در مشتری مداری مشکل داشتیم
به گزارش بورس نیوز، میرجواد سلیمانی اظهار کرد: اولویت اول ما در سایپا مشتری مداری است که در این زمینه مشکل داشتیم و باید با همت و تلاش در جهت رفع مشکل تاخیر در تحویل که باعث ایجاد نارضایتی شده است تلاش کنیم و رضایت همه مشتریان را به دست آوریم.
وی تصریح کرد: بحث دوم افزایش تیراژ تولید است که این موضوع مورد نظر وزارت صنعت نیز است و باید با همکاری و همیاری زنجیره تامین، براساس برنامه ریزی دقیق تولید را افزایش و برنامههای سایپا و سیاستهای وزارت صمت را پوشش دهیم.
سلیمانی خاطرنشان کرد : بحث دیگر مشکل محصول در سایپاست که از نظر تنوع محصول دچار مشکل هستیم که باید بر اساس برنامهریزی نیاز مشتریان را پوشش دهیم و با همکاری مرکز تحقیقات سایپا و همچنین دانشگاههای کشور در دو مبحث افزایش عمق داخلیسازی و تولید محصولات با تکنولوژی روز فعالیت کنیم.
مدیرعامل گروه خودروسازی گفت: سایپا دارای منابع انسانی متخصص و متعهد است که از سرمایههای شرکت هستند و باید از توان این افراد درجهت برآورده کردن اهداف تعیین شده استفاده کرد.
وی افزود: بحث دیگری که بسیار مهم است نظم و کنترل مباحث مالی است و باید در این زمینه با دقت تلاش کرد تا بتوانیم منافع ذینفعانمان را به خوبی تامین کنیم و با تخصیص درست منابع در تدارک زنجیره تامین دچار مشکل نشویم.