثل کوه پشت سر سهامداراشون ایستادندحالا داری تخریب میکنی لطفا یک کم به وجدانت ونوشته هات رجوع کن من چندنمادازبورس خریدم الان هرکاری میکنم خریداری نیست خاهشا ازبازار بورس تعریف نکن که همه مون رابیچاره کرد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۴
شما چرا کاسه داغ تر از اش شدید.یه عده سود میکنند شما دارید اتیش میگیرید.در ضمن ادمای بزرگ سهامدار این شرکتند واسه همینه که بورس خراب شده چون جای اونا خالیست.
حسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۸
پديده بيار .... تبرک ببر
در بورس ايران چه خبر است:
پول بيار .... بي پولي ببر
اعتماد بيار ... بي اعتمادي ببر
صداقت بيار ... دروغگويي ببر
عرضه اوليه بيار... نابودي ببر
شفافيت بيار ... عدم شفافيت ببر
اطلاعات بيار ... رانت ببر
خواب بيار ... بي خوابي ببر
نماد باز بيار ... نماد بسته ببر

نشون بده مردم اينقدر تايپ كردم
نیما
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۹
من فروختم آوردم تو بورس 25 درصد ضرر دادم دو هفته ای!!! پدیده 30 درصد رشد کرد
شما برو اوضاع بورس مریض درست کن
تا دو هفته دیگه نقد میکنم میرم دوباره پدیده میخرم!!!
بسوز بورس نیوز
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۰
دليلش ساده است، وقتي توافق نمي شه و يا خبر بدي مياد آقاي پهلوان اول صف خريده، تو بورس حقوقي خودش اول صف فروشه! در ضمن دارندگان پديده خودشون اكثرا تو بورس هم هستن، لطفا هر حرف اشتباهي رو نزنيد، سوم پاشيد بياد مشهد و جمعيت بازديد كننده و خريدار رو در هايپر و مغازه هاي پديده ببينيد، شما بهتره فكرتون رو عوض كنيد و ريشه يابي كنيد مشكل بورس ايران پديده نيست، حقوقي هايي هستن كه هميشه تو صف فروشن، در ضمن شما چرا به داد دل سهام داران پالايشي، سمايه و ودي نمي رسيد؟ مگه رسالت شما دفاع از حقوق سهام داران نيست؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۲
درود:
به نظرم دوستانی که پدیده دارن ودر سود هستن با فروش نقدی سهم از سهام شرکت خارج بشن نه اینکه با تهاتر با تبرک دوباره سهم شرکتی دیگه بشن.
سرمایه شرکت رو خیلی راحت میشه درآورد و سودی که سالانه میتونه بده که خیلی کمتر از شرکتهای بورسی هست.قوه قضایی هم که پیگیر ی جدی داره میکنه و به سهامدار عمده دستور خرید و جمع کردن سهام از بازار رو داده.حالا آقای پهل...چطور با 1500 میلیارد تومن سرمایه میخواد 12000میلیارد تومن از بازار جمع کنه؟ احتمالا با شرکت جدید تبرک.در بورس سهامی مثل ثشاهد داریم که 150-60 تومن هست و 28 تومن 1 ماه پیش و 30 تومن 11 ماه دیگه میده.شرکت هم مال گروه شاهد هست که شفاف مثل اینه.من بازم تکرار میکنم که سهامداراش با وجه نقد خارج بشن و پولشون رو به کاری بزنن.هز صعودی سقوطی داره.خصوصا که قوه قضایی شدیدا دنبال بستن حساب های شرکت هست.در بورس شرکت هایی با سرمایه چند برابر پدیده داریم که 1/20 پدیده قیمت دارن.مگه سود پدیده پقدره؟ همین وساخت بورسی بانک اقتصاد نوین رو داره ولی قیمتش ؟
محمدحسین
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۴
یه جواب طولانی برات نوشتم وسطاش خسته شدم پاکش کردم. خسته شدیم بس امثال شمارو توجیه کنیم.
نیما
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۰
من فروختم آوردم تو بورس 25 درصد ضرر دادم دو هفته ای!!! پدیده 30 درصد رشد کرد
شما برو اوضاع بورس مریض درست کن
تا دو هفته دیگه نقد میکنم میرم دوباره پدیده میخرم!!!
بسوز بورس نیوز
اهل مشهد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۵
بيگانه اگر وفا كند خويش منست
گرگي كه مرا شير دهد ميش منست
پديده ،تبرك، پرديسان،گرند ،گردشگري اخلمد وابرده و.....و هر شركتي كه در شهر من سرمايه گذاري ميكند را دوست دارم ودر آن سرمايه گذاري ميكنم
چي ميگي يره برو دنبال كارت.......
حسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۶
هیچ باد و طوفانی نمیتواند مانع از کار و تلاش ما شود
حسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۱
در خصوص سهام پدیده و مشکلات آن بارها سخن گفتیم، تمامی اقتصادیون و اساتید فن مالی از مسایل و مشکلات سهام این شرکت آگاه هستند و می دانیم اگر سهامدار عمده اقدام به خرید سهام نکند چه اتفاقی برای سهام این شرکت خواهد افتاد اما امروز این سهام بیش از 11 هزار تومان قیمت دارد. می دانید چرا؟ چون پهلوان مقدم به عنوان متولی و مالک این شرکت با اعتقادی که به پدیده دارد پشت سهامش ایستاده و آنرا حمایت می کند شما هم اگر اعتقاد به بازار سرمایتان دارید پشت آن بایستید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۶
به نظر مناین سهامی که اسم بریدید کم از ... ندارن موضوع خیلی ساده است سوداگر ازفعالیتشرکت حاصل شود قبول ولی اگر با تبلیغات و تحریص افراد ناآگاه حاصل شود سوال این است که نهایتا نفر آخری که این پول را پرداخت کرده چه چیزی بدست آورده آیا درحالی که شرکتهای استخواندار از بازدهی ۲۰٪ ناتوانند و سازنده های قدیمی در بخش املاک زیان ۳۰ تا ۴۰ درصدی برای خود در نظر گرفته اند معقول به نظر میرسد شرکتی چند صد درصد عایدی داشته باشد ؟

