نظرات کاربران
اخبار مرتبط
در گفتوگو با بورسنیوز تاکید شد:
کاهش کارمزد معاملات در جهت جلوگیری از ریزش بازار
صدای سهامدار؛
اختلال دوباره سیستم در کارگزاری پر مدعای بازار
در گفتوگو با بورسنیوز تاکید شد:
کاهش کارمزد معاملات در جهت جلوگیری از ریزش بازار
صدای سهامدار؛
اختلال دوباره سیستم در کارگزاری پر مدعای بازار
ارسال نظر
نظرات بینندگان
اخبار روز
خبرنامه
کارگزاري مفيد چند روز است که دچار مشکل است و سامانه ايزي تريدر دايما مشکل دارد!!
کارگزاری مفید خرید عرضه اولیه وپویا را خیلی خوشگل از من وبقیه ضایع کرد واصلا پاسخگو نیست
آخه اینکه صرفا بگین سیستم مشکل داره جواب خسارت مردم هست
مگه پولت رو میدن
تو روز روشن دزدی میکنن
لعنت به مفید
#مزخرفترین-کارگزاری-مفید
1-لطفا نظر خود را درباره "کارگزاری آگاه" و مدیران ان بیان کنید.
2-آیا در کارگزاری آگاه بمانیم و معاملات را ادامه دهیم یا این کارگزاری را ترک کنیم؟(دلیل خود را بیان کنید).
3-آیا با ارائه بسته تشویقی(30% مبلغ عرضه اولیه "وپویا" + 50% تخفیف اعتبار 20میلیون ریالی)کارگزاری برای مشتریان ،موافقید یا خیر و این را یک توهین به شعور مشتریان محسوب نمیکنید؟ و بنطر شما کارگزاری نباید حداقل به مدت یکسال کارمزد معاملات مشتریان را از 100% رایگان کند؟
4-آیا به ورود قوه قضائیه،سازمان بازرسی کل کشور،دیوان عدالت اداری،ریاست+کمسیون تحقیق و تفحس مجلس به پرونده کارگزاری آگاه موافقید؟(البته بجز نهادهای ناظر مثل:سازمان بورس و اوراق بهادار،شرکت مدیریت فناوری بورس تهران،اداره رسیدگی به شکایات و حمایت های حقوقی، کمیته سازش کانون کارگزاران،هیأت سازش کانون نهادهای سرمایهگذاری ایران،کانون شرکتهای سرمایهگذاری که نان خور کارگزاری ها هستند.).
یه هفتس بخاطرعدم بروز رسانیها در طی روز بارها وبارها خرید وفروشهای نابجایی انجام دادم ک تو سبد۵۰۰م حدود۹۰م ضرر دادم وخیلی ناکارآمدیهای ریز ودرشت!!!
بنظرم آگاه اگه نمیخاد پرو بازی دربیاره وواقعن بدنبال جبرانه متناسب با پرتفوی هرکاربر جبران کنه؛
در غیر اینصورت جدی "باید کوچ کرد که هم برای آگاه "وهم سایر کارگزاریها درس عبرت باشه
قویا خاهش میکنم در صورت کم کاری آگاه"بفکرتغییر کارگزاری باشید اگر ک لایق احترام هستید'''
سامانه مفید آنلاین که چند روزه برای بروزرسانی از مدار خارج شده وسامانه ایزی تریدر که افتضاحه بالا نمیاد .
کاش به داد ما می رسیدید .
1-لطفا نظر خود را درباره "کارگزاری آگاه" و مدیران ان بیان کنید.
2-آیا در کارگزاری آگاه بمانیم و معاملات را ادامه دهیم یا این کارگزاری را ترک کنیم؟(دلیل خود را بیان کنید).
