بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷
رئیس سازمان صمت استان بوشهر:

پرداخت تسهیلات کم بهره به مشاغل دریایی

رئیس سازمان صمت استان بوشهر گفت: در راستای حمایت از کسب و کارهای خرد دریایی و همچنین ایجاد اشتغال دربخش‌های صنعتی و خدماتی مرتبط با دریا اعم از صیادی، گردشگری و تفریحی در استان بوشهر تسهیلات با بهره 2 الی 4 درصد پرداخت می‌شود.
کد خبر : ۱۸۲۷۶۴

به گزارش بورس‌نیوز؛ سید حسین حسینی محمدی اظهار کرد: در راستای حمایت از کسب و کارهای خرد دریایی وهمچنین ایجاد اشتغال دربخش‌های صنعتی و خدماتی مرتبط با دریا اعم از صیادی، گردشگری و تفریحی در استان بوشهر تسهیلات با بهره 2 الی 4 درصد پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه استان بوشهردارای موقعیت جغرافیایی خوبی جهت تجارت در صنایع دریایی است، تصریح کرد:حوزه‌های مرتبط نظیرساخت شناورهای صیادی ،باری و تفریحی؛ تعمیر و به روز رسانی شناور‌های صیادی- باری و تفریحی ؛ خرید و تجهیز و به‌روزرسانی ابزارآلات کارگاهی در حوزه صنایع دریایی ؛ خرید ادوات صیادی؛ گردشگری دریایی و تفریحات آبی ازجمله حوزه‌های مرتبط است که می‌توان از تسهیلات صندوق توسعه صنایع دریایی استفاده نمایند.

وی افزود: متقاضیان جهت استفاده ازاین خدمات می‌توانند با مراجعه به نمایندگی صندوق توسعه صنایع دریایی مستقردرسازمان صنعت، معدن وتجارت استان مراجعه و اقدام نمایند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: با شروع مرحله دوم تسهیلات رونق تولید در استان بوشهرتا کنون 43واحد در حوزه‌های صنعت، معدن، کشاورزی و گردشگری برای این تسهیلات در سامانه الکترونیکی مربوطه اقدام به ثبت نام نموده‌اند.

حسینی محمدی با اشاره به حمایت‌های این سازمان از صنایع استان عنوان کرد: از مجموع 43مورد متقاظی ثبت نامی تعداد 37مورد در کمیته بررسی و کارشناسی تصمیم‌گیری و تعیین تکلیف شده که فعلا 24 مورد جهت پرداخت تسهیلات به بانکهای عامل استان معرفی شده است.

وی در ادامه اضافه کرد:از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد 38 مورد جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در راستای حمایت از کالای داخلی تشکیل شده که نتیجه آن 115 مصوبه شامل رفع مشکلات حوزه‌های تامین اجتماعی، مالیات برارزش‌افزوده، برق و آب و همچنین ارائه تسهیلات بانکی  شده است.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
رئیس دبیرخانه شورای عالی صنایع دریایی کشور در گفت‌وگو با «بورس‌نیوز» مطرح کرد:

داخلی‌سازی بیش از هزار شناور در 5 سال آینده/ چاره‌ای جز نگاه به داخل نداریم

در هفت ماهه گذشته توسط بانک‌ها انجام شد؛

اعطای 3581 هزار میلیارد ریال تسهیلات به بخش‌های اقتصادی

ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.