به عنوان یک مشهدی مطمئنم در املاک شرکت چاه نفت یا معدن طلایی هم یافت نمیشود که هیچ حتی جذابیت معمولی یک مستغلات معمولی را هم ندارد فقط با بازار گرمی و خرید سهام خود با قیمت بالاتر و ایجاد امیدواری و این استدلال که چون میخرند پس میارزد پهن کردن دام برای افراد ناآگاه و بعضا حریص است دوستان عزیز واقعیت اقتصاد ایران همین بورس با همین بازدهی است اگر دهها و صدها شرکت در زمینه های مختلف بازدهی منفی دارند یک شرکت امکان معجزه ندارد
برای من مثل روز روشن است روزی که سهامداران اصلی دست از حمایت این سهم بردارند مثلا به این دلیل که همه سهام خود را به قیمت های نجومی به مردم فروخته اند تا ظهر نشده قیمت سهام به پنجاه تومان میرسد
ناشناس
سه‌شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۰۲:۰۵
حرفهای شما عین واقعیت و منطق است. اما آنهایی که قدرت تحلیل ندارند آنرا حسادت مینامند. اصلاً بهتر است حرفی گفته نشود و به قول معروف: خلایق هر چه لایق.
حسين
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۱
اي ول مشهد

‍داش تو ، هم بيا مشد

مشهدی هستم کنار تربت پاک رضا



آشنایم آشنا با چهره های آشنا




یزدی وتهرانی وگیلانی و هم آذری




اصفهانی وبلوچ وکرد ولر هم بندری




آشنابا شیعیان پاک لبنان وعراق




هندی وافغانی وسوری وکردان عراق




آشنایم با مدینه با یمن بحرین وتاجیک وعرب




مشهدی هستم رضامندم ازاین دارم طرب




مشهدی هستم خراسان خیمه شهر من است




خور آسان شهر خورشیدان همه شهر من است




گر بیایی شهر من یک روزویا یک ساعتی




مشهدی گردی وهمشهری شویم ولذتی




پس بیا در کوچه وبازار شهرم سیر کن




مشهدی شو می بزن مستانه عزم دیر کن
من
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۲
اولا شرکت پدیده که اینقدر حرفشو میزنید تو 5 سال امتحانشو پس داده نیاز به تحلیل شما بورسیا نیس راس میگید برید حتی برا 5 روز وضع بورس خودتونو درس کنید(وزریر اقتصاد چیا گفت تو مجلس)
دوما برا رفتن به بورس اجازه (رای) سهمداران شرکتو میخواد نه اجازه شما رو
توهر مجمع پدیده رای گیری میشه رای نمیاره پس نمیدونم چرا شما میسوزید که نمیاد
پدیده ای
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۳
خدارو شکر سطح اطلاعات ما اونقدر بالا هست که نه بخاطر این اخبار وارد بورس بشیم و از پدیده بیرون بیایم و نه به خاطر چهار نفر که از پدیده بصورت تعصبی تبلیغ کردن، از بورس بیایم بیرون و سهامدار پدیده بشیم.
بورس الان رفته تو منجلاب و با این کاراش فقط بیشتر پایین میره.
اگه بخاد سرمایه های مردمو به سمت خودش برسونه فقط باید عملکرد درستی داشته باشه تا خودبه خود سرمایه های مردم همونطوری که از بورس به سمت پدیده رفت دویاره از پدیده به سمت بورس بره. (که البته بعید میدونم همچین اتفاقی بیافته...)
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۸
رفتار سهامداران درمواقع حساس خیلی مهمه
یه عده ای برای سفته بازی به بورس امدند
ازبیابان سکه وارزو طلا.
اشتباهی امدند هرکجابرند قدمشان نامبارکه.
کاش نمی امدند وزودنمی رفتند
بورس جای بچه بازی نیست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۵
اقا بریم مشهد تهران بدرد نمیخوره
یوسف
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۳
بله بیار ...

