بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۵
حمید رسایی نماینده مجلس شورای اسلامی در پی تداوم افت ارزش بورس عنوان کرد

طرح سوال از وزیر اقتصاد در صحن علنی مجلس / اگر اعتقاد به بورس نداشتید چرا مردم را دعوت کردید ؟

وزیر اقتصاد باید پاسخ دهد که شاخص بورس برچه مبنایی تعیین می شود؟ چطور قیمت سهام اکثرشرکتها بین 30 تا 50 درصد افت دارد اما شاخص کل 20 درصد افت را نشان می دهد؟
کد خبر : ۱۴۰۱۱۲

نایب رییس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در واکنش به افت قابل توجه ارزش بازار سرمایه کشور و نیز شاخص های بورس خبر از درخواست خود مبنی بر طرح سوال از وزیر اقتصاد در صحن علنی مجلس در خصوص دلایل افت شاخص بورس و ارزش بازار سرمایه داد.

پیگیر طرح سوال از وزیر اقتصاد در صحن علنی مجلس هستم

حمید رسایی نایب رییس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با اشاره به احضار وزیر اقتصاد به کمیسیون مجلس شورای اسلامی در خصوص دلایل افت شاخص های بوس اظهار داشت: درجلسه ای که چند ماه پیش برگزار کردیم بنده از پاسخ های وزیر اقتصاد در خصوص افت شاخص های بورس قانع نشدم و طرح سوال از وزیر را در صحن علنی مجلس به هیات رئیسه بردم.

وی ادامه داد: اما متاسفانه حدود 5 هفته است که این امر از سوی هیات رئیسه به تاخیر افتاده و در صورتیکه هیات رئیسه جلسات طرح سوال را آغاز کند وضعیت بازار سرمایه از وزیر اقتصاد پیگیری خواهد شد.

رسایی خاطر نشان کرد: وعده دولت مردان مبنی بر ایجاد رشد اقتصادی و حمایت از بازار بورس سبب شد تا سرمایه های مردم به ویژه سرمایه های جز به سمت این بازار سرازیر شود در حالیکه در طول این مدت وعده های داده شده نه تنها تحقق نیافته بلکه افزایش نرخ سود سپرده های بانکی موجب جابجایی منابع مالی از بازار سرمایه و حمایت از تولید به سمت سپرده های بانکی شده و این اقدام به عنوان یکی از دلایل، موجب کاهش شدید و بی سابقه ارزش سهام و ضرر سرمایه گذاران به ویژه سرمایه گذاران جزء شده است و اکنون وزیر اقتصاد باید پاسخ دهد که شاخص بورس برچه مبنایی تعیین می شود؟ چطور قیمت سهام اکثرشرکتها بین 30 تا 50 درصد افت دارد اما شاخص کل 20 درصد افت را نشان می دهد؟

به چه دلیل علی رغم وعده های داده شده توسط مسئولان عالی دولت و وزیر اقتصاد مبنی بر حمایت و تزریق مبالغ قابل توجه به بازار سرمایه تاکنون به این وعده ها عمل نشده است؟

چرا در حالی که اعتقاد وزیر به حبابی بودن بورس بوده است، مسئولان عالی دولت و شخص وزیر اقتصاد مردم را دعوت به سرمایه گذاری در بازار سرمایه کرده و تقاضای سهام را در بورس بالا برده اند و موجب ضرر و زیان آنها شده اند؟ این تناقض در اعتقاد و رفتار به چه دلیل بوده؟

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که مشخص نیست دلیل تاخیر در احضار وزیر اقتصاد به صحن علنی مجلس کارت زرد ایشان است یا چیز دیگری؛ گفت: تاخیر ایجاد شده در برگزاری جلسات سوال مانع از رسیدگی به ضرر و زیان سهامداران بازار سرمایه شده و امیدواریم هرچه زودتر این جلسات ازسوی هیات رییسه مجددا آغاز گردد.


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۶
. این بهترین کاره ما همه تایید میکنیم. یک مقداری از بودجه هم صرف کمک به زیان دیدگان بورس شود. به جای فعایتهای عمرانی جدید و خطوط انتقال اب و کارهای بیفایده . دولت توچه فکری هستش. بورس نیوز نامه را لطفا در سایت بزارین. جناب رسایی صدای ما را به مسولین برسانید. بیچاره شده ام . پولم را اوردم در این بورس و الان 50 درصد ضرر کردم. آبروم رفته. نون شبمون را دادیم به اینها خوردن.
ناشناس
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۷
اقای رسایی درست اعتماد ما نسبت به دولت مجلس صلب شده ولی اینبار به شما اعتماد میکنیم ببینیم جند مرد حلاجید
ناشناس
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۹
درود بر رسایی ، خدارو شکر مجلس هم هست
حسن
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰۱:۳۲
به شتر گفتن چرا گردنت کج است برو درستش کن گفت کجام راسته که گردنم را درست کنم
یوسف
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰۱:۳۶
شما ها چقدر ساده هستین اگه اینا درست کن بودن در دولت قبل خودشان کاری میکردن که ما به این روز نیافتیم با حلوا حلوا گفتن دهن شیرین نمیشه
حسین
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰۷:۳۴
درود بر نماینده راستین مردم
ورشکسته
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰۷:۳۴
خدا بر عمر عزتت بیافزاید
ناشناس
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۳
به همین زودی یادتون رفت نرخ خوراک از همین مجلس اومد که باعث بدبختی ما شد
بازی اشکنک داره سر شکستنک داره از همین مجلس بیرون اومد
تحربه من هیچوقت به این مجلسی دولتی ها اعتماد نکنید ضرر کردید و لااقل تجربه کسب کنید اقاجان
ناشناس
سه‌شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۳
مثل اینکه این آقا رفقاشو فرستاده کامنت بدن اینجا!!!حد اقل یکم طبیعی تر...
ناشناس
چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۰۰:۴۶
ناشناس 13:43 همه مثل تو کامنت نویس اجاره ای نیستن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۸
وای به روزی که آقای رسایی بخواهد حقوق مارو از وزیر اقتصاد طلب کند.این افت ها مقطعی است و بعد از دو روز اول از شنبه برنامه ریزی شده توسط مخالفان دولت در مجلس.
ناشناس
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۱
وقتی یک نماینده مجلس بخاد از سهامدارا دفاع کنه یاد ضرب المثل معروف بازی اشکنک داره سر شکستنک داره میوفتم. حتما یادتونه که . . . .
احسان
Germany
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۸
دمت گرم.حاج آقا تو رو خدا به داد جوونهای مردم برسید
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۴
سلام
چه عجبی یه نفر یادش افتاد بازار سرمایه ای هم هست
علی
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۸
بیخودی دل تونو صابون نمالید صحبتهای این آقا درین خصوص کاملا سیاسی و در جهت تخریب دولتی هاس نه اینکه دلشون به حال ماها بسوزه.
ناشناس
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۷
نجال برای وزیری است که دو روز پیش دست تجاوزگران 12هزار میلیاردی در زمان رفیقشونو را افشا کرده و بس .
علی شاه
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۷
واقعیت این است که کسانی مثل آقای رسایی دلسوز ما نیستند ، لیک جهت یافتن بهانه ای برای کوباندن دولت از این فرصتها استفاده میکنند.

جالبتر اینکه این اتفاقها همیشه روزی رخ میدهد که بازار تا حلق خفه شده و آماده ی مثبت شدن است و این برای شروع مثبت بهانه ی خوبی میشود.

ایشان هر چند ماه یکبار که قراره بازار 2 یا 3 روز مثبت بشه بطور خودجوش تشریف میارن و مصاحبه میکنند. جل الخالق .
به هر حال ما به فال نیک میگیریم
بازار فردا با امروز متفاوت خواهد بود.
این را حس میکنم ، فردا روز دیگریست.

اما به خدا پناه میبرم از این همه ناعدالتی و بازی با زندگی مردم بی دفاع در بورس ایران
محمد
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۳
شما خوابی انگار
یک سال سرمای هامون بر باد رفت ...انوقت می گی این اتفاقات همیشه روزی رخ می دهد...
این دولت و شما طرفداراش پدرمون در اوردید!!
این از چرخ اقتصادیتون اونم از رخ هسته ای تون
ناشناس
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۱
برو بابا علی شاه مارو چه به سیاست ما میخوایم بیان جواب بدن تو چیکاره ای ؟
علیرضا
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۳
محمد آقا
اگر بازار های گذشته را نگاه کنی کاملا مشخصه که شاه علی درست میگه.
این ها بعد از کلی افت حالا هر بار یکی از این مجلسی ها یک نطقی می کنه و بازار 2 روز و 20 دقیقه مثبت میشه بعد هم دوباره یک هفته منفی دیگه.
البته بعد تو بوق می کنند که حاجی رسایی بازار را نجات داد.
ابوترابی یادت نیست داداش؟
کمی واقع بینی ضرر نداره.
خیالت راحت کسی از این دولت در بورس دل خوشی نداره.کاری که دولت با ما کرد مشابه همون کاری بود که محمود در بازار سکه با مردم کرد و همه را نابود کرد.
علی شاه
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۷
جناب !
فکر کنم خود شما خوابی.
نوشته ی من را درست بخون
بالاخره امسال بازار 20 روز مثبت هم داشته
منظورم اینه که همیشه قبل از شروع مثبتها یه عده مثل ایشون میان مصاحبه میکنن و بعدش بازار نمایشی 2 روز مثبت میشه.

در ضمن قربون شما و دولت قبلی تون برم که خبر 12 هزار میلیاردیش هم دوباره اومد بیرون

دوستان علت حمایت آقای رسایی از بورس را هم که فهمیدند !!
ایشون امروز میخواستند برند قم ، دولت محترم اجازه سخنرانی بهشون نداده ، ایشون هم بر آن شدند که یکدفه از ما حمایت کنند.
احمدرضا
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۶
آقا محمد!
چرخ اقتصادی و هسته ای شما را دیدیم داداش.
تند نرو - توافق هسته ای هم به کوری چشم همه ی دشمنان این مردم زجر کشیده صورت خواهد گرفت. اونروز چرخی که شما با همون ورق پاره ها نگهش داشتین را دوباره راه میندازیم.

