معاون عملیات بانکی بانک ایران زمین:
استفاده از تجربه بازنشستگان بهترین فرصت برای توسعه بانک بود
معاون عملیات بانکی بانک ایران زمین در مراسم تجلیل و تقدیر از بازنشستگان مدیریت بازرسی اظهار داشت: بخش بزرگی از موفقیتهای کسب شده در بانک را باید مرهون زحمات و تلاشهای بی دریغ بازنشستگان دانست.
به گزارش بورس نیوز به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، هادی قدیمی معاون عملیات بانکی با اشاره به این نکته که بازنشستگان شبکه بانکی میراث ارزشمندی هستند که ما پیشرفت خود را مرهون تلاشهای آنها میدانیم، گفت: در این سالها با تلاش این عزیزان توانسته ایم نسل جوان را آماده پذیرش مسئولیتهای خطیر و بزرگ کنیم. امروز نیروهای جوان ما به لطف این عزیزان ضمن آمادگی برای قبول مسئولیتها ، به افرادی با تجربه و قابل اعتماد برای سیستم تبدیل شدهاند.
وی افزود: خانواده بزرگ بانک ایران زمین از بازنشستگان عزیز انتظار دارد، این بانک را همواره به عنوان خانه خود بدانند و هیچگاه ما را از رهنمودهای خود محروم نسازند.
قدیمی در بخشی از سخنان خود از بخش منابع انسانی خواست شرایط را طوری فراهم کند که انتقال تجربیات بازنشستگان به عنوان گنجینه های نیروی انسانی در راستای ایجاد فرصتی مضاعف برای ارتقای بهره وری نیروهای جوانان ایجاد شود.
در این مراسم که با حضور معاون عملیات بانکی، مدیر امور بازرسی و جمعی از همکاران و پیشکسوتان برگزار شد، ضمن قدردانی از زحمات این عزیزان در سالهای گذشته با تعدادی از آنها خداحافظی شد.
در پایان در جمعی صمیمی و تاثیر گذار با اهدای گل و هدیه از تلاشهای همکاران بازنشسته تقدیر و تشکر شد.
اخبار مرتبط
از سوی مدیرعامل بانک ایران زمین؛
مدیر امور تحقیق و توسعه بازار منصوب شد از سوی مدیرعامل بانک ایران زمین صورت گرفت؛
انتصاب رئیس اداره خدمات حقوقی، قراردادها و استعلامات بانک ایران زمین مدیرعامل بانک ایرانزمین در گفتوگو با بورسنیوز تاکید کرد:
فاصله تجهیز زیرساختهای دیجیتالی با دنیا کاهش یافت/ «IZboom» خدمتی جدید در سال 98 با بکارگیری مدرنترین فناوریها و فرآیندهای پاسخگویی صورت گرفت؛
افتتاح مرکز ارتباط با مشتریان بانک ایرانزمین از سوی مدیرعامل بانک ایران زمین؛
مدیر امور تحقیق و توسعه بازار منصوب شد از سوی مدیرعامل بانک ایران زمین صورت گرفت؛
انتصاب رئیس اداره خدمات حقوقی، قراردادها و استعلامات بانک ایران زمین مدیرعامل بانک ایرانزمین در گفتوگو با بورسنیوز تاکید کرد:
فاصله تجهیز زیرساختهای دیجیتالی با دنیا کاهش یافت/ «IZboom» خدمتی جدید در سال 98 با بکارگیری مدرنترین فناوریها و فرآیندهای پاسخگویی صورت گرفت؛
افتتاح مرکز ارتباط با مشتریان بانک ایرانزمین ارسال نظر
اخبار روز
خبرنامه