پدیده بیار 200 بعد 5 سال ببر 12000

تبرک بیار 15 تومن بعد 5 سال ببر 1000

سهام بورسی بیار 1000 بعد 5 سال شانس بیاری ببر 500

بازم بیارم ؟ و ببرم ؟
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۹
ای اقا 200تومان خریده اند فرض کن 50% افت کند باز میماند 6000 تومان بس نیست؟
منوچهر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۴
وقتی مسولین بیدار میشوند که خیلی دیر خواهد شد.کلی نقدینگی جمع کردن مگر شرکت طلا پیدا کرده که در مدت 1 ماه قیمت سهمامش دو برابر شود خب یک روز خالی میکنن این همه شرکت سرمایه گذاری توی بورس ضرر دارن و این شرکت مواد غذایی شده شرکت ساختمانی و یک ماهه همه راهها رو پیموده اند
قناری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۵
یکلام ختم کلام!بشنوای دوست که ازپدیده هیچ حذری نیست که نیست.....جزازسودوخریدپدیده هیچ خبری نیست که نیست.....همچنان پدیده.....همچنان پرسود.......
خیلی جالبه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۸
جناب سردبیر بورس نیوز
اینجانب یک ریال هم در پدیده سرمایه ندارم ولی در عوص صدها میلیون تومان در بورس سرمایه دارم
وقتی شما یعنی بورس نیوز بعنوان بزرگترین نشیه بورسی مهمترین اخبارش در مورد آزاده نامداری و فرزاد حسنی و علی دایی و ... دور می زنه بهتر از این نمیشه
مدیران مسول بورس کجا هستند اوناییی که دو سال پیش موقع رشد بورس برای مصاحبه و کشوندن مردم در گود سر از پا نمی شناختند حالا کجاهستند
مهمترین ویژگی بورس شفافیت و نقد شوندگیست حالا سوال:::
چرا نماد ای پالایشگاه ها قریب به 7 ماهه بسته اند؟؟
کدوم شفافیت شده یا کدوم نقد شوندگی؟؟؟؟؟؟
پشت پرده قسمت خوراک پتروشیمی ها که اول همه حرف از این بود که دولت مخالف گرون شدن قیمت خوراکه و 13 سنت رو قبول نداره ولی بعدش وزیر نفت در مجلس از 13 سنت حمایت کرد تا بورس را هل اد که به زمین بخورد
شفافیت نرخ گذاری خوراک پتروشیمی ها کجاست که مجلس و دولت و ... هر کدام از یک طرف تیشه به ریشه می زنند و جالبه حتی یکنفر از مدیران بورس حاضر نیست یه کلمه حرف بزند.
خوب حمایت دولت از بورس جالبه چند ماهه دم از کاهش نرخ بره بانکی زده میشه اخیرا بانک های دولتی با مجوز بانک مرکزی بهره های 22و 23 و 25 درصد بصورت روزشمار میپردازنددوستان میدانند بهره 25 درصد روز شمار در عمل میشود 28 درصد. اینه حمایت دولت از بورس و بازار سرمایه. از این بگذریم بد نیست کسانی که اطلاعات در اختیار دارند پشت پرده پاگرفتن شرکت هایی مثل پدیده را بررسی کنند تا ببیندد چند تا مدیر در آن نقش دارند. وگرنه مگر میشود پروژه ای به این حجم بدون داشتن رانت درست و حسابی شکل بگیره. بعد در مقابل سرمایه های مردم اینطرف در بورس مثل برف در مقابل آفتاب در حال آب شدنه.
ابراهیم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۱
به نظرم کسی آنها را مجبور به خرید سهام پدیده و سایر پدیده ها نمی کنه تو بورس هم اینجوریه یعنی کسی مارا وادار به خرید این نمادهای حال بهم زن نمیکنه فقط ما انتظار زیادی داریم.
مجتبی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۱
پدیده هر کار که می کنه حدود 12 هزار شغل ایجاد کرده همین بسته لطفا شما طوری گریه کنید تا دیگران باورش کنند نه از الکی بزور پیاز اشک رو در آورید وداد فریادکنید دروغ نیوز حیا کن پدیده رو رها کن
عثمان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۸
10سهام شرکتهای بورسی دارم 3سال رنگ سود ندیدیم
کیان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۳
ای بابا اینا منظورشون اینه که اونقدر بیاروببر توی بورس که تا بری به جهنم! بس کن بورس نیوز چقد دروغ تبلیغ میکنی برای این بورس دربه درتون چه خبرتونه مگه ما بورسیها چقدر باید ضرر بدیم تا دهنتون بسته شه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟برو بابا جم کن این صورتهای مالی سرشار از دروغتو ! اگه راست میگی تو هم مثل پدیده مثلا کلاه بزار سر مردم ولی سهامتو از 200 تومن بکن 12000 تومن خفه میشی یا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ali
چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۸
بنده خدا دلش خون از بورس
خدا بهت صبر بده
محمود
ROMANIA
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۴
بورس نیوز جان شما درست می گید .ولی از بس پدیده سود داده و بورس ضرر که دید واقیت بسته وغیر واقع جایگزین شده است .همه سود را می بینند نه واقعیت رو
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۸
پروژ ه های پدیده رو مردم دارن می بینن مراحل ساخت و پیشرفت اونو . این خودش میشه همون شفاف سازی گدا گدول هم نیستن که بخواهند مردمو سر کیسه کنند . چون بورسیها براشون رقیبه مجبورن تخریب کنند که پولها از بورس در نره البته که تبرکی ها با پدیده ای ها همشهری هم که هستن به هم کمک میکنند و یه جورایی با همند
نیما
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۰
بورس نیوزعزیز چرا نظرات را سانسور میکنی؟
سعید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۰
وقتی تو یک کشور یک سازمان عریض و طویل به نام سازمان بورس درست میکنن تا دوتا شرکت بورس اوراق بهادار و شرکت فرابورس اجازه فعالیت برای خرید و فروش سهام شرکتها را داشته باشن چطوری میشه هر شرکتی بدون مجوز از این سازمان اقدام به فروش سهام خود میکند!
و سازمان بورس بجای اجازه فروش سهام شرکتها یا نماد آنها را به دلایل مختلف ماه ممنوع میکند و اجازه فروش امتیاز وام مسکن میدهد و اوراق سود سه ماه با نرخ سود بالا
حالا ببینیم چی شده که این بازار به این وضع در آمده یک بار چند ماه عرضه اولیه شرکتی نداریم و کمتر از دوهفته 3 شرکت جدید وارد بازار میشود و تمام نقدینگی بازار جمع میشود و از بازار خارج میشود.
حسين
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۳
