به گزارش بورسنیوز، اهمیت حفظ اطلاعات مشتری، یکی از نیازهای اعتمادسازی برای فعالیتهای آنلاین و کسبوکارهای در این حوزه است اما؛ خبرهای درج اطلاعات بر روی اینترنت و لو رفتن حریم شخصی «دادههای کاربری مشتریان» میتواند تمام بنیانهای یک فضای کسبوکار هر چقدر با پشتیبانی و سبقه عالی از لحاظ برندسازی را از بین ببرد.
بانک «کپیتال وان فیننشال کراپ»، از هک شدن اطلاعات خصوصی (شامل آدرس و نام) ۱۰۰ میلیون آمریکایی و ۶ میلیون کانادایی توسط هکری خبر داد اما؛ این اتفاق بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون دلار هزینه در سال ۲۰۱۹ ایجاد کرد با این حال اگر چنین اتفاقی بخاطر اشتباهی سهوی رخ داده باشد، شاید این اتفاق به منزله تیر خلاص بر یک بنگاه بزرگ اقتصادی باشد.
همین شایعات در خصوص کاربران اپلیکیشنهایی نظیر سیباپ، تلگرام طلایی، علیبابا، تپسی و حتی یک اپراتور و بانکی معروف نیز به گوش رسید که البته بعضا اطلاعرسانی را در این خصوص انجام دادند و برخیها نیز ...
براساس شنیدهها، اطلاعات کامل ۱۱ هزار مشتری کارگزاری آگاه براثر یک اشتباه فنی در اینترنت منتشر شده و این اطلاعات از طریق جستجوی گوگل در دسترس عموم قرار دارد.
با این حال، بورسنیوز آماده است تا اظهارنظر مدیران این کارگزاری را درخصوص این موضوع، منتشر کند.
طبق همین شنیدهها،اطلاعات افشا شده شامل : نام ، نام خانوادگی ، نام پدر ، کدملی ، کدپستی ، شماره شناسنامه ، محل صدور ، سریال شناسنامه ، تاریخ تولد ، محل تولد ، جنسیت ، شغل ، درآمد ماهانه ، تحصیلات ، کدبورسی ، تلفن ثابت ، موبایل ، آدرس منزل ، وضعیت تاهل ، ایمیل ، آدرس محل کار ، اطلاعات حساب بانکی است.
موضوع: بورس آگاه
بنده عظیم زاده هستم. متاسفانه مشکل و اعلام خبر در توییتر بشکل نادرست از سوی اینجانب رخ داد و بنده پس از گذشت چند ساعت و صحبت با تیم محترم آگاه متوجه ایراد خبری خودم شدم.
متأسفانه دیر شده بود و در کانالها این خبر منتشر شد.
از شما درخواست دارم که لطف بفرمایید و پست های مربوط به داده های بورس آگاه را از سایت یا تلگرام یا دیگر صفحات اجتماعی بورس_نیوز حذف بفرمایید.
بنده حسابی در این ماه رمضانی شرمنده شان شدم.
امیدوارم متن را مطالعه بفرمایید و اقدام لازم برای حذف مطالب را انجام دهید.
دوباره پوزش می طلبم.
پیشاپیش از تیم گرانقدر بورس_نیوز تشکر میکنم.
بنده«« مجید طاهرخانی هستم شماره حساب بانکی من ۴۱۶۱۷۲۹۴۵ لیسانس ویکساله کدبورسی دارم »» اینو هرکس ببینه چه جسارتی میتونه بکنه و چه کارش میاد که این قضیه را اینقدر بزرگ میکنن؟؟
تو این مدت هم با کارگزاری مفید کار کردم وهم آگاه
اما از کارگزاری آگاه خیلی راضی تر هستم و همیشه خدماتش بهتر بوده
آگاه هم که کلا خدمات ضعیفی نسبت به حجم مشتریش میده اما این مورد فعلا از سرشون گذشته. مدیریت درستی ندارن که سیستماشونو درست کنن. شرکتی که عمده خدماتش بر بستر اسنترنت هست به جای تجهیز ساختمان هاش باید بستر نرم افزاری و سخت افزاریشو قوی کنه. آقای آگاه از کارمندان حرفه ای در این بخش استفاده کن.
من دیگر سمت این کارگزاری هم نمی روم.شما مختارید
بعداز ساعت 2ونیم کارگزاری مفیدهم قطع شد و امروز جمعه ظهر وصل شد. مفید وآگاه کارگزاری های خوب وپرمشتری هستند .
مثل خیلی معاملات که روزانه بورس تایید نمی کنه
بدون شک سازمان بورس و کارگزاری دستشون تو یه کاسست
الانم می خای شکایت کنی تمام سازمان ها چوب لا چرخت می کنن سر می دون که منصرف بشی
در صورتی که همچین کارشکنی باید پیگیری عام بشه
خدا بداد سهام داران برسه که یه روز سلاه بر نابودیشون باشه