حسن تلیکانی عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران در جلسه هم اندیشی روسای شعب و دوایر ستادی استان تهران گفت: در سال های اخیر گامهای موثر و مطلوبی در راستای گسترش خدمات بانکداری مدرن صورت گرفته است و خوشبختانه بانک قرض الحسنه مهرایران در مسیر صحیح حرکت می کند.
به گزارش بورس نیوز، نخستین جلسه هم اندیشی روسای شعب و دوایر ستادی استان تهران با حضور حسن تلیکانی عضو هیات مدیره، سلطانیان مدیرشعب استان تهران و انصاری جعفری رییس اداره کل فن آوری اطلاعات و ارتباطات و جمعی از کارکنان بانک قرض الحسنه مهرایران برگزار شد.
در این جلسه در رابطه با نوآوری و فناوریهای جدید در حوزه بانکداری مدرن، چارچوبهای مدیریت امنیت اطلاعات، اصول مشتری مداری و طراحی محصولات مبتنی بر نیاز هموطنان بحث و تبادل نظر شد.
تلیکانی عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران در خصوص لزوم توجه به بانکداری مدرن بیان داشت: با همهگیر شدن استفاده از اینترنت در اقصی نقاط دنیا، خدمات بانکداری الکترونیکی توسعه یافته و موجب رونق تجارت الکترونیکی نیز شده است.
وی افزود: استفاده روزافزون از ابزارهایی مانند دستگاههای خودپرداز، پایانههای فروش، کارت هوشمند، موبایل بانک و بانکداری اینترنتی برای ارایه خدمات به مشتریان بخشی از خدمات بانکداری مدرن می باشد.
تلیکانی تصریح کرد: خدمات بانکداری مدرن منجر به تسریع روند مبادلات مالی بانکی، رونق تجارت الکترونیک، رضایتمندی مردم و کاهش هزینه های بانکی میشود.
وی با اشاره به نوع خدمات ارائه شده در بانک قرض الحسنه مهرایران تصریح کرد: منابع قرض الحسنه بانک به پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به نیازمندان واقعی جامعه اختصاص یافته و خوشبختانه تاکنون بانک در مسیر صحیحی گام برداشته است.
در ادامه سلطانیان اظهارداشت: امیدوارم برگزاری این جلسات، در رفع مشکلات شعب جهت اجرای طرح ها و ارایه خدمات مناسب کارساز باشد.
وی با تشریح شرایط و ماهیت عقد قرض الحسنه عامل اصلی تشکیل وادامه فعالیت بانک قرض الحسنه مهر ایران را ارائه خدمت به هموطنان دانست و افزود: مردم با همه شرایط و از هر قشری با نیت های خیرخواهانه مبالغ خود را نزد شعب بانک سپرده گذاری می کنند تا علاوه بر بهره مندی از خدمات بانکداری نوین و قرض الحسنه از طرح های تسهیلاتی و سبد محصولات آن نیز استفاده نمایند.
انصاری جعفری نیز ضمن بررسی مشکلات همکاران در مسایلی چون تسهیلات دهی گروهی، افتتاح حساب آنلاین و کاربری سامانه ها تصریح کرد: ارایه خدمات نوین و متناسب با نیاز مشتریان در صنعت بانکداری از اولویت بالایی برخوردار است.
در این جلسه در رابطه با نوآوری و فناوریهای جدید در حوزه بانکداری مدرن، چارچوبهای مدیریت امنیت اطلاعات، اصول مشتری مداری و طراحی محصولات مبتنی بر نیاز هموطنان بحث و تبادل نظر شد.
تلیکانی عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران در خصوص لزوم توجه به بانکداری مدرن بیان داشت: با همهگیر شدن استفاده از اینترنت در اقصی نقاط دنیا، خدمات بانکداری الکترونیکی توسعه یافته و موجب رونق تجارت الکترونیکی نیز شده است.
وی افزود: استفاده روزافزون از ابزارهایی مانند دستگاههای خودپرداز، پایانههای فروش، کارت هوشمند، موبایل بانک و بانکداری اینترنتی برای ارایه خدمات به مشتریان بخشی از خدمات بانکداری مدرن می باشد.
تلیکانی تصریح کرد: خدمات بانکداری مدرن منجر به تسریع روند مبادلات مالی بانکی، رونق تجارت الکترونیک، رضایتمندی مردم و کاهش هزینه های بانکی میشود.
وی با اشاره به نوع خدمات ارائه شده در بانک قرض الحسنه مهرایران تصریح کرد: منابع قرض الحسنه بانک به پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به نیازمندان واقعی جامعه اختصاص یافته و خوشبختانه تاکنون بانک در مسیر صحیحی گام برداشته است.
در ادامه سلطانیان اظهارداشت: امیدوارم برگزاری این جلسات، در رفع مشکلات شعب جهت اجرای طرح ها و ارایه خدمات مناسب کارساز باشد.
وی با تشریح شرایط و ماهیت عقد قرض الحسنه عامل اصلی تشکیل وادامه فعالیت بانک قرض الحسنه مهر ایران را ارائه خدمت به هموطنان دانست و افزود: مردم با همه شرایط و از هر قشری با نیت های خیرخواهانه مبالغ خود را نزد شعب بانک سپرده گذاری می کنند تا علاوه بر بهره مندی از خدمات بانکداری نوین و قرض الحسنه از طرح های تسهیلاتی و سبد محصولات آن نیز استفاده نمایند.
انصاری جعفری نیز ضمن بررسی مشکلات همکاران در مسایلی چون تسهیلات دهی گروهی، افتتاح حساب آنلاین و کاربری سامانه ها تصریح کرد: ارایه خدمات نوین و متناسب با نیاز مشتریان در صنعت بانکداری از اولویت بالایی برخوردار است.
ارسال نظر
اخبار روز
خبرنامه
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.