سانسورچي چرا بعضي از نظرات رو ميذاري
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۴
پارسال 30 میلیون پول آوردم تو بورس نتیجه بعد از 3 ماه تحقیق و مشستن تا ظهر تو بازار 7 میلیون ضرر شد.امسال برج 6 پدیده خریدم 8000 الان 12000.
ضمنا اگه اینجوری که سهامدارا بعد از افتتاح فاز تجاری برای فروش سهامشون به پدیده هجوم آوردن به بانک مرکزی هجوم میبردن،بانک مرکزی ورشکست می شد.زنده باد پدیده
فرهام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۷
بورس نیوز از اسمش مشخصه طرفدار بورس دشمن غیر بورس-خوشبختانه زمانی که بورس رشدهای چشم گیری داشت با وجود اصرار دیگران(کارمندان بانک و دوستان)برای ورود به بورس,وارد بورس نشدم ولی با توکل بر خدا و سنجش اوضاع پدیده وارد آن شدم و تا الان راضی هستم
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۳
باطلاع برسانم که پدیده برای انتقال هر سهم مبلغ 30 هزار تومان دریافت میکند که باحجم زیاذ نقل و انتقال مبلغ زیادی به جیب سامداران می رود منهم از آن افرادی هستم که در بورس ضرر کرده ام
ناشناس
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۶
محمد جان اول برو اطلاعات کسب کن بعد نظر بده برای انتقال هر سهم مبلغ 30تومن دریافت میکنه نه 30هزار تومن مگه هر سهم چقده؟
سربازه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۰۱:۴۰
بورس در حال فقط نوندونی شده برای یکسری رانتخوار اطلاعاتی بازار سرمایه و اگر کمکهای دولت و تزریق پول سرمایه نبود تا بحال در بورس تخته شده بود
میلاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۰۲:۲۰
خواهشا نه خودت که برو وزیر اقتصادت و اونی که کلید همه مشکلات دستش بود رو پیدا کنه بیاد و ی جوابی به این همه کامنت که فقط دو ساعت کامل خوندن همشون طول میکشه بده وبگه چرا بازار سرمااااااااااااااااایه این مملکت بدبخترین و زیان ده ترین بازار؟
برو ببین کسی هم پیدا میشه یکمی دالوااااااااااااااپس سرمایه های کسایی باشه که سرمایه شون رو گذاشتن توی شفافترین بازار مملکت!!!!!!!!!!!!!؟
حسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۰۲:۴۶
ای کاش شرکتهای بورس یک سوم سودمثله پدیده میدادن اونایی که خریدن حالشو بردن نوشه جانشون ماکه اومدیم سمته بورس والله چیزی جززیان ندیدیم
اسماعیل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۹
سلام دوستان. اگه مکنه منو از نحوه خرید سهام تبرک با اطلاع سازید و این بنده را راهنمایی نمایید. با تشکر
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۳
بورس نیوز عرضه داری برو شصفها رو باز کن 3 ساله بسته است!!!!
برو پالایشی ها رو باز کن از اسفند 92 بسته اند!!!!
برو ....
حسام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۰
تا كي دروغگويي و سم پاشي بورس نيوز جان؟؟؟
بسه ديگه تا كي ضرر بديم تو اين بورس
آقا ما ميگيم اين اصلا شركتها كلاه بردار و دزد
اگر كلاهبردارند چرا پول بنده در پديده 10 برابر شده و در بورس 15م ضرر؟؟؟؟؟
شما ك انقدر ادعا ميكنيد شفاف سازي در بورس هست چرا يه عده در عرضه هاي اوليه 5000 سهم ميگيرن مني ك آنلاينم 200 عدد ؟؟؟؟
تاكي ضرر در بورس مردم آگاه شدن ديگه مملكت ما شده دروغ دروغ دروغ
مال باخته
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۵
سلام دوستان،من سهامداری هستم که چند سالی هست سهام دارم ،سهامهایی مانند حتاید،شتولی ، شکف ،وغیره الان بعد از یک سال (حتاید ) باز کرده باهمون قیمت تازه سود سهام رو نمیدن،(شتولی )که غوغا کرده از فرابورس اومده پایه فرابورس قیمتش هم از 470 تومن ، شده 210 تومن ، (شکف) هم معلوم نیست چی بشه تو خبرها اومده که میخواد از فرابورس به پایه فرابورس منتقل بشه ،دیگه اعصاب ندارم اما توی پدیده 1000 تا سهم دارم اون موجب امیدواریم میشه ، دیگه از بورس خسته شدم هر چی داشتم و نداشتم توی بورس ریختم آخرشم این شد ،حالا وقتی سایتی ویا کسی میخواد از پدیده و پیشرفتهای اون جلوگیری کنه خیلی عصبانی میشم چیکار کنم دست خودم نیست. با آرزوی موفقیت برای همه شما دوستان (محمد)
مهندس مجتبی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۸
من هم در سال 87 6 میلیون در بورس سرمایه گزاری کردم و الان توانستم بعد از 6 سال 4 ملیون آن را نقد کنم اما اگر پدیده خریده بودم الان صاحب یک خانه شده بودم.تصمیم با شما
ناشناس
سه‌شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۰۲:۱۳
یک واقعیت: هیچ فکر کرده اید اگر تمامی سهامداران بخواهند سهام خود را در این قیمتها نقد کنند، پول خرید آن را چه کسانی تامین خواهند کرد؟
طاها طالبیان
سه‌شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۷
درود بر شما مهندس مجتبی.سخنتان بسیار به جا و کامل می باشد.این مشکل همه کسانی هست که در بورس سرمایه گزاری می کنند.حباب یعنی شاخص 79000 که یهو با یه خبر میشه 71000 نه قیمت سهامی که با فعالیت شبانه روزی به 12000 رسیده.ممنون میشم اگر نظرتون رو در مورد این مبحث با + و - اعلام نمایید.
نعمت اللهی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۶
جو گیر شدید میدونم خیلی ها سود بردند و خیلی ها هم در بورس ضرر . ولی این دلیل نمیشه بدون شناخت و با احساس و طمع که مثل همه سود خواهی کرد وارد بازار بورس یا این دلالی ها بشی . کمی خودت رو در موقعیتی تصور کن که کسی سهام پدیده و تبرک رو ازت خرید نکنه و اون موقع داد نزنی چرا کسی جلوی اینها رو نگرفت عزیزم مقصر خودت هستی و طمع تو. پس برای جلوگیری از ضرر و زیان (بالاخره یک روز تموم سرمایه ات با خاک یکسان میشه) درست فکر کن و تصمیم بگیر
ehsan
UNITED STATES
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۴
شما را مستقیما به خریدار یا فروشنده سهام شما.وصل می نماییم
مشاوره خرید و فروش سهام پدیده شاندیز
به صورت حضوری و غیر حضوری (کل ایران)

