بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴
عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون گفت:

بومی‌سازی خدمات بانکداری شرکتی در بانک توسعه تعاون

عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون گفت: خدمات بانکداری شرکتی، باید متناسب با مأموریت‌ها و راهبردهای بانک، بومی‌سازی و اجرا شود.
کد خبر : ۱۸۳۸۹۷
به گزارش بورس نیوز، امیر هوشنگ عصارزاده عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون در مراسم افتتاحیه دوره آموزشی تخصصی بانکداری شرکتی ضمن بیان مطلب فوق گفت: همواره بخشی از خدمات بانک توسعه تعاون به شرکت‌های بزرگ تولیدی و کارآفرین اختصاص‌یافته، ضمن آنکه یکی از مأموریت‌های این بانک کمک به شکل‌گیری و توانمندسازی شرکت‌ها و اتحادیه‌های تعاونی است، بنابراین سازوکاری برای پاسخگویی به نیازها و انتظارات معقول این گروه از مشتریان، در قالب بانکداری شرکتی ایجادشده است.

وی افزود: رقابت در عرصه فعالیت‌های اقتصادی بیشتر و محصولات و خدمات متنوع‌تر از پیش شده است و به همین نسبت بنگاه‌های اقتصادی با نیازهای بانکی متنوع‌تری روبه‌رو هستند، درنتیجه بانک باید ضمن ارائه خدمات و سرویس‌های معمول و متعارف، پاسخگوی نیازهای حرفه‌ای و تخصصی مشتریان باشد.

وی در این رابطه تصریح کرد: بانک توسعه تعاون با بومی‌سازی خدمات بانکداری شرکتی، تلاش ویژه‌ای را مصروف پاسخگویی مطلوب به نیازهای مشتریان شرکتی و اتحادیه‌ها و تعاونی‌های برتر کشور نموده است.

عصارزاده با اشاره به گستردگی سبد محصولات و خدمات بانک توسعه تعاون گفت: همکاران ما برای ارائه خدمات خصوصاً در راستای انجام مأموریت‌های توسعه‌ای، نباید منتظر مراجعه مشتری بمانند، بلکه باید فعالانه به دنبال مشتریان هدف باشند. در این صورت علاوه بر گسترش دامنه خدمات، ریسک شناسایی مشتری نیز کاهش خواهد یافت.

عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون گفت: انتظار مشتری از بانک، احترام، مشاوره و راهنمایی و ارائه خدمات با سرعت و سهولت ممکن است و همکارانی که در ارکان بانکداری شرکتی مشغول به کار هستند لازم است در چارچوب ضوابط و مقررات بانک، به انتظارات منطقی مشتریان اهتمام جدی داشته و درهرحال پایبند به حفظ و تقویت اعتبار بانک باشند.

وی پیگیری مسئولانه امور مشتریان بانک تا تعیین تکلیف و حصول نتیجه را از دیگر وظایف مهم ارکان بانکداری شرکتی دانست و یادآور شد: گشاده‌رویی و تلاش صادقانه برای پاسخگویی منطقی به نیازها و انتظارات مشتریان، عامل مهمی در ماندگاری و وفاداری مشتری است.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
نایب‌رئیس هیئت‌مدیره کانون کارگزاران در گفت‌وگو با بورس‌‌نیوز تاکیدکرد:‏

ادامه‌دار شدن روند سبز شاخص‌ها/ دست انداز شاخص‌ها و کندی سرعت در نیمه دوم سال

اجرای FATF مسیر اعمال تحریم‌ سخت‌تر علیه ایران را هموار می‌کند

اعضای اصلی FATF درگیر بزرگترین پولشویی تاریخ

کارشناس بازارسرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز مطرح کرد:

بازگشت سودآوری پترویی‌ها/ تاثیر افت نفتی‌ها به دیگر گروه‌های بازار

ارسال نظر