با بکارگیری مدرنترین فناوریها و فرآیندهای پاسخگویی صورت گرفت؛
افتتاح مرکز ارتباط با مشتریان بانک ایرانزمین
مرکز جامع و یکپارچه ارتباط با مشتریان بانک ایران زمین با بکارگیری مدرن ترین فناوری ها و فرایندهای پاسخگویی، با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران این مجموعه افتتاح شد.

در این مراسم عبدالمجید پورسعید مدیر عامل بانک ایران زمین، به بیان نقش مدیریت ارتباط با مشتری در توانمندسازی سازمان برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان اشاره کرد و گفت: بسیاری از مسایل و راهکارها در ارتباط نزدیک با مشتریان، از طریق جمعآوری و پردازش اطلاعات به دست میآید و این نقطهای است که این مرکز میتواند نقش کلیدی خود را ایفا کند.
پورسعید با اشاره به اهمیت ارائه خدمات از طریق کانالهای متنوع گفت: امروزه با رشد تکنولوژی این امکان فراهم شد که طیف وسیعی از خدمات از راه های متنوع به مشتریان ارائه شود و آنها خود انتخاب کنند که از چه راهی و با چه ابزاری این خدمت را دریافت کنند.
وی افزود: این امر موجب بهبود تجربه مشتری و افزایش رضایت از خدمت دریافت شده، میشود.
مدیر عامل بانک ایران زمین، ضمن بازدید از مرکز جدید ارتباط با مشتریان این بانک، بر نقش کلیدی آن در تعیین راهبردها و استراتژی های ارایه خدمات به مشتریان تاکید کرد.
اخبار مرتبط
معاون عملیات بانکی بانک ایران زمین:
استفاده از تجربه بازنشستگان بهترین فرصت برای توسعه بانک بود مدیرعامل بانک ایرانزمین در گفتوگو با بورسنیوز خبر داد:
شناسایی راهکارهای مقابله با مشکل قطع سوییفت معاون عملیات بانکی بانک ایران زمین:
استفاده از تجربه بازنشستگان بهترین فرصت برای توسعه بانک بود مدیرعامل بانک ایرانزمین در گفتوگو با بورسنیوز خبر داد:
شناسایی راهکارهای مقابله با مشکل قطع سوییفت ارسال نظر
اخبار روز
خبرنامه