0912422226
ناشناس
UNITED STATES
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۴
جناب پدیده تا همین الان بابت هایپرش داره ضرر میده چون جنس به قیمت خرید و حتی زیر اون میده هر دو دقیقه 100000 تومان جایزه و ..... اگه واقعا اینجوری سود داشت که تمام هایپرهای مشهد با این شکل کار میکردن تازه بازراشون رونق بیشتری داشت چون مردم نیاز نبود کلی راه برن شاندیز.این برنامه ها همش حقه و تبلیغه که به نوعی بازار پدیده رو گرم نشون بده وگرنه من قبل از این تبلیغات هایپرش هر موقع سر زدم مگس کیش میکردن که البته کاملا طبیعیه هیچ عقل سلیمی توصیه نمیکنه برا خرید مایحتاجت بلند شی 70 کیلومتر راه بری برگردی. امیدوارم آقای پهلوان بتونه همینجوری تا آخر ادامه بده که البته فکر کنم ایشون تو محاسباتش اشتباه کرده اینکه فکر میکنه تبلیغ همیشه کارگشاست و میتونه مثل بزک و آرایش که ایرادهای صورت رو میپوشونه معایب و ناتوانی پروژه رو بپوشونه و اون رو زیبا نشون بده
ناشناس
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۰
مگس کیش میکردن ؟؟؟ شاید جنابعالی آدرس رو اشتباه رفتی - جهت اطلاع جنابعالی الان بسیاری از خانواده های مشهدی خرید کلی از پدیده میکن .
ناشناس
سه‌شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۸
نخیر برادر خوش تیپ بنده آدرس رو درست میرم چون 3 ساله دارم تو پروژه کار میکنم هر روز هم به هایپرش سر میزنم. روزهای مگس کیش کردنشونو بنده دیدم وقتی که ساعت 10 صبح تنها آدم غریبه هایپرش من بودم. حساب دودوتا چهارتاست باید جنس مفت بدی تا بتونی مردم رو از خرید داخل مشهد منصرف کنی تا بیان 30 کیلومتر راه پدیده.
مجید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۶
یه نکته ای
به خدا اگه پدیده تخلف کرده بود تا حالا زده بودنش. خیلی جالبه! الان که صحبتش هست که شرکت مجدد می خواد دوباره افزایش سرمایه بده بعضی از حسودا دوباره از رایو بگیر تا بورس نیوز فعال شدن.آیا مسئولان همین کامنت های مردمی رو نمی خونن؟
آقاااااااااااااااا اصلا به کی بگیم ماااااااااااااا
دوس داریم ضرر کنیم
دوس داریم سرمایه مونو به باد بدیم
به شما چه ارتباطی داره
دست از سر پدیده بردارید.
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۸
اقای ناشناس پدیده سودش اصلن توهایپرنیست برادر
حمیدرضا حمیدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۹
سلام به همگی سال 89 حدود 50ملیون تومان سهام پدیده خریدم 2هفته پیش 700ملیون تومان فروختم خدایا متشکرم از تو واز پدیده یه خونه ویه ماشین لوکس خریدم 100 میلیون هم گذاشتم تو بانک سود می گیرم تا اخر عمر خوشبخت شدم خدایا بابت خلق پدیده ازت متشکرم
مجید
سه‌شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۴
خدا رو شکر و چشم حسودار کور باد انشاالله
سام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۷
خواهشا اینقدر پدیده رو تخریب نکن . من پارسال پنجاه میلیون رفتم سهام پدیده خریدم .دار و ندارم همین بود تازه بیست میلیونش وام بود. بزرگترین ریسک زندگیمو کردم. اوایل آبان ماه امسال خیلی پدیده رو تخریب میکردن یکیش همین بورس نیوز بود که بعد از اظهار نظر دادستان مشهد درباره پدیده شروع شد که بعد از بیست روز خبر تکذیب شد گفتند که منظور دادستان پدیده نبوده .خلاصه به من خیلی استرس وارد شده بود تصمیم گرفتم که سهامم رو بفروشم .نزدیک عاشورا بود . بعد از ظهر تاسوعا رفتم شهر رویایی پدیده . واقعا حیرت زده شده بودم .خیلی شکوه بود.شنیده بودم که شب عاشورا 110دیگ شله در اونجا پخت میشه باور نداشتم که 110 دیگ شله اونجا پخت بشه. رفتم بالای سر دیگها و اونا رو شمردم واقعا همان 110 دیگ پخت میشد در آشپز خانه بودم که دیدم آقای پهلوان با چند نفر از دوستاش دور هم نشستن .موقع اذان مغرب بود دیدم همه دوستهای حاج محسن رفتند و حاجی همونجا نمازشو خوند . یک ربع بعد دیدم کسی دور و بر حاجی نیست رفتم پیش حاجی و گفتم حاجی چقدر پشت سر شما و شرکت صفحه میذارن چقدر کامنت برعلیه شما گذاشتن گفت کجا؟ گفتم یکیش بورس نیوزه .گفت اصلا مهم نیست اگه سهام داری به این حرفها گوش نکن . حرفهای حاج محسن واقعا برام قوت قلب بود. اگه همین گپ کوچولو باهاش نمیداشتم شاید من الان فروخته بودم وحتما حسابی پشیمون بودم.امید وارم تمامی ایرانیان در این پروزه های عظیم مشارکت کنند و به یاری پروردگار سربلند خواهیم شد.
علي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰۰:۴۳
خوب شما سرپيازي ته پيازي چه كاره اي كه درمورد اين سهام اظهار نظر ميكني شركت سهامي خاصه دوست داره سهامدار گرفته
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰۱:۲۱
تو بازار سهام . این 2 تا دارند به خریدارانشون سود میرسونند . میخوان جلوی اینها رو هم بگیرن . دیگه شورشو در آوردن
سید حسین مرادی منشزاده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰۱:۳۳
سلام خدمت کارشناسان بورس نیوز