زنده باد ملت آزاده ی ایران
ناشناس
سه‌شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۴
می خوای تا بازار 2% منفی شد نماینده مجلس بیاد جلو تا یه موقع شما ضرر نکنی.
یه عده هر کاری کنی بالاخره یه نقی میزنن.دفاع کنه میگن سیاسیه! دفاع نکنه می گن پس کو نمایند مردم! زود بیاد میگن تا خرخره سهام داره دیر بیاد میگن ....
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۸
خدا پدرو مادرتو بیامرزه
احسان
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۸
حرفهایتان خوب است و گفته هایتان به حق
اما شک دارم که برای ما و حمایت از ما باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۱
همه میدونیم که هدف اینا از تشویق کردن مردم جمع کردن پول بوده تا تورم کم بشه. اما این راهش نیست، باید سیاست ضد رکود پیش بگیرید نه ضد تورم.
شکرستان
چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۷
این دولت کاری به جز این کاری که شما گفتی اصلا بلد نیست.به همین خاطر با شما موافقم.
سعید
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۲
برای اولین بار به شدت باهاش موافقم.
نادی
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۰
من همیشه موافقم
اميد
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۵
خدا پدر و مادرت را بيامرزد . شير مادرت حلالت.
خلاصه يكي پيدا شد عدد سازي ها را برملاكنه.
احمد رضا
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۵
بازار جارو شد ،
اکثر سهمها 15 تا 20 درصد ریزش مجدد ظرف 9 روز کاری ، و ناگهان صدای فرشته ی نجات آمد.
وجالب که بعد از مراسم جارو کردن سهمها در خوارترین قیمتها صدای گلایه از خانه ی ملت برخواست. چقدر اتفاقی!

انشالله سهمهایی که این دو روز در مفت ترین قیمتها خریداری شد سود خوبی نصیب دارندگان آن کند ، سهم ما که فقط حضور در چرخ فلکی ست که هیچ گاه به نقطه ی صفرمان نمیرسد.

مبارک باشد بر شما مسئولان دلسوز ملت
مبارک باشد
ناشناس
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۱
دوستان خودشون مقصرند که سهامهاشون و به هیچ میفروشند
حمیدرضا
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۰
آفرین به این طرز فکر و نوع گفتمان
فقط نمیدانم که چرا با اینکه حرف دل ما بود ، به دلم ننشست!
شاید علتش را همه ی ما میدانیم
اما ما عادت داریم به این جریانها
بازار 2 روز هم که شده به احترام دلسوزی بی منت شما باید مثبت شود.

خیلی تشکر مسئولان محترم که همیشه بعد از مرگ سهراب با جدیت پیگیر کار ملت میشوید ، سپاس
حسين
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۳
احسنت جناب رسايي،
ابی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۴
اون روزی که این حضرت اقا میخاد بره به مجلس برای گفتن...... مطمئنا شاخص رو با چندتا بلوک مثبت میکنن تا به همه بگه که اوضاع خیلی خوبه و رشد داریم.
ناشناس
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۲
اره دیگه اولیشم فارس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۴
بزک نمیر بهار میاد.......................
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۷
خدا را شکر یک نماینده پیدا شد و به این وضعیت نامناسب معترض شود . امیدوارم اجازه سفسطه بازی را به وزیر ندهند.
علیرضا
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۲
برادر اگر حاجی رسایی به فکر بود الان ما بخت برگشته ها نیمی از دارایی مون را از دست نداده بودیم!!!
سهامدار بی اعتماد
United States of America
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۹
بابا یه فکری بکنید داریم بدبخت میشیم چرا تدبیری نمیشه مگه نه اینکه میگین پول های خرد رو بیارین تو بورس تا اقتصاد کشور رشد کنه پس چی شد سود که ندیدیم اصل پولمونم بلوکه کردین و شاید تا سالها به اصل پولمونم نرسیم روحانی بهت رای دادم این اخرم شد
سعید
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۹
کار از این حرف ها گذشته حاج آقا.بیایید جنازه حقیقی ها را از بازار سرمایه جمع کنید.تازه فهمیدم که چه خبتی کردم بعد از 20سال رای دادم.هیچکس در این جمع عوض نشدند.فقط حرف،
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۴
هر چند که اکثر موضع گیری های سیاسی آقای رسایی را قبول ندارم ولی در این مورد خاص حق را به ایشان می دهم و معتقدم شخص ریئس جمهور و بخصوص وزیر اقتصاد بیشترین مشوق مردم برای سرمایه گذاری در بورس بودند. البته سوق دادن سرمایه ها به سمت بازار سرمایه خدمت به تولید و اشتغال است و از این بابت کار درستی انجام دادند ولی هیچگونه حمایت عملی از سهامداران بعمل نیامد و نتیجه شد سقوط قیمت سهام شرکت های بورسی و ورشکستگی و بیچارگی افراد ساده لوحی که به دولت و بخصوص تیم اقتصادی دولت اعتماد کردند.
علی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۶
اگر سال پیش همکاران گرامی شما وارد قیمت گذاری نمی شدند الان نیازی به بازخواست وزیر
نبود .
برادر من بگذارید اقتصاد آزاد و رقابتی باشد و دولت نیز نظارت داشته باشد .
محمد
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۷
واقعا از این نماینده که داره ی مشکل اساسی برای یک جامعه 7 میلیونی سهامدار بورس را پیگیری میکنه تشکر میکنم و خواهشمندم هر چه سریعتر از سهامداران جز که هیچ حربه ای در برابر سازمان بورس و مدیران متخلف شرکت ها ندارند حمایت کنند شرکت لبنیاتی غالبر را مدیریت شرکت از 580 تومن دیماه 92 به قیمت 160 تومن رسانده خب من سهامدار چکار باید بکنم ی عمر سرمایه ام را در این بازار اوردم که ی مبلغی سود کنم بدبخت و بیچاره شدیم خب چرا مردم را دعوت به سرمایه گذاری در این بازار کردید و چرا حمایت نمی کنید چرا سازمان بورس هر گزارشی از این شرکت ها را قبول میکنه گزارشات همه صوری هست پاداش هیت مدیره ها بیداد میکنه همین غالبر را میگم ممنون
ورشکسته
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۷
بورس و سهامدار در این دولت محکوم به نابودی هست...
تبلیغ ورود به این بازار در پاییز پارسال در حالی که قیمت ها در اوج خود بودن و بعد هم ریزش وحشتناک قیمت ها...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۸
براي اولين بار با ايشان موافقم. وزير محترم بايد در مورد ركود يك ساله اي كه بر بورس حاكم شده توضيح بفرمايند علي الخصوص كه دولت محترم فكر مي كند ركود اقتصادي در حال رفع شدن است و اوضاع و اخبار مناسب در اقتصاد بوجود آمده اما چرا دماسنج اقتصاد اين فاكتورها را نشان نمي دهد؟
محمد
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۰
آقای خواهش میکنیم رسایی ادامه بدید
مالک
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۰
به خدا بیچاره شدیم .خود اقای روحانی گفت بیایید تو بورس سرمایه گذاری کنید . هر روز بیشتر سقوط میکنه
حسین
سه‌شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۶
خوب تقصیر خودته که اینقدر حرف گوش کنی ..
کریم رضایی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۵
باسلام به شیر پاک خورده ای بنام اقای رسایی بخدا من بابت بورس زندگیم به فنا رفت سلامتم رفت
محمد
Bulgaria
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۶
بازهم دم رسایی گرم.
مالک
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۰
به خدا بیچاره شدیم .خود اقای روحانی گفت بیایید تو بورس سرمایه گذاری کنید . هر روز بیشتر سقوط میکنه
نجی
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۴
ای بابا. خودتون روحانی رو که اوردید سر کار. فکر نمی کردید اینجوری سرتون کلاه بره؟!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۰
این دولت سرمایه مردما یکسال نابود کردند خواهشا در شبکه اجتماعی اطلاع رسانی کنید تا دور بعدی اینها رای نیاورند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۶
اقای رسایی دمت گرم صدای اعتراضمان را به گوش وزیر برسان وبگو اگر میخواهی بورس را شکوفا نگهداری حمایت 2تا4روزه انجام نده یه نظارتی روی این حقوقیهای بازار خراب کن وسفته بازها داشته باشید به وزیر نفت هم بگو پالایشگاه ها را هم وا کنه وبحث کیفی پالایشیها را به سال 95ماکول کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۷
بازار سرمایه نزدیک به یک دهه است که قربانی بورس بازی همفکران اقای رسایی می باشد کار هنوز ادامه دارد
نجی
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۵
همفکران آقای نوبخت یا آقای رسایی؟؟؟
جهاد
سه‌شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۱
روحانی: آفرین به تو که مثل اوباما باهوش و مودبی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۱
اقای رسایی مرد باشید وزیر اقتصاد و احضار کنید مجلس شما که نماینده مردمی ببینیم میتونید مارو به حقمون برسونید ما منتظریم
نابود شده در بورس
Germany
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۳
فرقی نمیکنه چه کسی این وزیر اقتصادو استیضاح کنه مهم نجات ما از این ضررهای عمدی زیاد توسط همین وزیر هست پس همه سهامداران حمایت کنید تا این حاج اقا بتونه کاری بکنه وگرنه اون ته مونده حسابتون هم توسط این وزوز اقتصاد به بهانه کاهش تورم از بین خواهد رفت.
حسین
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۶
از ایشان بعید میدانستم این سخنان را . اما دم ات گرم رسایی جان که حرف دل ما سینه سوخته و اغفال شده های این مسئولین را زد . ایول داری
محمدعلی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۴
یه خدا سرمایه یک عمر کارمندیم رو با تشویق دلت تدبیر و امید و شخص وزیر اقتصاد آوردم تو این بازار. همه چی به باد رفت. شب که میرم خونه دخترم با یه شوقی میاد استقبالم حال و حوصله ندارم باهاش حرف بزنم. خانواده م داره از هم می پاشه... یکی به داد ما سهامداران جز برسه!
ناشناس
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۸
کسی که شغل کارمندی و حقوق بگیری داره یعنی اهل ریسک نیست . شما کارمند عزیز هم بهتر زودتر تتمه پولتو برداری و بزاری اولین بانک و اول هر ماهم سود بدونه دردسر بگیری.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۵
این وزیر باید استیضاح شود ، مردم از آقای رسایی بدلیل این استیضاح و سوال تشکر می کنند.
اشرفی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۹
دوستان عزیز
نوسانات بورس جزء لاینفک این نوع سرمایه گذاری هست. هستند سهامدارانی که در همین دوران در سهام ساختمانی سرمایه گذاری کردند و از اواخر شهریور تا همین الان بین 30 تا 100 درصد رشد داشته اند. . بهترین حالت برای اقتصاد اینه که دولت و عوامل دولتی فقط به شفاف سازی بازار کمک کنند امکانات رو فراهم کنند، شرایط ورود اکثر شرکت های سهام عام رو به بورس فراهم کنند، نه اینکه بیان سهام جمع کنند و دستوری ببرند بالا. شما که از دولت توقع دارید دقیقاً دولت چکاری باید انجام دهد؟ سهام خریداری کند؟ به شرکتهای سرمایه گذاری دستور دهد سهام بخرید؟ این که میشه فاجعه! در مورد اینکه محاسبه شاخص اشکال داره یا اشکالات دیگر راهکار عملی بدید لطفاً
عباس
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۲
اگه قرار بود ما راهکار عملی بدیم که میرفتیم وزیر میشدیم. ملت اینا رو انتخاب کرده که راهکارهای عملی داشته باشن دیگه. ما یه ضرب المثلی داریم که میگه: بگیرین ببندین بدینش به دست پهلوان.
اشرفی
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۳
بله انتخاب کردیم که راهکار عملی داشته باشن. ولی راهکارش این نیست که دولت دخالت مستقیم توی بورس داشته باشه. بورس یک بازار عرضه و تقاضا هست هر جا دولت دستکاری بکنه نظم از بین میره. دولت باید بستر معاملات رو فراهم کنه و توسعه بده با صورتهای مالی جعلی و رانت مقابله کنه. اگه سهامدار حقیقی صبر نداره برای سرمایه گذاری توی بورس تقصیر کسی نیست بردار عزیزم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۴
بابا اینا با دولت مشکل دارند وگرنه کی به فکر سهامدار بیچاره است ؟ ایا بورس تازه افت کرده یا یک ساله ؟
عباس
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۵
حالا با هرکی مشکل دارن الان دارن حرف حقو میزنن
نجی
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۱
مگر شما با این دولت مشکل نداری؟؟؟ کدوم از حرف های این دولت به وقوع پیوسته؟؟؟ یارانه مرحله دوم کجا رفت؟ قیمت نان که قرار بود تا سال 94 تغییر نکنه چی شد؟؟؟ پول حاصل از افزایش نرخ حامل های انرژی و بنزین چی شد؟؟؟ شما اگر با این دولت مشکل نداری لابد تمام این مشکلات تقصیر تمام دولت های قبل هست دیگه!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۵
حرفتو قبول دارم ولی قصدتو نه
علی14
United States of America
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۸
آفای رسایی یادت هست هم حزبی های شما نرخ خوراک را در مجلس بالابردند و در دوران احمدی نژاد می گفتید آنقدر قطع نامه بدهید تا قطعنامه دانتان پاره شود این گلی است که شماها بر سر این ملت ریختید چه زود یادتان رفته !!!!!!!!!
ناشناس
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۵
برو علی 14 برو کم سیاه بازی در بیار نرخ خوراک پیشنهاد دولت به مجلس بود و دولت این نرخ پیشنهاد داد در بودجه مگه میشه نرخ خوراک حساب نکرد و بودجه تنظیم کرد ؟ نرخ مشخص شد و گفتن مثلا انقدر از پول گاز پتروشیمی انقدر از فروش نفت و غیره برای اداره کشور لازم و اینجوی بودجه بسته میشه ، مجلس که بودجه تصویب نمیکنه . افتاد !! در خصوص قطعنامه هم خب این چه ربطی به بورس دارد ؟
ناشناس
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۰
افرین خرف تمامی ما سهامدارن با شما فقط و فقط همین است
علی بدون 14
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۲
آقای ناشناس من اون روزها مذکرات مجلس را گوش می کردم . آقای نوبخت گلو پاره می کرد که آقایان وظیفه مجلس نظارت است نه نرح گذاری . حالا شما تقصیر را بر گردن دولت می اندازید؟
اميد
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۶
بورس فقط پتروشيمي نيست كه با نرخ خوراك برهم برخورد !!!! ساير سهم ها چرا ريختند؟
ناشناس
سه‌شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۰۰:۳۸
اون واسه عوام فریبی بود تو کمیسیون مجلس نماینده ای از دولت اصلا نیومده بود برای تعیین نرخ گاز پتروشیمی دولت خودش از خداش بود 13 سنت بشه
ناشناس
سه‌شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۰۰:۳۹
نرخ خوراک به کنار ، چرا وزیر گفت فلان سهم اشتباهی واگذار شده ؟ چرا کفت بازار حباب داره ؟ چر اقبل تشکل حباب جلو بازار نگرفتن ؟
سهیل
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۲
نوش دارو بعد از سکته دفعه سوم بورس اونم تو 10 ماه....!!!؟؟؟....بازم عیب نداره سعی میکنیم باور کنیم....بزار ببینیم رسایی پیام رسایی ميتونه از بورس به مسئولین بده یا نه.این روسیاهی بازم تو تاریخ و ذهن ملت ایران و فعالان بازار سرمایه و عملکرد واقعی مسوولان ذیربط ثبت و ضبط خواهد گشت.صبور باشید و خوب نگاه کنید.
کمانی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۴
به خدا دارین تیشه به ریشه مردم میزنید سهامهایی مانند پدیده تبرک پردیسبان در اوج ودارای رشد انچنانی ولی دربورس همش زیان تا کی خدا داند اقای وزیر کی به فکر خواهید بود
رضازاهدی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۷
خدا به شما توفیق دهد ضرر پشت ضرر
نادر
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۱
حاج رسایی:

یک دونه ای تک دونه ای..دمت گرم مرد..
ناشناس
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۰
خودش هم به خودش مثبت نمیده!
رحیم بورس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۶
وزیری که به فکر مردم نباشه به درد نمی خوره حالا بیاد چند تا سوال جواب بده چی بشه مثلا!!!!!!!!!!
آقا به فکر چاره باشید !!!!!!!!!!
دیگه بسه شعار دادن
ali
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۶
اقای رسایی با سلام و درود بر شما از پارسال گرفتار شدیم تو رادیو و تلوزیون شبانه روزی تبلیغ سهام و بورس میکردن الانم یک ساله با 45 درصد ضرر موندم چه خاکی به سرم بریزم با این اعتمادی که به رسانه های دولت روحانی کردم
فیاض
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۸
احسنت جناب رسایی تا رسیدن به راه حل عادلانه واحقاق حقوق تلف شده سهامداران حقیقی بینوا ادامه دهید دعای میلیونها خانواده غارت شده بدرقه راهتان حق نگه دارتان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۰
فردا همه سهام هام رو مي زارم صف فروش ! چقدر حال ميده ! همچين يه صف فروشي درست كنم كه تا 12.30 تكون نخوره ! قش قش بخندم به بقيه كه جو گير ميشن بعد از من تند و تند ميان تو صف فروش ! خودم هم كم كم از صف فروش ميام بيرون ! يعني واقعا راحت ترين روشه ! خودم باور كن يه بار امتحان كردم 10 تا 75000تا سهم رو گذاشتم همچين باحال صف اونطرف خريدار غيب شد ترسيد ! خخخخ ! من كه تو ضررم نزديك 55% بلايي سر بقيه بيارم كه اشكشون دربياد ! حقتونه حقيقي ها .... پاياني هم وقتي كمتر از 05% ميگيره همه نادون ميشن آخر وقت ميان تو -4 خريد كنن كه فرداش تو قيمت پاياني كه بفروشن سود كنن اما قافل از اينكه فردا هم يه عده مثل توضيح بالا كه دادم همين بلا رو خيلي راحت سرتون درميارن ! اين راز رو جدي بگيريد ! بازاري كه با 50 تا اردر 50هزارتايي صف فروش بشه بايد درشو گل گرفت به خدا..... يعني هيچ كاري در عمرم فكر مي كنم به آسوني صف فروش درست كردن نيست از ساعت 8.30 مي توني ادا اطفال دربياري البته لازمش هم موجودي سهام نسبتا بالاست كه ما معمولا كهنه بازاريم و تو آستين اكثر قديمياي سرمايه دار حداقل نيم تا يك ميليون از بعضي سهام ها هست پس خيلي راحت ميشه باهاش مانور داد !

به خدا اين بلا رو كه بالا توضيح دادم فقط و فقط راحت ميشه توسط يه نفر و يا حداكثر دو سه نفر ايجاد كرد بقيه خودشون ميان توصف .... خيلي سريع اگه خريدار پيدا بشه اوني كه صف فروش كرده اردرها رو برميداره تو بقيه كه گذاشتن با -كامل فروش بره بسوزن ...

انصافا بازار عدالت محوري نيست بريم ميوه بخريم و بفروشيم هم پولدار بلكه ميلياردر ميشيم تا اينكه بخوايم بيايم سهام خريد فروش كنيم !

