مدیرعامل بانک تجارت بر اصل «مشتریمداری» تاکید کرد
معاون مدیرعامل بانک تجارت با اشاره به مهمترین برنامههای این بانک، پاسخگویی به مشتریان و صیانت از حقوق سهامداران و ذینفعان را از اهم برنامههای این بانک برشمارد.
به گزارش بورس نیوز، علی کیلانی، شفافیت مالی و نظارت مستمر بر تمامی واحدها و پاسخگویی در اسرع وقت و مشتریان را از برنامههای عملیاتی بانک تجارت برشمارد و گفت: کارکنان این بانک همواره تلاش دارند تا برنامه های این بانک بر اصل مشتری مداری پیش رود.
کیلانی در بخش دیگری از سخنانش به ساز و کارهای جلب اعتماد مشتریان نیز اشاره کرد و گفت: امنیت و کیفیت خدمات نقطه قوت هر بانکی در این خصوص به شمار می آیدو بانک تجارت برای هموطنانی که به بانک اعتماد کرده و دارایی خود را به امانت گذاشته اند دقیقترین اقدامات و برنامه ریزی ها را اجرا کرده است.
کیلانی افزایش مستمر امنیت اطلاعات را یکی دیگر از برنامههای بانک تجارت عنوان کرد و اظهار داشت: همانطور که میدانیم، در حال حاضر نزدیک به 90 درصد عملیات بانکی کشور خارج از شعب و به صورت الکترونیک و از طریق موبایل، اینترنت، و ... انجام میشود. به همین نسبت لازم است نظارت بر تراکنشها و حفاظت از حقوق مشتریان نیز در همین فضا صورت پذیرد. بانک تجارت در این زمینه اقدامات بسیار خوبی را به انجام رسانده و خوشبختانه با تلاش کارکنان بخش حفاظت IT این بانک، موفق به اخذ گواهینامه ISMS شده است.
وی تاکید کرد: در زمینه اطلاعرسانی به مشتریان به ویژه در زمینه کلاهبرداری های تلفنی که در رسانههای جمعی به آن اشاره میشود همچنان نیاز به فرهنگسازی احساس میشود و در همین خصوص به عنوان نمونه مشتریان بدانند، هیچ زمان هیچ بانکی برای اطلاع از رمز دوم مشتری و حتی رمز اول کارت تماس نخواهد گرفت و چنین مواردی قطعا کلاهبرداری و تخلف خواهد بود.
معاون نظارت مدیرعامل بانک تجارت در خاتمه این گفتوگو از تغییرات سیسماتیک در نحوه گزارشگیری بازرسان شعب این بانک خبر داد و افزود: علیرغم اطمینان خاطر نسبت به کارکنان خدوم شعب، تهیه گزارشهای بازرسی شعب تجارت در راستای صیانت از حقوق مشتریان از وضعیت سنتی به صورت سیستم مکانیزاسیون درآینده نزدیک درخواهد آمد و هر بازرس در بازدید خود از شعبه باید کنترلهای خود را از طریق سیستم و بر اساس سوالات طراحی شده مربوط به آن شعب انجام دهد.
کیلانی در بخش دیگری از سخنانش به ساز و کارهای جلب اعتماد مشتریان نیز اشاره کرد و گفت: امنیت و کیفیت خدمات نقطه قوت هر بانکی در این خصوص به شمار می آیدو بانک تجارت برای هموطنانی که به بانک اعتماد کرده و دارایی خود را به امانت گذاشته اند دقیقترین اقدامات و برنامه ریزی ها را اجرا کرده است.
کیلانی افزایش مستمر امنیت اطلاعات را یکی دیگر از برنامههای بانک تجارت عنوان کرد و اظهار داشت: همانطور که میدانیم، در حال حاضر نزدیک به 90 درصد عملیات بانکی کشور خارج از شعب و به صورت الکترونیک و از طریق موبایل، اینترنت، و ... انجام میشود. به همین نسبت لازم است نظارت بر تراکنشها و حفاظت از حقوق مشتریان نیز در همین فضا صورت پذیرد. بانک تجارت در این زمینه اقدامات بسیار خوبی را به انجام رسانده و خوشبختانه با تلاش کارکنان بخش حفاظت IT این بانک، موفق به اخذ گواهینامه ISMS شده است.
وی تاکید کرد: در زمینه اطلاعرسانی به مشتریان به ویژه در زمینه کلاهبرداری های تلفنی که در رسانههای جمعی به آن اشاره میشود همچنان نیاز به فرهنگسازی احساس میشود و در همین خصوص به عنوان نمونه مشتریان بدانند، هیچ زمان هیچ بانکی برای اطلاع از رمز دوم مشتری و حتی رمز اول کارت تماس نخواهد گرفت و چنین مواردی قطعا کلاهبرداری و تخلف خواهد بود.
معاون نظارت مدیرعامل بانک تجارت در خاتمه این گفتوگو از تغییرات سیسماتیک در نحوه گزارشگیری بازرسان شعب این بانک خبر داد و افزود: علیرغم اطمینان خاطر نسبت به کارکنان خدوم شعب، تهیه گزارشهای بازرسی شعب تجارت در راستای صیانت از حقوق مشتریان از وضعیت سنتی به صورت سیستم مکانیزاسیون درآینده نزدیک درخواهد آمد و هر بازرس در بازدید خود از شعبه باید کنترلهای خود را از طریق سیستم و بر اساس سوالات طراحی شده مربوط به آن شعب انجام دهد.
ارسال نظر
اخبار روز
خبرنامه