خیلی خوشحالم تو کشور هنوز کارشناس دلسوز داریم تحلیل و پیگیری اخبار این شرکت ها کمک زیادی به روشن شدن حقیقت میکنه هر چند عده ای بیسواد و موج سوار میان نظر میدن چون خودشون تو خطر میبین اقا سود کردی پول دار شدی عاشق پدیده هستی دمت گرم برو خانه بشین سودت بکن به تحلیل کارشناسا چیکارداری وقتی کشوربه هزار علت دچار مشکل و رکود هست یک روز دلار گران میشه یک روز گوجه یک روز نان و مای مهندس با کارشناسی ارشد بیکار ....پدیده روزی 36 میلیون جایزه میده 20 درصد تخفیف میده وملیاردها تومان هزینه تبلیغات و هر روز ارزش سهام بالا میره یک عده تحصیل کرده روش فکر میکن که چطور میشه تو این وضعیت اینقدر سود کرد کسی اگه راز این جریان میدونه بیاد بگه اگر نه هم که الکی نظر ندین بشینید سود پولهایتان بشمارید امروز از فساد 12000 هزار ملیاردی گفتن دیروز 3000 هزار ملیاری یک روز بابک زنجانی خودشو معرفی کرد و کار افرین وهزارران نفر طرفدار داشت از تیم فوتبالش تا .....الان تو اوین چیکار میکنه من نمیدونم شما بگین....خوش باشید ....
محسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰۷:۰۲
من بعد 1سالی که در بورس بودم جز استرس حرس و ضرر20میلیونی که کردم از بورس چیذی ندیدم و توی منفی از بازار برای همیشه خدا حافظی کردم و 20 تومان ضررم رو توی سهم تبرک توی 2 هفته جبران کردم خدا رو شاکرم به دوستان بورسیم بگم الان هم دیر نیست شما هم از فرصت بوجود اومده استفاده کنید وگرنه باید هر روز شاهد آب شدن سرمایتون باشید هی بعدها مقایسه کنید ضررتون رو با رشد سهام پدیده یا تبرک و بعد کلتو محکم به دیوار بکوبی و بگی کاشکی از بورس خارج میشدم‌@ دوستانه دوستانه گفتم
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰۷:۳۹
تمام بازاریان و اقتصاددانان و حتی چوپانان هم می دانند یک سال است بازار قفل شده هیچ گونه کاسبی غیر از نزول و سود بانکی مردم را تامین نمی کنه ولی به لطف امام رضا وبیست میلییون زوار داخلی و خارجی و 3میلیون جمعیت مشهد که شهر زیارتی است جای هر پیشرفتی هست افراد کار افرینی مثل اقای پهلوان و اقای بوستانی که اینچنین مورد اطمینان مردم قرار می گیرند باید مورد حمایت مردمی ودولتی قرار بگیرند واین دو افتخار مشهد و ایران است بروید حضوری پدیده و تعداد افراد مشغول به کار انجا را ببینیید بروید تنها کارخانجات مشغول به کار تبرک با ان همه گارگر بومی و فعالیتش را ببینید بیاییم باهم به عنوان یک ایرانی از این شرکتها ملی وفعال شرکت کنیم تا اگر هم ریسکی باشد حداقل در مشهد ایران ایرانی است نه کانادا دبی ترکیه ..... پس برای سلامتی امام زمان و همه کار افرینان مشهد وایران صلوات
امیرحسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۳
اقا یک فکر جالب بیاید یک شرکت با کمک هم با مثلا 500ملیون تاسیس کنیم بعد سهم شرکت به مبلع 200تومان به مردم بفروشیم بعد یک ماه سهم 1000اعلام کنیم تو بورس نیست که دست خودمان هست و با استخدام تعدادی دلال خیلی راحت میشه البته تبلیعات هم لازم هست حال سود شرکت حساب کنید خیلی راحت بود نه؟تا اکتشاف بعدی خدا نگهدار...
ناشناس
سه‌شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۸
فکر میکنی هرکی شرکت سهامی خاص داره مردم ازش سهام میخرن !
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۰
یک کلام. آب رو بریز اونجایی که مسوزه
11222
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۰
خوشم میاد پدیده انقدر گردنش کلفته یا گردن کلفتا پشتشن که اصلا اهمیتی به اینجور مزخرفات شما سایتهای بیخود نمیده . حتی به بورس گندیده تون هم اهمیت نمیده و آدم حسابش نمیکنه و راه خودشو داره میره و خیلییییییییییی هم شفاف تر از بورس داره عمل میکنه. هرکسی که سهام پدیده رو خریده کلی اطلاعات از شرکت بهشون دادن ولی تو بورس چی... هرکی از هر علمی که بلده استفاده میکنه ولی بازم نمیدونه چرا قیمتا بالا و پایین میشن. بس که بورس مزخرفه
طوسی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۳
بورس نیوز من به پدیده کاری ندارم ونمی خواهم از ان دفاع کنم ولی سهامدار بورس هستم و شماهم دربورس استاد هستید سوالم این است چرادر سازمانی مانند بورس که دهها نفر مسئول مدیروکارشناس وناظر نشسته اند ووظیفه آنها اجرای قوانین مالی وحفاظت از سرمایه های سهامداران است چرا درمقابل بازیهای دستهای کثیف سکوت میکنند ؟چرادرمقابل گزارشات ساختگی وسراسردروغ شرکتها هیچ عکس العملی نشان نمیدهند ومعاملات آنهارامتوقف نمیکنند؟من در مورد گزارشات دروغ چندسهم با ناظر صحبت کردم ولی هیچ جوابی نداد حالا شما ازپدیده که خارج از بورس است انتظاردارید همه مسائل رابطورشفاف بیان کند؟شفاف سازی دربازار سهام از جه نقطهای باید شروع سود؟
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۵
باسلام
من سال 91حدود40هزارسهم پدیده خریدم هرسهمی 1050تومان به 45میلیون تومان ولی الان ماهی 600هم که ارزرش افزوده حساب کنیدمیشه ماهی 25میلیون تومان انصافاخودتان حساب کنیددروغه
بهترین وحلال ترین راه سرمایه گذاری پدیده است چون بااین پول اشتغال مستقیم وغیرمستقیم برای جوانان ایجادمیشه
برای توسعه ومالکان پدیده هم دعامی کنم
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۴
دوست عزیز جناب سهام نیوز شما که مشهدو ندیدی و نمی دونی چه خبره چرابی خودی مطلب میزنی رو سایتت.من مشهدیم و دارم از نزدیک میبینم پروژه هاشون چقدرپیشرفت داره.هیچ شهری تو ایران به اندازه ی مشهد بیننده و یا گردشگر نداره بنابراین خیلی طبیعیه که توش سرمایه گزاری کنن.در ضمن بنده تو شرکت تبرک کارکردم وتبرک فقط شرکت تولید مواد غذایی نیست،شامل هلدینگ تبرک وامثال اونم میشه و در یک کلام گردن کلفت تر و قوی تر از اونیه که تصورشو کنی.