3-آیا با ارائه بسته تشویقی(30% مبلغ عرضه اولیه "وپویا" + 50% تخفیف اعتبار 20میلیون ریالی یکماهه)کارگزاری برای مشتریان ،موافقید یا خیر و این را یک توهین به شعور مشتریان محسوب نمیکنید؟ و بنطر شما کارگزاری نباید حداقل به مدت یکسال کارمزد معاملات مشتریان را از 100% رایگان کند؟
4-آیا به ورود قوه قضائیه،سازمان بازرسی کل کشور،دیوان عدالت اداری،ریاست+کمسیون تحقیق و تفحس مجلس به پرونده کارگزاری آگاه موافقید؟(البته بجز نهادهای ناظر مثل:سازمان بورس و اوراق بهادار،شرکت مدیریت فناوری بورس تهران،اداره رسیدگی به شکایات و حمایت های حقوقی، کمیته سازش کانون کارگزاران،هیأت سازش کانون نهادهای سرمایهگذاری ایران،کانون شرکتهای سرمایهگذاری که نان خور کارگزاری ها هستند.).
بخاطر حرص این کارگزاری ماباید متضرر شیم
کسی تواین خراب شده نیست ک بیاد از آگاه حساب بکشه
جواب آگاه وسایرین یه کوچ تاریخی وتحریم آگاهه" بااینکار حساب دست بقیه هم میاد، اگر مثه ایرانخودرو وسایپا باز یه عده بیفکر و بی لیاقت اتحاد دیگرانو خراب نکنن
لیاقت خودتون رونشون بدین
به نظرم سازمان بورس باید معاملات را متوقف کند و جریمه سنگینی از این دو کارگزاری و دیگر گارگزاری های بی مسئولیت از جمله فارابی دریافت کند. بنده عضو هر سه هستم و هر کدام به گونه ای باعث خسارت و نارضایتی ام شده اند.
کارگزاری رضوی بدون اطلاع قبلی سامانه معاملات را برای هوطنان خارج از ایران بست ...
واقعا جای تاسف داره
تکلیف دانشجویان و مسافرانی که کد دارند و ساکنین خارج از ایران چه میشود
آیا این راه کار مناسبی برای ایمن سازی سایت کارگزاری است؟ آن هم بدون اطلاع و حداقل باز گذاشتن آی پی مشتریان!
چه کسی مسیول ضرر و زیان ما است؟
کارگزاری نهایتنگر
پیگیری کنید
یک نقد بی طرفانه نوشتید.
من هم مثل شما، خودم مفید دارم و دوستم آگاه که برای اون هم سهم میخرم.
مفید بدون مشکل نیست اما چند سامانه داره، ایزی تریدر پر مشکلترینشون هست. من از بقیه سامانه ها مثل مفید آنلاین و آنلاین پلاس استفاده میکنم.
و تا حالا نشده که حتی یک دقیقه دسترسیم کلا قطع شده باشه.
فقط خواهش میکنم بیش از این به مردم زرر نزنید.و خواهشن مقام مسئول که به فکر مردم بدبخت هستش رسیدگیکنه. ممنون.
کارگزاری آگاه که قبل این داستانها هم به سختی در زمان معاملات راه میداد
درخواست تغییر کارگزاری سهام دارا یکم رو هم چند روزیه که گذاشتم ولی تا حالا بی تاثیر بوده به پرتفوی من اضافه نشده .
البته اگر تاثیر داره به گوششون برسونید که باید از اتفاقی که برای آگاه افتاد بترسید چون تعداد کاربران مفید بسیار زیاد هستند و اگر نتونن مشکلات سامانه معاملاتی و پشتیبانیشون رو حل کنند؛ به یکدفعه یوزرها میپرن به همین راحتی
1-لطفا نظر خود را درباره "کارگزاری آگاه" و مدیران ان بیان کنید.
2-آیا در کارگزاری آگاه بمانیم و معاملات را ادامه دهیم و خسارت خود را دریافت کنیم؟ یا این کارگزاری را ترک کنیم؟(دلیل خود را بیان کنید).
