در دی ماه امسال انجام شد؛
بیش از 3هزار فقره شکایت در بخش کالا و خدمات
در دی ماه امسال ۳ هزار و۹۹۵ فقره شکایت توسط واحدهای بازرسی اصناف دریافت شد که ۶۰ درصد در بخش کالا و ۴۰درصد در بخش خدمات بود.
به گزارش بورس نیوز، در دی ماه امسال ۳ هزار و۹۹۵ فقره شکایت توسط واحدهای بازرسی اصناف دریافت شد که ۶۰ درصد در بخش کالا و ۴۰درصد در بخش خدمات بود.
از مجموع شکایات دریافتی ۷ درصد به صورت حضوری، ۸۹ درصد تلفنی و ۴ درصد به صورت کتبی دریافت و رسیدگی شده است .
در عین حال پس از بررسیها و ارزیابی کارشناسان تعداد ۳ هزار و ۹۰۹ فقره شکایت قابل پیگیری تشخیص داده شد که برای رسیدگی و برخورد قانونی به ادارات و مراجع ذیربط ارسال شده است.
همچنین از کل شکایات قابل پیگیری ۵ درصد منجر به رضایت شاکی، ۵۰ درصد متخلف،۴۱درصد غیرمتخلف و ۴ درصد در دست بررسی است.
طبق گزارش واحد معاونت نظارت و بازرسی اتاق اصناف ایران، بیشترین عناوین تخلف مربوط به درج نکردن قیمت، گرانفروشی و عدم صدور صورتحساب است.
اخبار مرتبط
عضو هیات رئیسه اتاق اصناف ایران:
هدف از نمایشگاههای عرضه مستقیم کالا تنظیم بازار است
در اولین ماه زمستان صورت گرفت؛
23 هزار فقره شکایت مردمی در دی ماه از صنوف
رئیس اتاق اصناف مشهد گفت:
حمایت واحدهای صنفی از تولید با سرمایه کمتر
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت:
سامانه جامع تجارت الکترونیک مانع احتکار کالا
عضو هیات رئیسه اتاق اصناف ایران:
هدف از نمایشگاههای عرضه مستقیم کالا تنظیم بازار است
در اولین ماه زمستان صورت گرفت؛
23 هزار فقره شکایت مردمی در دی ماه از صنوف
رئیس اتاق اصناف مشهد گفت:
حمایت واحدهای صنفی از تولید با سرمایه کمتر
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت:
سامانه جامع تجارت الکترونیک مانع احتکار کالا
ارسال نظر
اخبار روز
خبرنامه
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.