تنبل ترين قشر جامعه سهامداران هستن ... خجالت نكشين تو خونه هاتون به مونين و اخبار فقط بخونين سايرين هم ميگن به ماچه بزار بقيه برن بقيه هم ميگن به ما چه بزار سايرين سهامدارا برن .... اينجوري كه نميشه باباجان

واقعا اگه بازار فردا اول صبح مثل همين چند روز پيش باشه خودم نفر اول ترفند بالا رو اجرا مي كنم در چندين نماد مختلف ....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۱
اصلا بورسی که از نظر خود اقای وزیر دماسنج اقتصاد کشور است به کنار.خیلی دوست دارم این اقا توضیح بدهند در این یک سال در اقتصاد این کشور چه کرده اند.مگر میشود سهم بعد از یک هفته از عرضه اولیه به قیمت عرضه اولیه برسد باز هم فروشنده داشته باشد؟این یعنی بی اعتمادی کامل نسبت به سیاست های اقتصادی دولت.بی اعتمادی که باعث شده مردم حاضرند با ضرر های میلیونی فقط به خاطر داشتن ارامش از این بازار خارج شوند.
احسان
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۶
خیلی ممنون خیلی حال دادی...اگه ممکنه بهم ایمیل بده خیلی چیزا باید یاد بگیرم ازتون
edehsan269@gmail.com
یوسف
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۵
کسی هست حق ما ازاین حقوقی نفت سپاهان بگیره. عرضه اولیه 1750تومان امروز1300تومان ....چرا؟غیر از بی عدالتی چی هست؟ روز روشن کلاسرمان گذاشتن..سود نخاستیم غلط کردیم پولومون بدید.واقعا مردی مسئولی انسانی هست از ما سهامدارای مظلوم دفاع کنه ....شسپا تا کی روندش نزولیه...
ناشناس
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۰
راهش اینه یه بار دیگه با قاطعیت بیشتر به روحانی رای بدید تا بتونه سیاستهاشو اجرا کنه ... اینطوری نمیتونه !
بعضیا نمیزارن !!!! میفهمی ؟؟؟ نمیزارن !!!!!!
ناشناس
سه‌شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۹
سرمایه گذاری یعنی همین برو پولتو بزار تو بانک
رجب علي
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۸
خداوند تبارك تعالي توفيق بدهد بعد از اينكه شاخص يا همون شاخس يا شاخس خسه خسه شد در در 5000 هزارواحدي شايد همايت كنيم ... اورين اورين ...
گریوانی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۴
با سلام و خسته نباشید به نمایندگان ملت به خصوص آقای رسایی حرف دل حقیقی ها رو زدن که سرمایشان در این بورس هر روز کم کم داره به باد میره.
فرزاد
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۵
جناب رسایی شما هم فقط شعار حمایت ازمردم را میدهید.کو مرد عمل .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۶
با سلام
افزایش نرخ خوراک پتروشیمی، وضع عوارض شنگ اهنی ها، آعاز سقوط بورس بود. مجلس می توانست اینها را تصویب نکند اگر به فکر م ردم با سرمایه ناچیزبود. الان هم اگر به فکر چاره هستند در بودجه 94 شرایط رشد بورس را فراهم کنند. بالا بردن دستوری شاخص نتیجه ای جز ضرر بیشتر سهامداران ندارد. باید قوانین حمایتی تصویب شود.
رضا
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۲
آخه چرا دولت منتخب مردم کاری نمیکنه تا یکی مثل رسایی این حرفها رو بزنه که اتفاقا حرف درستی هم هست رابطه مردم بادولت باید دوطرفه باشه مردم باید حمایت کنند دولت هم باید حافظ منافع مردم باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۲
سرمایه مون به فنا رفت دولت تدبیر وامید کجا خوابی؟چرا ما رو توچاه انداختی؟
نیما
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۲
عامل بورس در تصمیم گیرهای دولت وزنه و جایگاه چندانی نداره،همینطور متولی آن نیز در ساختارهای قدرت و کانون های تصمیم گیری فاقد قدرت لازم است.لذا بنظر من یکی از بهترین راههای احقاق حق سهامدارها،اینه که جمع کثیر آنها باید با این نماینده ها ارتباط برقرار کرده و خودشون بعنوان یک عامل کمکی در مبارزات انتخاباتی و حزبی مطرح کنند.تا اینکه احتمال تصویب مصوبات و قوانین ضد بورس در دولت و مجلس کاهش یابد.
علی رضا
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۲
باتشکر ویژه ازآقای رسایی همکاران مجلسی شما مثل آقای قاضی پوروتوکلی کهموجب به تصویب رسیدن خوراک پتروشیمی هاپنج برابروبهره مالکانه معادن سه برابرشودشدندباعث سقوط شدیدبازار بورس شدند البته دولت نیزبهاندازه مجلس مقصر است ولی آنها با سیاسی کاری ونیرنگ (مثل زنگنه که گفت خوراک پتروشیمی ها مفت است)ماررابوسیله سید گرفتند(مجلس) عایدی این گران کردن خوراک پتروشیمی وغیرو یک میلیارددلار درآمد برای دولت بود ولی ضرر وزیان آن به سهامداران بیچاره رابیش ازچهل وپنج میلیارد دلاربرآورد میکنندحالا سواستفاده دشمنان ورادیو های بیگانه بجای خود بی اعتمادی بهبورس شاید سالها طول بکشد کهدرست بشود
ناشناس
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰۱:۴۲
دوست عزیز میدانی اصلا ارزش کل بازار ایران چند میلیارد دلار است ؟
محسن
United States of America
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۴
این سهام تیپیکو تا کجا میخاد بیاد پایین؟
عباس شفیعی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۵
آقای رسایی خسته نباشید از لطفتان ممنونم ولی بورس هیچ نظارتی بر شرکتها نداره هر زمان که خواستید بنده ثابت میکنم اینجانب چندین وچند نامه به بورس نوشتم جواب سربالا شنیدم همیشه طرفدار مدیران بی انظباط شرکتهاست بخدا خسته شدیم از بی توجهی مسئولین بورس یکبار هم که شده مرا بخواهید تا روبروی شما توضیح دهم
رضا
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۰
چرا اين مطالبات به حق مردم در زمان هايي خاص مطرح مي شود؟ چرا نمونه اين حرف ها در چهار سال گذشته به هيچ عنوان از زبان شما شنيده نميشد؟
ناشناس
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۱
چون 4 سال پیش بورس اینجوری نبود و در حباب بازار مردم به بورس دعوت نکردن ، مردمی که حتی یک ساعت برای آموزش آنها تلاش نکردند
ناشناس
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۸
احسن رضا
همینو بگو
ناشناس
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۳
چون 4 سال پیش پدر مردمو تو بورس در نمیاوردند که هیچ ... بهترین بازار برای سرمایه گذاری هم بورس بود..
واقعا اینقدر فهم مسئله براتون سخته
خب با این آی کیو حقتونه همیچین دولتی و همچین روزهایی
ناشناس
سه‌شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۰
اگه خودت یه ذره آی کیو داشتی حداقل تشخیص میدادی تورم 60درصدی و دلار 4000تومانی چجوری بوجود اومد
ناشناس
سه‌شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۳
تو که آی کیو داری چرا نمیفهمی تورم 60 درصدی و دلار 4000 تومنی از بالا رفتن از دیوار سفارت بوجود میاد !
اولین را شما رفتید بالا از دیوار سفارت امریکا .. دومیش را هم اون لبه قیچی و همین امثال رسایی و اصولگراها
ناشناس
چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۰۰:۴۸
دلار واسه ی ساعت رفت 4000 تومن دولت قبل دلار 2900 تحویل آقایون جدید داد !!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۰
دوستان به نظرم بهتره منطقی باشیم . درسته خیلی از ما سر مسائل مختلف با آقای رسایی اختلاف نظر داریم اما باید ببینیم در شرایط فعلی چاره ی دیگری جز حمایت از ایشان داریم ؟ در شرایط فعلی ظاهرا یه نفر پیدا شده که می خواد به هر دلیلی از ما حمایت کنه . وقتی ما گزینه بهتری سراغ نداریم بهتره ازش حمایت کنیم .
احسان
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۸
وقتی همه ی سهامداران داد می زدند که نرخ خوراک پتروشیمی نباید 13 سنت باشه و افت بورس ادامه دار خواهد بود شما چه کردید که الان از وزیر اقتصاد بازخواست می کنید
اسعدایازی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۱
ماکه گناه نکریم که پولهامون رو توراههای نامشروع خرج نکردیم-یک سال ونیمه که واردبورس شدم وجززیان چیزی ندیدم
رحمیمی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۰
الله اکبر خوبه بازم الان بیدار شدحاج آقا ما که داشتیم کم کم دلواپس می شدیم.
ساري
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۳
سلام اين اقاي رسايي مخالف دولته و قصدي جز سؤء استفاده نداره ولي به هر حال همين كار شايد يه حسني براي سهامدار باشه
سعید
Spain
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۳
رسایی خدا قوت، با نیت پاک و کمک به مظلوم برو جلو دعای سهامداران و خدا به همراهت باشه. خدا روزی رو نیاره که مجلس با این دولت هماهنگ بشه... رسما باید بورس را بببندند و همه بشن دلال ارز و ملک.
امید
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۳
همینقدر که آقای رسایی این حرفهارو به زبان آورده و از سهام داران بورس دفاع کرده بازم ما ازش ممنون هستیم خدا امواتشو بیامرزه قابل توجع بعضییا که هر شخصی می یاد که صحبت می کنه در رابطه با بورس شماها چه خوب یا چه بد شما قضاوت نا درستی می کنین دست بردارین حدقل یه تشکری از این آدما بکنین تا بلکی واسه رضای خداهم می شه کمی دونبال این کارو بگیرن بقول اون دوست این دولت عمدا"از بورس حمایت نمی کنه به خاطر این اگر قیمت سهام شرکتها بالا بره نرخ تورم اعددش بالا نشون میده فعلا در این دولت همچییو ول کردن چسبیدن به اعداد نرخ تورم که بله ما تونستیم نرخ تورم مهار کنیم وجلو روشدشو بگیریم اینا مردم هالو گیر آوردن .اقتصاد کشورو تو روکود بردین شرکتهارو به تعطیلی کشوندین فکر می کنین شاهکار کردین متاسفم براتان...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۷
نامه بنويسيم و اتحاد داشته باشيم از طريق كانال نماينده هاي مجلس به احتمال زياد ميشه اين موضوع بدبختيمون رو به مجلس بكشونيم البته فكر كنم كم كم يه چند هفته تا يه ماه طول بكشه بازم كاچي به از هيچي .... به مرگ گرفتن ما رو كه به تب راضي باشيم ... اي خدا كجايي .... خوب مسلمونا اين سهام هايي كه اينجوري شارپي دارن -4 و -5 ميدن يك سال ديگه هم به قيمت خريد ما نمي رسن !