امینی
ROMANIA
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۲
یکی از شرکتهای سهامی خاص با تبلیغ 1000میلیلارد تومانی از جیب سهامداران سهام 100 تومانی خوذرا به 11 هزار تومان رسانده امروز صداش در امد آیا میدانید کدام شرکت هست
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۵
دوستان منظور از افزایش سرمایه پدیده چیست میشه یکم توضیح بدین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۶
من ساکن مشهدم و پروژه را از نزدیک دیدم درود بر ایرانیانی که در راه آبادانی و سرافرازی این سرزمین تلاش می کنند و در جهت رشد اقتصادی مردم گام برمیدارند.این پروژه ها قابل مقایسه با بورس نیستند.تو سه سالی که تو بورسم فقط شاهد آب شدن سرمایه و چاپیدن پول مردم توسط شرکتهای اسمی و کاغذی هستم .سرمایه خودم هم به یک سوم کاهش یافت .
بوری ایران بورس غیر شفاف غیر شفاف و رانتی است کاش زودتر خارج می شدم.
احمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۰۱:۲۶
ایووووووول مشهد
پول و سود یعنی تبرک پدیده
مشهدیا پولو بینه مردمشون تقسیم میکنن ن ک 12هزارمیلیارد اختلاس کنن،میدونین با 12000 میلیارد به هر ایزانی چقد میرسید!؟؟؟؟؟در برابره سوده پدیده قابل قیاس نیست
درود ب مشهدیا
ناشناس
ROMANIA
سه‌شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۰۱:۳۹
با عرض ادب من مخالف سود دادن نیستم ولی سود معقول و یه ضرب المثل میگه دروغگو طمع کارو گول میزنه پس همشهری طمع نکن چه تو بورس چه غیر بورس پدیده یا هر جایی و بورس ما هم همچین شفاف نیست که اگه بود ثنوسا 2 ماه 5 برابر نمیشد و هیچ تکنیکالی این قضیه رو تایید نمیکنه یا حق
علي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۰۳:۱۱
باسلام خدمتتون عرض كنم كه شما ميگوييد پديده وتبرك غير قانونيه وكارشناسي نداره و.... خوب اگر اينها اين جورين چرا هرسري حرف ميزنين سهام اينها جهش ميكنه اين يعني تيم سياسي اين پروژه افرادي رو داره كه ميتونه قدرت مند بگه حرف مفت ميزني ومن دوست دارم هركاري بكنم
سواي اين تحليل كه انها از شما وبورس قوي تر هستن مشكل اينجاست كه بورس در قيمت گزاري زمين را موثر نميدونه وهمين باعث شده كه اكثر سهام به اندازه تورم رشد نكنه ومردم به جاي سرمايه گزاري روي توليد برن روي ملك چون خودشون از پولشون بهتر محافظت ميكنن اما چرا اين طوره براي اين كه بورس از غرب گرفته شده بدون مباني بومي كشور
در كشورهاي غربي تورم كمتر از چند درصد است وقيمت گزاري برند كار درستي است ولي ماكه ماشين الات يك كارخانه را با ارز 100 يا 300يا 1000و...خريداري نموديم قيمت آن در شرايط فعلي با وجود عوارض وحمل نقل چند برابر شده ولي در قيمت سهام لحاظ نميگردد بحث ديگر اين است كه در بورس مافياي افراد بزرگ وجود دارد كه بدون نفوذ در انها نميتوان رشد كرد وانها با افراد خاصي كار ميكنن وشگردهاي خود را دارند وبسياري از حرف هاي ديگر پس هر زمان تونستين مثل پديده يك سايت بزارين وقيمت را با شيب بيش از تورم واقعي (نه امار الكي) رشد دهيد مطمئن باشيد مردم پول خود را توليد خواهند گذاشت وگرنه به فرابورس ميروند تا با خريد كالا وسهام و... براي خود ارزش افزوده توليد كنند
اگر دولت اين طريقه سهام را بدرستي هدايت نمايد باعث ميگردد كه مردم سرمايه را در بورس برده واز اختلال دربازار ارزوطلا وملك و... مانند بسياري از كشورها جلوگيري شود بحث بيمه پول وسرمايه اولين مباحثي است كه بايد حل شود وقتي كسي به بورس ميآيد اينقدر بايد تجربه داشته باشد كه سوددهي داشته وباتجربه بهتر از افراد كاركند يعني تيم علمي در مباحث توليد اقتصاد عمران سياسي و... داشته باشد وبه افراد وجناح وابستگي نداشته باشد كه با تغيير يك مدير بهم بريزد ودادن سود در اين گونه بازار بهتر است از اين كه به افراد خاص رانت واجازه فساد داده شود
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۵
اخیرا شنیدم پدیده چک 40 روزه میده باسه پول سهام، آخه کدوم صنعت تو دنیا وجود داره که یه شرکت بتونه پنج سال متوالی سالانه ارزش ثروتش رو 12 برابر کنه! معدن طلا و چاه نفتم بود نمی شد.
عزیزانی که پول مایحتاج زندگیتون رو اینجا گذاشتین برین بردارین، دیگه خطر ریزش ملموسه ، امروز فرداست که سهامدارا پاشنه در شرکت رو دربیارن.
سغید رستمی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۲
فعلا اون چیزی که مشخصه اینه که اونا به مردم ضرر نزدن مثل بورس ایران . این مقاله های شما هم نمیتونه اعتماد مردم و به بورس بی صاحب این مملکت زیاد کنه .
سیدسعید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۲
باگذشت بیش از 5ماه یا5سال؟!!! هه هه هه هه
یک شهروند
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۰
با سلام: زنده باد پدیده و پردیسبان
علی رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۴
سلام
آقا من سهام پدیده خریدم 800تومن سال 90 الان چند شده 12986 تومن!!! حالا 3روز پیش رفتم کد بورسی گرفتم از بورس چندتا سهم خریدم 7میلیون، 400 هزارتومن ضرر کردم. حالا آدم عاقل کجا سرمایه گذاری میکنه؟
سیدسعید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۸
حسن رفت تو بورس سهام بورسی خرید چند روز گذشت سودکرد بعد حسن رفت کل سرمایشو اورد تو بورس بعدحسن ورشکسته شد توبورس حسن جوش زد حسن مرد ! هی گفتم حسن بورس خطر داره حسن خطر داره !!!
سیب
CANADA
سه‌شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۴
منتظر سقوط سهام پدیده باشید. همانطور که زمینهای متری 1هزار تومان را متری دومیلیون تومان در دهات شاندیز معامله می کردند و اکنون به یک دهم مبلغ هم نمی توانند بفروشند.

