به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، همانگونه که در جدول فوق نیز مشاهده میگردد، اگرچه نرخ های فروش آبگرمکن و شوفاژ به عنوان اصلیترین محصول شرکت پس از چند ماه رشد، در آذر ماه نیز تثبیتی نسبی را به ثبت رسانده است، اما فروش مناسب 1.755 میلیارد ریالی شرکت در آذر ماه در مقایسه با فروش 6.885 میلیارد ریالی این شرکت در 8 ماه ابتدایی سال، نشان از وضعیت فروش مناسب این شرکت در ماه گذشته داشته است.
لازم به ذکر است که صرفا با استناد به این افزایش نرخ نمی توان در خصوص افزایش میزان سودآوری شرکت تصمیم گرفت چرا که بخش عمده ای از مواد اولیه مصرفی شرکت در سنوات قبل از نمایندگی های تولید کننده قطعات خارجی در ایران و شرکت های صنایع مس شهید باهنر، فولاد مبارکه و صنایع مس قائم تهیه می گردد که این موضوع بی شک موجب افزایش چشمگیر بهای تمام شده این شرکت در سال جاری می باشد.