ازاده باشين چرا الكي در اين مواقع مي گين تا چند روز ديگه جو بازار خوب ميشه كدوم حمايت ؟ از همون خالي بندي هاي حمايت 5000 ميليارد تومني پارسال كه يه ريال هم حمايت نكردين فقط در حد بلوف بود ...

مردم فكر مي كنم مغز و حافظه شون مثل ماهي شده هي ريست ميشن فراموش مي كنن دولت اصلا از بازار حمايت نكرده تا الان همه به خدا سر كاريم... امروز هم حدس زدم بازار بورس كه بريزه دلار هم آخر وقت گرون ميشه خوب بله ديگه بايد هم بشه چون خود دولت اين كار رو مي كنه و الا 200 رفت روي دلار دولتي كه 250 هم عادي بره روي دلار آزاد قرار هم نيست ارزون تر بشه توي بودجه امثال رو برسي كردن دلار دولتي 200ت گرون ثبت شده نون هم 30% بنزين و قند و شكر و هوا و آسمون و.... نرخ تورم رو لااقل رو قيمت سهم ها اتوماتيك بكشيد

*يه ايده به فكرم خورده ! اگه آقايون حداقل معادل 22% بانكي كه الان روي درب همه بانكا زدن روي همه سهم ها به صورت اتوماتيك بكشن لااقل اين خودش نويد يه حمايت منطقي رو ميده ! نه اينكه هيچ جوري حمايت نميشه اصلا انگار بورسي وجود نداره ! سهام هاي دولتي رو تا حالا دقت كردين همون سهام هاي گردن كلفت اخابر ، تاپيكو ، و.... اينا هيچ وقت 30تا 45% ريزش كردن ؟

خير ! به هيچ وج ... اما سعودي هم نبودن مال خودشونو پارك كردن يه كنار ... صف درست كردن هاي مسخره ... كلك زدن ها ... حتي يك كلام از بورس تو رسانه ملي اين شبها گفته نميشه اين يعني چي ؟ غير از فساد معني ميده ؟ هرچي هم ما بگيم هيچ يك از مسئولين نميخونه حتي وقت نمزاره ... بيچاره ما ملت مظلوم ايران ... از ماست كه برماست تا حرف بزني هزار تا انگ ميزنن .... توكل به خدا اميدوارم با ضرر كم بتونم خارج بشم از بورس ... اميدي واقعا نيست ... حتما چند سال ديگه ارزو ميكنيم واي يادش بخير دلار 3450 تومني چه ارزوني بود اون موقع ! خدا به خير كنه ...

فردا فراموش نكنين ها حتما اول صبح چندر غاز سهام هاتون رو بزارين تو صف فروش كامل ! واقعا متاسفم ...
حق گو
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰۰:۳۱
با انکه بشدت در ضرر هستم اما میدانم که رسایی فقط میخواهد از اب گل الود ماهی خودش را سید کند ضمنا در امور سیاسی هرگز نیت او خیر نبوده است.
نکته بین
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰۰:۳۵
چرا خیلی ها فکر میکنند که بیشتر سرمایه گزاران حقیقی بورس از نظر مالی در رفاه کامل هستند و پول های پس انداز خود را در بورس سرمایه گذاری کرده اند ؟
مهدی
United States of America
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰۰:۴۱
آقای رسایی. این افتها نتیجه عملکرد دوستان شما در دولت قبله. این شاخص نتیجه حمله دوستان شما به سفارت انگلیسه. این نتیجه 10 سال وقت تلف کردن دوستان شما در مذاکراته. بازم بگم؟
محمدعلی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰۰:۴۹
یه خدا سرمایه یک عمر کارمندیم رو با تشویق دلت تدبیر و امید و شخص وزیر اقتصاد آوردم تو این بازار. همه چی به باد رفت. شب که میرم خونه دخترم با یه شوقی میاد استقبالم حال و حوصله ندارم باهاش حرف بزنم. خانواده م داره از هم می پاشه... یکی به داد ما سهامداران جز برسه!
مجید
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰۰:۵۴
دوستان به هر نیتی که ایشون داره اما هدف نجات ما بیچاره های زیان ده هست
حداقل یه نفر دلش به حالمون سوخته
بازار خیلی بدهکاره به ما بیچاره ها
ساسان
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰۱:۰۹
حالا قدر محمود اقا رو می دونم بابا هر چی بود به خدا حمایت می کرد تو شرایط تحریم مردونه خودش رییس بورس رو دعوت می کرد وسوال وجواب
لطیف
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۸
اینا که منفی میدن زیادی تو ضرر هستااااا