پدیده یک پانزی به تمام معناست و قیمت سهام ان در بهترین حالت 500 تا 750 تومان می ارزد. فعلا با پول سهامدارهای جدید ، پول سهامدار قبلی را می دهد . هر وقت یک خبری مثل توقف پروژه یا دیرکرد پروژه یا یک دلیلی که موج مردم را برای پس گرفتن پولشان بر انگیزد بیاید ان موقع سقوط ازاد قیمت سهم را خواهید دید.

توصیه من این است که با توجه به وضعیت نفت و درامد های ارزی کشور تمام داراییهای کاغذی خود را به طلا تبدیل کنید. طلا با رشد دلار و رشد قیمت طلا در بازارهای جهانی اینده درخشانی خواهد داشت و همچنین حداقل شب با خیال راحت می خوابید.

این موج مخالفت زیادی که وقتی مطلبی کارشناسی در مورد حباب بودن سهام پدیده می اید نشاندهنده موج پنج بودن این حرکت است و بزودی همه ملت خسران دیده و افسرده ، به دنبال حداقل پس انداز عمر خود روانه دادگاهها بر علیه پدیده خواهند شد.
شهروند
يکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۱
احسنت بر شما
امير
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۹
12986تومان رو از کجا آوردى هنوز به 12000تومان نرسيده
امیران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۲
مثل پدیده کسی تا به حال دیده عمرا که ندیده همچی پدیده
سعید
UNITED STATES
چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۰۱:۳۴
من پارسال تمام پس اندازم رو با سه تا بچه کوچک که دارم وارد بورس کردم دو هفته اول 1میلیون بردم بورس 300 هزار سود کردم بعد مابقی پولم رو بردم نفتی خریدم الان نفتی ها بسته اند و مابقی هم که سهم 750تومانی شده 300تومان واقعا خجالت نمی کشید از اون بازاردروغگو و....تون دوستم پارسال 20میلیون پدیده خریده الان پولش رو برداشته سهامدار هم هست کلی هم گیرش اومده لعنت به متقلب .من الان واقعا گیر افتادم لطفا راهنمایی ام کنید
lpln
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۰۲:۱۷
به نظر من اسم این سیستم را باید بذارن سیستم پهلوان وهمه شرکتهای ایرانی از این سیستم الگو بگیرند ودر دانشگاههای دنیا تدریس شود.
2 سال بعد به حرف من میرسید .
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۰۷:۴۰
دوستان سلام کسانی که در مشهد زندگی مکنند یا سرمایه گذاری می کنند اگاه تر از بقیه شهرها هستند چون در مورد کم کیف این شرکتها تحقیق و پرس جو میکنند و پول خود را هیچ کس الکی هدر نمی دهد می دانند زمین در شاندیز هکتاری زیر 50 هزار تومان است بعد از ساخت مسکونی وتجاری و هتلینگ حداقل قیمت انه دو میلیون پانصد هزار تومان ان هم مسکونی است و تجاری ان هن بین 25الی 35 می فروشند حالا شما محاسبه کنید با تورم سالانه ان ایا شرکتها ضرر می کنند خیر شرکت پدیده تا حالا با مدیریت قوی موفق بوده و شرکت تبرک هم فقط در عرض 3 روز فروش رکورد فروش وافزوده قیمت را شکسته و ان هم بدون هیچ اگاهی و اطلاع رسانی وتبلیغات پس مردم با فهم وشعور وعلم یقین کاری با ان عظمت انجام می دهند و کار با هیچ کسی حرفهای غیر عا دلانه نمی زنند و هر دو شرکت نیز موفق خواهند بود ایا می دانیدچقدر سرمایه گذار از افغانستان و عرب دارند روی این شرکتها سرمایه گذاری می کنند ایا می دانیید چقدر از بازاریها مشهد بالاخص شهرهای دیگر اماده اند تا اگر فروش تبرک شروع شود حتی با قیمتهای بالا تر سر مایه گذاری کنند و اگر تبلیغات و اطلاع رسانی شود چقدر ارزش افزوده دارد اینها همه به لطف مدیریت قوی غیر دولتی ضعف ونقصان مدیریت شرکتهای بورسی شده است
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۶
حالا 2تا شرکت پیدا شدن که دارن به مردم سود میرسونن، شما چرا اینقدر ناراحتین. دوست دارین مردم همه سرمایه هاشون رو بیارن تو بورس که نابود بشه؟؟؟؟؟؟؟؟ فعلا که این شرکتها فقط دارن سود میدن بر عکس بورس که جز ضرر چیزی عاید کسی نمیکنه
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۹
سهام پدیده یک تجارت برد-برد برای هیات مدیره و خرده سهام داران...
کیوان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۱
سگ زرد برادر شغاله.من نه میرم توبورس نه پدیده.ضمنا مادوباررفتیم پدیده هردوبارم با 50 تومان خرید 100تومان بردیم!تیم لیگ برتریشم باپول مردم ریختوپاش میکنه آخرم تولیگ هیچی نشدوجام حذفیم ازدست داد!باپول مردم چه کارایی میکنه این پدیده!آقایی که با سودپدیده رفتی ماشین وخونه خریدی فرداکه گندش دربیادومتضرر شدن هموطناتوببینی دلت میاداون ماشینوسوارشی.اون موقع شماهاهم به اندازه باعث وبانیش تواین داستان مقصرین چون پول اون بیچاره ها شده ماشین وخونه شماها.
قناعت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۲
خرید و فروش سهام تبرک با بهترین قیمت و بهترین اینده
سهامدار پدیده
ROMANIA
چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۳
بنده بیست سال فقط کار میکردم و هرچی درامد داشتم خرج زندگی میشد و پس انداز ممکن برام نمیشد.حدود چهار ماه قبل با مشورت و راهنمایی یکی از اقوام ماشینمو فروختم سهام پدیده شاندیز خریدم العان نصف سهممو فروختم دوباره ماشین خریدم و نصف سهممو یعنی پنجاه درصد سود خودمو گذاشتم بمونه چون سود خیلی خوبی کردم خدارو شکر.و خوشحالم که بعنوان یک هموطن در آبادی مملکتم سهمی کوچک داشتم .
از خداوند سپاسگزارم و برای موفقیت مدیران و کارکنان مجموعه پدیده هر روز دعا میکنم.خیلی خوشحالم خیلی
محمود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۰
بورس ما یعنی ذلیل شدن حقیقی بخت بر گشته در مقابل شکم گنده ها خاک بر سرم شد که با تبلیغات مسموم سهمی از پدیده نخریدم. خدا عوضتان دهد
ناشناس
ROMANIA
پنجشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۳ - ۰۰:۳۱
تا کی میشه به پدیده اعتماد کرد؟
تربت حیدریه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۳ - ۰۰:۳۳
ای بابا ماکه رفتیم بورس خراب شده با هزارتکنیک ونمودارجرت وپرت وهیچکدوم جئاب نداد بازخداپدرپدیده وتبرک رو بیامرزه به سهامدارانش سودخوبی داد که بعضی ها بارشون رو بستن /نوش جونشون-خاک برسربورس بی عرضه ودزد که تمام سرمایه ماروآب کرد-توکل به خداهمین چندغازی که توبورس مونده میفروشم میرم تبرک میخرم -توکل به خدا-دیگه ازاسترس وضررونگرانی نجات پیدامیکنم
ناشناس
ROMANIA
پنجشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۳ - ۰۰:۵۴
تا کی میشه به پدیده اعتماد کرد؟
ناشناس
ROMANIA
جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۲
تا کی میشه به پدیده اعتماد کرد؟
پدرک
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۱
جناب ناشناس:تازمانی که بی اعتمادی دربورس ومریضی دراقتصادماحاکم باشه میشه به پدیده ها اعتمادکرد----شک نکنید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۷
کسانی که سهام پدیده خریده بودن و سود بردن نوش جونشون ولی الان اگر طمع کردن و خارج نشدن به ریسکش نمیرزه نمیگم برین بورس فقط از پدیده خارج شین چون داره کم کم دلایل سود زیاد دادنش رو نشون میده من که فروختم گذاشتمش بانک نه واسه سودش بلکه واسه ارامشش.
ناشناس
ROMANIA
چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۴
تلویزیون از یک طرف تبلیغ پدیده رو میکنه از یک طرف تو اخبار علیه پدیده صحبت میکنه!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۶ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۹
اگر راست میگید به فکر سهامدارا هستید برسی دقیق باید بکنید. دوسال شده سهام بانک لعنتی اینده را از طریق پذیره نویسی خریدیم در این دوسال برای هر سهم 16 ریال سود داده .اخه این مسخره کردن مردم نیست .اگر به فکر سود کردن مردم می بودید نظارت میکردید. اگر بانک نیست چرا مجوز فروش سهام دادید پس ناظران بورس برین دنبال کارتون .حالا سهامهای دیگر سود رسان را تخریب مکنید
اسحاق
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۳
تعجب مي كنم ، شما چقدر راحت و بعضا بي منطق نقد مي كنيد!! يكي نيست به شما نظارت كنه؟؟!
بعد اون وقت از عدم نظارت بر فروش سهام اين شركت ها صحبت مي كنيد؟!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۷
فعلا که دفاتر خریدوفروش تبرک رو پلمب کردند و پدیده هم امروز پلمب میشه