خخخخخخخخخخخ
انقدر منفی بدهید تا منفی دانتان پاره شود
حااااااااااااال میکنم باهاتون که همچین نشسته بهتون ولی کم نمیارید
بهزاد
Germany
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰۱:۱۱
درود بر شما آقای رسایی
دمت گرم ، احسنت بر شما نماینده ی عزیز
خدا رو شکر که یک نفر به داد سهامداران جز رسید.
واقعا ممنون از این که پیگیری کردید.
انشاا... همیشه تندرست و سالم باشی.
خدا پدرتو بیامرزه مادرتم رحمت بکنه.
طاهر
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰۱:۲۵
سلام: ما از دولت و مجلس وبانیان این کار تشکر می کنیم.وامید داریم که ثبات بر بورس حاکم شودو از این جو کنونی بیرون بیاد. وضرر وزیان مردم جبران شود.آنشاآلله
سهامدار
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰۱:۵۱
سال گذشته همین موقع با افزایش شدید خوراک پتروشیمی ها و بهره مالکانه معادن افرادی مانند توکلی رسایی بذرپاش نادران حالا دایه مهربان تر از مادر شده اند اشکال در زود باوری ما ایرانیان است
ناشناس
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۷
استارت افزایش قیمت خوراک پتروشیمی ها را در مجلس موید صدر حسینی زد که در مناظره تلویزیونی سود 400 تومانی هر سهم یکی از پتروشیمی ها ( شاید منظور ایشان پتروشیمی پردیس بود) 400 درصد اعلام نمود و با این اطلاعات نادرست به کمک همکارانش در مجلس آن مصوبه افزایش قیمت خوراک یعنی 13 سنت را رقم زدند . البته وزیر نفت هم مشوق آنها و استقبال کننده این مصوبه بود.
توحیدی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰۲:۰۲
با سلام خدمت آقای رسایی
احتراما نظر به سخنان حضرتعالی که صد البته مثل بمب در میان بازار سرمایه منفجر شده؛ خواهشمندم ترتیبی اتخاذ بفرمائید تا نظارت بازرسی سازمان بورس به " رشد یا عدم رشد " منطقی سهام توجه بیشتری بشود. یعنی بازار باید از سهمی که سازنده است و خوب کار می کند باید حمایت کند.
شرکتی که واقعا دارد زحمت می کشد توسری می خورد و یک شرکت دیگر که زحمتی نمی کشد مثل قارچ رشد می کند و قیمت سهامش بیخودی بالا می رود.
باید طوری رفتار شود که شرکت های زحمتکش برای بهبود و کیفیت تولید با یکدیگر رقابت کنند.
به هر حال بهبود قیمت یهام هر شرکتی باید منطقی باشد. با احترام - توحیدی
پیمان
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰۳:۵۱
این اقا و رفقا پارسال با نرخ خوراک و بهره مالکانه استارت ریزش بازار رو زدن الانم که علیه توافق هسته ای کارشکنی میکنن حالا فکر کردین دلش برای سرمایه ما سوخته نه بابا همش سیاسی بازیه از این جماعت خیری به ملت نمیرسه درضمن اینقدر نرید توی صف فروش سهمهاتونو به نازل ترین قیمت نفروشید بازار درست میشه نیازی به دلسوزی رسایی هم نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۱
اینها همه اش بازی زرگری است گول نخورید در اصل این مجلس بود که باتصویب نرخ بهره مالکانه و نرخ خوراک باعث بدبختی بورس شد
فراموش کردید؟
شروین
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۸
اقای رسایی یکبار هم شده بانیت پاک وجدا از مسائل حزبی و گروهی وفقط بخاطر موکلان متضرر اینکار انجام دهید نه بخاطر ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
صادق
Netherlands
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۱
مارا به خیر تو امید نیست شر مرسان
ناشناس
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۲
دقیقااااااااا
ناشناس
Netherlands
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۳
یاد اون ضرب المثل افتادم که میگه سلام گرگ بی طمع نیست
ناشناس
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۲
معلوم نیس چی تو فکرشه الان
ناشناس
Netherlands
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۴
خوب موقعیه واسه کوبیدن این دولت
نه آقای رسایی ؟؟؟
غیبی
Netherlands
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۷
کاش اون موقع که شب خوابیدیم صبح بلند شدیم دیدیم دلار 1200 تومنی شده 4000تومن ، میومدی جلو و از حق موکلانت دفاع میکردی
ناشناس
Netherlands
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۲
تو خودت الان مخالف صددرصد برداشته شدن تحریمایی مگه نه ؟؟؟
ناشناس
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۷
اینو از سنگ اندازیهایی که تو مسیر مذاکرات دارن انجام میدن میشه فهمید
احسان
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۳
سلام دوستان
من این چند روزه ضرر هایی دادم که فکرشم به ذهنتون خطور نمیکنه ولی اصلا ناراحت نیستم!
بازار همینه!
البته مشکل ما غیر حرفه ای هاست.البته حرفه ای هام از این بازار پله ای سود میبرن و درآمد چندانی ندارند....دوستان سعی کنیم واقع گرا باشیم.اون موقع که داشتیم میخریدیم باید فکر ضرر هم میکردیم که الان ناراحت نباشیم.
دنیا دوروزه حرص و جوش نزنید ایشالا هفته ی آینده همه چی درست میشه
ناشناس
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۱
بعضی از دوستان ظاهرا از کره ی ماه امده اند.برای ریال ریال سرمایه مان زحمت کشیده ایم.وام گرفته ایم که باید با سود 24% به بانک پس بدهیم.ان وقت در روزی که بازار تماما منفی است و نیمی از سهمها صف فروش به راحتی با یک بلوک زدن و همه چیز را عادی جلوه میدهند.ما که حیوون نیستیم که به همین راحتی به شعور ما توهین می کنند.به خدا قسم به این ماه عزیز قسم ضرر میلیونی به اندازه این شاخص اعصاب مارو خورد نمی کنه.هر چیزیم حدی داره.من بنده خدا هیچ جواب وجدانتون و خدارو چجوری می خواهید بدهید؟؟
هومن
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۸
با سلام به همه دوستان
اشکال بورس ما اینکه اولا شدیدا سیاسی و دمش به مذاکرات گره خورده.
دوما مشکل بعدش همون کسانی هستن که با یه حرف و بدون تحلیل وارد بورس شدن و با یه حرف می خوان از بازار فرار کنن.
اگه بگن برو بیوفت تو چاه باید بری؟
ما ایرانی ها یاد گرفتیم فقط مشکلات رو گردن بقیه بندازیم.
آقایی رسایی محترم هم بفکر بازی سیاسی خودشه.
مجلس یادش رفته با نرخ خوراک پتروشیمی ها با بورس چکار کرد؟
اشکان
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۸
جناب آقای رسایی عزیز ونماینده شجاع مجلس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۱
اساسا این افت بوروس بخاطر پول هشت سال دوران اصولگرایان استکه در دست همین گروه می باشد تا قدرت روحانی را به هر طریق شده پایین بیاورند . این آقا از خودش بیرسد کجای دنیا قیمت امثال خوراک پتروشیمی ها و بهره مالکانه یکباره چندین برابر می کنند که اینان سال گذشته در مجلس اصولگرا آن را تصویب کردند؟با اینکه بنده 40 درصد در ضررم ولی عامل اصلی افت بورس را در تصممیم کینه توزانه مجلس می دانم . چرا در دوران دولت نهم و دهم چنین تصمیماتی نمی گرفتند؟
بورس نیوز اصولگرا فحش که ندادیم لطفا نظراتم را بگذار والا هر چی از دهانم بیاد پشت سرهم برات می نویسم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۵
مشکل اصلی همین خود شماها هستین هنوز نمیدونیین بورس خوبه یا بده؟
درصورتیکه درتمام دنیا بوس را زیرساخت اقتصادی شان قبول کرده اند
علی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۷
تا زمانیکه مدیران بورس از تیم دولت روحانی نباشند بورس به جائی نمی رسد.
هومن
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۱
با سلام به همه دوستان
اشکال بورس ما اینکه اولا شدیدا سیاسی و دمش به مذاکرات گره خورده.
دوما مشکل بعدش همون کسانی هستن که با یه حرف و بدون تحلیل وارد بورس شدن و با یه حرف می خوان از بازار فرار کنن.
اگه بگن برو بیوفت تو چاه باید بری؟
ما ایرانی ها یاد گرفتیم فقط مشکلات رو گردن بقیه بندازیم.
آقایی رسایی محترم هم بفکر بازی سیاسی خودشه.
مجلس یادش رفته با نرخ خوراک پتروشیمی ها با بورس چکار کرد؟
شاهد
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۳
حاج اقا 4 سال و نيم است----- بانك مهر اقتصاد ------پول ما را برده و از ان تاريخ تا به حالا هرماه ميخواد پذيره نويسي كنه و ما را گول زده دستمون هم بجايي بند نيست.تو را خدا در اين خصوص هم يه حركتي انجام بدهيد.
ژاندارک
United States of America
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۰
حاضرم بمیرم ولی به رسایی رو نزنم. اون جوش سهام خودشا میزنه.
ناشناس
سه‌شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۵
گل گفتی..............
اشکان
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۵
بورس نیوز عزیز ادامه مطلب رو بزار که نوشته شده رسایی عزیز ونماینده شجاع مجلس روت نمیشه یا دوباره بنویسم
اشکان
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۴
خوبی بورس نیوز نظر چی شد
عاصی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۸
کاش یکی پیدا میشد از اقای توکلی می پرسید ایا ایشان به هدفشان رسیدهاند
علی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۸
مگر طراحی این شاخص را وزیر اقتصاد کرده که بیاد جواب بده..شماها خودتون می زنید به بازار بعد مدعی می شوید و می خواهید بهره برداری سیاسی خودتون بکنید..وزیر اقتصاد چیکار کنه..میخواهید بیاد بگه مردم سرمایه نیارید تو بورس
کاربر
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۳
باز شما دل واپس شدید ما خیلی هم از وزیر اقتصاد راضی هستیم شما اگر راست می گویید دنبال سه هزارمیلیارد ودوازده هزار میلیارد رابگییرید زنده باد روحانی زنده باد طیب نیا زنده باد ایران
حمید
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۷
ازهمه سهامداران عزیزمیخام،هرگونه انتقادکه ازدولت(بدلیل عدم حمایت ازبورس وعدم کاهش نرخ سودبانکی)دارن بصورت پیامک بفرستن بشماره300006375(مرکزارتباط بورس)ویاباشماره021-6375تماس بگیرن
رضا
چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۹
بذار خیالت رو راحت کنم،حتی اگه سودبانکی به زیر 3درصد هم بیارن باز کسی پولش روبه بورس من دراوردی نمیاره!بجاش به دلارهجوم میارن ودلارمیکشه بالا وعزیزان سرمایه گذار دربورس حول میشن وبرای خریدن دلار سهامشون برای فروش میذارن وهمین باعث افت مجدد ارزش سهامشون میشه، شما بجای اینکه بخواهید مردم بیچاره که کمی پول توی بانک داارند رو تحت فشارقراربدین باید فکراساسی به حال این بورس ازپای بست ویران بکنید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۹
همین الان بورس نیوز در پنجره ای دیگر صخبتهای رییس سابق اطلاعات بورس را منتشر کرده که کاملا با واقعیت همراه است بخوانید تا متوجه موضوع شوید
حسن
Germany
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۲
دوستان من نه با دولت کار دارم نه با مجلس فقط می دونم الان 30 در صد تو ضررم و هیچکس هم دلش به حال سهامدار جز نمی سوزه , اینا همش سیا بازیه
دلتون خیلی خوشه خیلی ....
ساعدی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۴
باسلام همین آقایان رسایها ی مجلسی ها هستند که مارابدبخت کردن اینقدرساده نباشیدبه امیدانتخابات مجلس شورای اسلامی
سالار
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۶
این بند اخر اون یکی تیتر شما است اقای بورس نیوز...بده اقای رسایی بخونه

این کارشناس بازار سرمایه افزود: متولیان بازار سرمایه در حالی بسته ای جهت خروج بورس از وضعیت بحرانی فعلی به مجلسی ها ارایه کرده اند که علیرغم تلاش مسئولان سازمان بورس، برنامه های مذکور مورد توجه نمایندگان مجلس قرار نگرفته و در حالت تعلیق درآمده است. چراکه به نظر می رسد مجلس شورای اسلامی بیشتر در حوزه سیاسی فعالیت می کند و به مسائل مردمی توجهی مبذول نمی کند.
iraj
Germany
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۰
استارت ویرانی بورس از زمان نرخ خوراک پتروشیمی ها شروع شد که دست پخت همین طیف مجلس است ,حالا هم دنبال منافع حزبی خودش و فشار به دولت است و دلش برای کسی نمی سوزه.
مهدی
Germany
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۳
((چرا در حالی که اعتقاد وزیر به حبابی بودن بورس بوده است، مسئولان عالی دولت و شخص وزیر اقتصاد مردم را دعوت به سرمایه گذاری در بازار سرمایه کرده و تقاضای سهام را در بورس بالا برده اند و موجب ضرر و زیان آنها شده اند؟ این تناقض در اعتقاد و رفتار به چه دلیل بوده؟)) خب معلومه چون با پول ما پولداااار میشن.....
رضا
چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۸
میخواستن نقدینگی رو از دست مردم بکشن بیرون و با کاهش پول، رکود ایجادکنند وبصورت کاذب تورم رو کاهش بدهند
حسین
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۹
بنده اشتباهم را می پذیرم کمک کنید حداقل با 40 درصد ضرر از دام بورس خلاص شویم.
حمید
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۴
چراحرفهای احمقانه میزنید؟اصلاگیریم که هدف اقای رسایی بخاطرمسایل حزبی باشه!مهم اینه که برا1بارهم که شده،ماهم منفعتی ازاین بحث وجدل های سیاسی ببریم وخداروشکرکنیم که بعدیکسال افت ارزش سهام یکی پیداشده که میخادازحقوق بربادرفته ماسهامداران خرددفاع کنه!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
سه‌شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۶
حرف احمقانه را اونی میزنه که هنوز نتونسته باعث و بانی اصلی این بازیها را تشخیص بده
فارس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۳
جناب رسایی . ساعت خواب
ایمان
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۰
اینکه چرا اکثر سهام ها ۳۰ تا ۵۰ درصد افت داشتند و شاخص ۲۰ درصد دو دلیل داره:
۱) نبود شاخص بازده نقدی
۲) معاملات بلوکی (مهندسی شاخص بورس!)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۱
چقدر بده که طرفداران دیروز دولت به رسایی متوصل شن .
ناشناس
سه‌شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۸
فعلا شده دایه مهربانتر از مادر
رضا
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۴
لطفا بررسی کنید آیا ریاست آقای فطانت بر سازمان بورس صحت دارد ؟
روحانی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۷
بچه ها من شناسنامم گم شده میتونم نظر بدم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یا برم جهنم؟؟؟؟؟؟
ناشناس
سه‌شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۴
شناسنامه که باز بری بگیری میش تازه به دوران رسیده !!!
تازه به دوران رسیده ها هم نمیتوننن نظر بدن وگرنه منفی میخورن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۸
اخ این وزرا چرا رای اعتماد گرفتند ؟؟؟؟
تا کی باید منتظر ماند و اب شدن سرمایه ها رو تماشا کرد ؟؟؟؟
چرا هرروز بدتر از دیروز میشود؟؟؟؟؟
چرا زمانی که شما اعلام میکنید میخواهید استیضاح کنید بورس مثبت می شود؟؟؟؟
وچند روز بعد از استیضاح دوباره منفی می شود؟؟؟؟؟؟
چرا پولهای ما باید یکسال بلوکه بماند با چنین شرایطی چه انتظاری از سرمایه گذار داخلی دارید چه برسد به سرمایه گذاری خارجی؟؟؟؟؟؟
چرا نماینده گان دیگر ورود پیدا نمیکنند ایا انها تحت فشار اند؟؟؟؟
چرا چرا و صدها چرا..............
محمد رضا
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۱
آقای رسایی تو به داد دل ما برس ما که نابود شدیم رفت.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۵
نماینده محترم مجلس شورای اسلامی جناب اقای رسایی
با سلام و احترام
ضمن تشکر از جنابعالی به خاطر پیگیری هایتان از وضعیت بورس باید به اطلاع جنابعالی برسانم دولت تدبیر و امید با واردات بی رویه و ضربه به تولید داخلی باعث این ورشکستگی هستند چون دولت مردان فعلی اعتقادی به حمایت از تولید داخلی ندارند واگر هم دارند راه کارها و برنامه ای مدون و عملی برای جبران خسارت های وارده به این بخش ندارند و گاها در حد حرف و شعار پرداخته اند از شما عاجزانه خواهشمندم رای اعتماد از این وزیر محترم را بازپس گیرید و شخص با تجربه کافی در حد اقتصاد و نظام جمهوری اسلامی بر روی کار بیاورید با تمام احترامی که برای این وزیر قایلم
محمد رضا
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۷
اقای رسایی ما دوستت داریم و به سخنان یاوه گویان در مورد شما اهمیت نمی دهیم
مهناز
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۲
مگر اینکه شما به فکر ما باشد
با اقدامتون تشکر می کنم.
سعید
Spain
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۸
رسایی خدا قوت، با نیت پاک و کمک به مظلوم برو جلو دعای سهامداران و خدا به همراهت باشه. خدا روزی رو نیاره که مجلس با این دولت هماهنگ بشه... رسما باید بورس را بببندند و همه بشن دلال ارز و ملک.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۳
دوستان دلخوش نشوید
این آقا کاملا برای رای آوری مجلس بعدی داره این حرفارو میزنه
تا حالاکجا بود؟؟
نیما
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۸
جناب رسایی خسته نباشید جناب از پارسال که وعده داون بیاید سرمایه گداری کنید ما به خاک سیاه نشستیم بازار شده نوسانی واتی 900 تکمنی شده 300 شیران 4000 تکمنی شده 700 اقای وزیر چه جوری میخواد جواب اه و ماسهامدارا رو بده خیلیلا رو بدبخت کردن من که ننیگدرم ازشون
محسن
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۰
فکر کنم کم کم داریم به انتخابات مجلس نزدیک میشیم...
علی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۲
اینا همشون وقت صحبت جه جه میزنند ولی وقت عمل همدیگر و محکوم میکنند .
آذربایجان
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۴
به به آقای رسایی نگران سرمایه مردم شده. عجب ؟ آقای رسایی شما نکنه تو بورس سرمایه گذاری کردی؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۵
اگه نماینده های مجلس خودشون هم سهامدار باشن خیلی خوبه. چون دیگه هیچوقت تصمیماتی به ضرر بازار سرمایه نخواهند گرفت. ایشون هم احتمالاً سهامداره و الان مثل ما تو ضرر.
سعید
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۵
بابا 1 فکری برا پالایشیا بکنید تو رو خدا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۱
تمام این فرمایشات یک طرف قضیه اصل ما جرا سر لحاف ملا نصرالدین است که یادتان برود نان گران شده حا لا قرعه بنام اقای رسایی افتاد.
علی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۰
اقای رسایی چرا ازبرج10پارسال تا الان چیزی نگفتی تو این مدت کجابودی اخه نوش دارو بعد ازمرگ سهراب چه فایده ای داره یازده میلیون پول رهن خونه ام گذا شتم بورس همه اش اب شدبردندوخوردندوشکماشون راگنده کردندودوباره یکسال کارکردم ودرهوای شرجی وگرمای جنوب عرق ریختم تاتونستم پول رهن مستاجرم راپرداخت کنم ومقدارپول دیگه ای که داشتم گذاشتم پدیده شاندیز واین پدیده بود که مرادوباره احیاکرد. دوستا ن زمین خورده های بورس شماهم مثل من وهزاران نفردیگر بیائیدپدیده که پدیده شمارا ازمین بلندمیکندوبه اوج قله میرساند
سهامدار بورس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۸
اقاي رسائي اگر اين حركت شما جواب دهد راي خود را براي دوره بعد از سهامدارن گرفته اي دراين مدت اشخاص حقوقي بازار را گرم كردند و سهام خود را فروختند به اشخاص حقيقي جز و همين امر موجب شد سهامدار به خاك سياه بنشيند.
حسن
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۲
به نظر من نباید از وزیر اقتصاد سوال کنند بلکه باید از دکترای اقتصاد جناب توکلی سوال شود از جناب قاضی پور و...سوال شود چرا اقایان اقتصاد پیش بینی این روز را نکرده بودند خواهشا از نمایندگان تقاضا میشود نسبت به بودجه امسال کمی نرمش به حاملها داشته باشند تا این دوره رکود را پشت سر بگذاریم با تشکر
رضا
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۶
متاسفانه در شهرستان شیراز برخی از بیکاری جوانان سوئ استفاده نموده و بیان میکنند که بورس از ترانزیت مواد هم سودزاتر است.خواهشا سانسور نفرمایید تا مردم بدانند.آموزش بورس با خواندن کتاب امکانپذیر است بیخود پول خود را به افراد بیسواد سئدجو ندهید .
ناشناس
سه‌شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۵
انگلستان چه خبر کاکو ؟
ناشناس
Sweden
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۴
جناب رسائي الان نزديك يكساله اوضاع بازار سرمايه بهم ريخته و تمام سرمايه گذاران در بورس توي ضرر هستن ميشه بفرمائيد چرا اينقدر خوابتون سنگين بوده كه تازه متوجه ضررو زيان مردم ساده لوح شديد؟
خدا آخر عاقبت همه سهامدارا را ختم بخير كنه انشااله
راستي جناب رسائي گوجه هم گرون شده يه تذكر بديد لطفا
يادمون نرفته نرخ خوراك پتروشيمي كه كمر بورسا شكوند كجا تصويب شد...
محمد خان
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۰
همش تقصیر احمدینژاده !!!!
اگه اینهمه پول دست مردم نمیداد جناب دکتر روحانی برای جمع کردن این پولها از دست ملت شریف ایران نیازی نبود بیاد مردم را وارد مرداب بورس بکنه !!!
خو لامصبا این سرمایه ای که میگید از دستتون رفته و ضرر کردید و فلان و بهمان، این قبلا نبود که .... محمود داد حسن پس گرفت ... بهرحال برید خداراشکر کنید تورم کم شده و قدرت خریدتون رفته بالا ... مملکتم که خداراشکر داره به رشد مثبت اقتصادی میرسه و رکودم با کشور خداحافظی کرده و همه چی آرومه !!!! الکی شلوغش نکنید

حالا به همه ثابت شد همش تقصیر احمدینژاده ؟؟؟؟؟
ناشناس
سه‌شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۰۰:۵۱
آره طوفان تهران هم تقصیر احمدی بود میگفتن کولرشو زده بود رو دور تند طوفان شده بود
شیراقا
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۵
من اگر چه 50% از سرمایه ام نابود شده حاضرم 50%دیگه ضرر بدم ولی این آقا از من و حق من دفاع نکنه.ایشان برن دل نگران موی گیجگاه و ساپورت دختران باشندغصه ضرر مالی سهامداران را نخورند.ایشان فقط دارند بهره برداری سیاسی میکنند
اميد
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۸
اون 50 درصد بقيه رو بريز به حساب دولت تا يه كم مشكلاتش حل بشه تو هم به وظيفه ات عمل كرده باشي !!!
ناشناس
سه‌شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۰۰:۴۹
50 % سرمایت رو بده من من قول میدم دیگه نگران نشه
امین
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۱
من هم تو ضررم ولی اشتباه خودم بوده.
بدون مطالعه و زود وارد شدم.
قرار نیست بورس همیشه مثبت باشه.
زنده باد وزیر اقتصاد و دولت علم محور دکتر روحانی.
دولت قبلی انقدر اقتصاد رو خراب کرده که هرچی می کشیم از اون موقعست.
سالار
سه‌شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۸
آفرین به استقامتت
حسین
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۷
بخدا نزدیک به 7 سال پاک بودم ولی اینقدر ضرر دادم با اینکه همسرم بارداربود داشتم دیوونه میشدم متاسفانه تو آبان ماه مواد محرک زدم ولی خدارو شکر نمردم سمت چپ بدنم درد میکنه ولی از 8 آذر ماه به لطف خدا ی نازنین پاک شدم .الانم پاکیمو با کل بورس عوض نمکنم ولی دوست دارم ضررام جبراشه همین
سلامی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۴
مسئولین محترم بورس نیوز بی خود این نظرات سیاسی را منتشر نکنید. اینهایی که دارند به رسایی بد و بیراه میگن و میگن که حاضرند 50% دیگه سرمایشون هم از بین بره ولی هیچ گردی روی صورت وزیر و رییس جمهور نشینه و میگن که حاضرند بسوزند ولی رسایی ازشون حمایت نکنه اینها حتی یک ریال در بورس سرمایه ندارند بلکه ساعتی مزد میگیرند تا کامنت بذارند/ آقا گند زدند به بورس رفتند دلشون میخواد هیچ کس هم هیچی نگه/ آقایون بورس نیوز بی خود این نظرات سیاسی را تایید نکنید ما سرمون کلاه نمی ره / حتما به خود شما هم یک چیزی می دن؟ هان!!!!!!!!!!!!!!!!
rahmani
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۷
بازم آقای رسایی
عبدالله محمدی مبصّر
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۲
سالهای سال است هرآنچه در بورس اتفاق می افتد نتیجه افراط و تفریط شدید و بی تدبیری مسئولین و دولتمردان وقت در کنترل و نظارت به موقع از روند تغییر قیمت سهام است و آنچه را نیز در سال جاری شاهد آن هستیم نتیجه رشد افسارگسیخته و افراط بی حد و حصر سال گذشته بورس است که متأسفانه نتیجه اش گریبانگیر سرمایه گذارانی شده است که طی یک سال اخیر با ترغیب و تشویق دولتمردان برای حمایت از تولید ملی و کسب منفعت وارد این بازار شدند اما تا کنون به طور متوسط 40 درصد از اصل سرمایه شان آنهم در شرایط تورمی متضرر شده اند و هیچ کدام از آن هم پاسخگو نیستند. گویا قصد و هدفشان صرفاً دفن نقدینگی در بورس بود نه سرمایه گذاری! تا بدینوسیله بتوانند تورم را کنترل کنند..... و رشد سال 92 هم دانه پاشی بود.....
؟
عبدالله محمدی مبصّر
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۷
لطفاً یا مطلبی را از متن حذف نکنید یا طوری حذف کنید که متن ناقص نشود !؟
لطفاً این یادداشت را هم بگذارید که علت نقص متن مشخص شود و اعتماد از این سایت سلب نگردد. (باتشکّر)
ضرر کرده در بورس
Germany
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۲
حاج اق ممنون از زحمت شما. ما بعنوان سهامدار خرد دستمون بجایی بند نیست و کسی صدای مارو نمیشنوه. این وزیر اقتصاد دی ماه پارسال گفت قیمتها حباب شده در صورتی که مدتی قبلترش هم خودش هم رییسش مردمو برای سرمایه گزاری تو بورس دعوت کرده بودن. بعد که سهام رو با قیمتهای بالا به مردم انداختن قیمتهارو پایین کشیدن و 60-70% به سهامداری بینوا ضرر زدن. الان با وجود اینکه یکسال گذشته ولی هنوز هم خیلی از سهام یا بهتر بگیم همشون هنوز تو ضرر 50-60 درصدی هستن و به قیمت پارسال هم نرسیدن تورم رو هم حساب کنیم ضرر بورس از 80-90 درصد تو یکسال هم بیشتر میشه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۳
دوستان به نظرتون شاخص سازی توهین به شعور ما نیست؟؟تمام سبد ما قرمز است.نیمی از بازار صف فروش است ان وقت به راحتی با بلوک زدن روی فارس و فولاد از منفی بودن شاخص جلوگیری می کنند.و این توهین و وقاحت و بی شرمی تا جایی ادامه پیدا می کنه که در صدا و سیما و جلوی چشم میلیونها سهامداری که در ضررهای میلیونی هستند می گویند ما در شاخص دخالت نداریم.وزیر نیاز نیست در مورد علت ریزش توضیح بدهد.ولی نباید کاری کند که به شعور ما نیز به این راحتی توهین شود.چطور وقتی صدای اعتراض ها بلند میشه از بازار می توانند حمایت کنند.ولی وقتی صدای اعتراض ها می خوابه.دوباره همون اش و همون کاسه است.روزی هزار بار خودمو لعنت می کنم که چرا به این دولت رای دادم؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۳
اگر بورس نتواند ضرر سهامداران حقیقی را جبران کند اعتماد مردم نسبت به دولت و نمایندگان و همه از بین میرود. مسولین دقت کنند که پولهای مردم پول دزدی نیست که بخواهند آن را در بورس آب کنند. باید منطق به بورس برگردد.
عبدالله
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۷
برای این مردم رو به سرمایه گذاری در بورس دعوت کردند که شما ودوستانتون با تصویب 5برابری نرخ خوراک پتروشیمی ها وبهره مالکانه 35درصدی سرمایه مردم رو دود کنید بره هوا .امروز هم پیراهن عثمان دست بگیرید بر علیه دولت چماق کنید آفرین براین همه مهارت و.سیاست
سالار
سه‌شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۱
میدونستی خیلی باهوشی ؟؟؟
امیر737
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۷
اقا یکی پیدا میشه حق ما رو از شکف بگیره؟همه داراییمون توش بلوکه شده.برنامه زمانبندی پرداخت سود سال 92 رو 5 ماه پیش داده ولی هیچ سودی پرداخت نمیکنه؟خدایا حق زن و بچه ما رو از مقصراش بگیر.
علی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۰
ببین کار این بورسیها بکجارسیده
کوروش
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۴
شیر اقا گل گفتی من هم باشما هم عقیده ام این اقا داره بهره برداری سیاسی میکنه نمیدونه مردم هوشیارتر از این حرفها هستند
حامد
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۰۳:۲۴
ايشان خودشان ميدانند دنبال چي هستند چون اين حرف ها كه خيلي وقت است در اقتصاد مي زنند و....
علی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۷
ممنون آقای رسایی.دوستان ادعا دارند که مردم سود کردن من حاضرم کد بورسی با سرمایه اندک 20 میلیونی را از سال قبل به شما بدهم ببیند و نگاه کنید 50 % ضررم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۸
درودبر رسائی مدرس زمان
سعید
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۶
بازار خستمون کرد
محمد
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۳
تو این بورس فقط کسایی سود میکنن که نوسان گیری میکنن. باید با اطلاع و سواد لازم وارد شد و سهام خرید در غیر این صورت ضرر خواهید کرد.
اشکان
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۰۰:۳۳
بهتر بود دوستان قبل از ورود به بازار سرمایه، شناخت جریان نقدینگی رو یاد می گرفتن نه تکنیکالی که بعضی ها نقاشی می کنن برای انداختن سهم و نه فاندامنتالی که همیشه از رانتامنتال عقبه.
حمید رضا سلیمی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۸
خدا امواتتو بیامرزه آقای رسایی من خودم نزدیک 50 درصد متضرر شدم و باعث و بانیانشو به خدا واگذار کردم .
matin
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۶
عشق منی رسایی بت شکنی رسایی. ببین میتونی بورسو نجات بدهی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۱
مردم قربانی بازی سیاست اقایانند !!!!!!!! انگار نه انگار که مردم اونارو سیاستمدار کردند و مطرح !!!!!!!
کار به جایی رسیده که ملت رو ملعبه کردند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۳
معلوم است که چتون شده حالا هم که یک نفر پیدا شده داره میگه که بورس سقوط کرده شما وما ضررکردیم واتفاقا به هر نیتی که میگه راست میگه وهمین دولت وریس جمهور ووزیر اقتصاد ما رو باشور وهیجان دعوت کردند وحالا هم بخاطر پارک بخشی از نقدینگی در بورس به خودشون افتخار میکنند وبه ریش من وتو میخندند بجای اینکه حمایتش کنیم منکوبش میکنید خیلی متعجبم شما هنوز نفهمیدید که رکب خوردید وفریبتون دادند این اقایان دولت فعلی هیچ علاقه ای به بورس ندارند یک کمی فکر کنید چرا حالا که بورس سقوط کرده قیمت مسکن هم به طبع اوضاع بد اقتصادی سقوط نکرده در بهترین حالت تنها راکد شده وخودتون هم میدونید دولت تدبیر از خداشه که با یک جرقه قیمت مسکن رو ببره فضا میگید نه ببمونید وتما شا کنید دولت نا امید با بازار سرمایه بیگانه است
حاجي
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۴
دوستان حتما اطلاع رساني كنيد ! الان تلوزيون نشون داد كه روحاني ميگفت : دليل كاهش قيمت نفت توطعه عليه اقتصاد ايران است و دليلي ندارد انقدر نفت كاهش پيدا كنه ! نكته اينجاست ! ايشان و دولتشان قشنگ و دقيق آمار بازار داخلي و اقتصاد ايران به خصوص بورس را دارند ولي به هيچ وجه هيچ وقت هيچ نظري در رابطه با بورس نمي دهند ! انگار كه اصلا بورس جز بازار سرمايه نيست و اضافي هم هست !!! شك نكنيد كه قشنگ الان از وضع بورس خبر دارند ولي خودشان را به بي خبري زده اند !
*لذا لطفا بورس نيوز شما و ساير سهام داران به صفحه روحاني و يا حتي نامه دسته جمعي كه همه سهامدارا امضا كنن به عنوان روحاني حمايت حمايت رو به اطلاع ايشان و كابينه اش برسانيد ! بلكه تكاني حرفي حديثي گفته شود و بازار بهتر شود يا رئيس بورس را مجاب به حمايت كند ...

به هر حال نكته مهمي بود الكي از كنارش رد نشيد !

ياحق...
علی
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۵
نگو !آقای رسایی میگنت !تازه به دوران رسیده؟!11
امیر احمدی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۶
خدا پدر و مادر شما رو بیامرزد اقای رسائی
این دولت فقط حرف می زنه
.