3-آیا با ارائه بسته تشویقی(30% مبلغ عرضه اولیه "وپویا" + 50% تخفیف اعتبار 20میلیون ریالی یکماهه)کارگزاری برای مشتریان ،موافقید یا خیر و این را یک توهین به شعور مشتریان محسوب نمیکنید؟ و بنطر شما کارگزاری نباید حداقل به مدت یکسال کارمزد معاملات مشتریان را از 100% رایگان کند؟
4-آیا به ورود قوه قضائیه،سازمان بازرسی کل کشور،دیوان عدالت اداری،ریاست+کمسیون تحقیق و تفحص مجلس به پرونده کارگزاری آگاه موافقید؟(البته بجز نهادهای ناظر مثل:سازمان بورس و اوراق بهادار،شرکت مدیریت فناوری بورس تهران،اداره رسیدگی به شکایات و حمایت های حقوقی، کمیته سازش کانون کارگزاران،هیأت سازش کانون نهادهای سرمایهگذاری ایران،کانون شرکتهای سرمایهگذاری که نان خور کارگزاری ها هستند.).
2.حتما باید از این خراب شده بیایم بیرون
دلیل:
دراینده ب مشکل بیشتری میخوره
3.......ا فک کردن مردم خرن به ......... خندیدین .........ها
4.حتنا باید ورود کنن و جد و ابادشونو به ......... بدن تا درس عبرتی باشد برا بقیه .....
همیشه قطعن
کارگزاری آگاه
مفید
فارابی
فقط ادعا دارن
عزیزان سوال میپرسیم جواب بدید، ما مثل مسافر میمونیم، کلی راه می گذرونیم تا به شما میرسیم
خداروخوش نمیاد که با اخم و دعوا حرف می زنید، بابا حقوقتون از کارمزدهای ماست
کارگزاری فارابی، دعوا داری، مگه دبستانه؟؟؟؟
آبروی فارابی رو که بردید هیچ، انقدر هر روز فوحش حواله میشه که معلوم نیست به کارگزاری ها می رسه یا به قبر خود فارابی حواله میشه
حرومشون باشه این کارمزدی رو که میگیرن
آقا این خط این نشون
دلیل خطای ناگهانی کارگزاری آگاه و از مدار خارج شدنش در صبح روز عرضه اولیه و پویا و کند شدن بعضی دیگر از کارگزاریها از جمله مفید که تا کنون هم ادامه داره فقط برای خالی کردن سهام بعضی از شرکت های بزرگ که در بعضی از کارخانه های خاص یا شرکت های خاص سهامدار هستن و نمیخوان حباب رو تحمل کنند و اون حباب رو روی دوش ما سهامدار خرد بریزن و خودشونو خلاص کنند چراضرر بدن وقتی میدونن حباب داره و نمیخوان این حباب گریبانگیر اونا هم بشه به همین دلیل با یکدیگر سازش کردن چه بگم هستهها قلات اختلال داره تا بتونن سهامشون رو بفروشند بعدش میگن که آره درست شد حالا دیگه میتونید تو سامانه خرید و فروش کنین و وقتی هم که میریم میبینیم که آره هر سهمی منفی ۴۰ درصد منفی ۳۰ درصد خوردیم و اونوقت آقایان باید از کانادا دعوت کنی برگرده به ایران.....
کارگزاری آ تیه هم در مواقع مهم سفارش خرید و فروش ارسال نمیکند
چه غلطی مکنین پس .............
این کارگزاری مفید پدر ما رو درآورد درخواست وجه میزنیم فعال نیست عملا دارند با پول سرمایه گزارها کار میکنند فقط میگن درست میشه...آقایون سازمان بورس چرا برای کارگزاریها قانون سخت وضع نمیکنید که هر روزش رو باید خسارت بدهند آخه این چه وضعی هست اصلا نظارت نیست جواب سربالا هم میدن...به داد سهامدارها برسید.
لطفا کارگزاریهای بدون مشکلو معرفی کنید
خیلی ضرر زدن و با اینکه این کار شبیه کار عمده چون
میتونستن به اندازه ای که سیستم هاشون و نفراتشون که پاسخگو هستن ثبت نام کنن
و اینکه واسه همچین کارگزاری مهم یک سیستم پشتیبان لازم نیست که در صورت خرابی یا مشکل بندازن رو اون یکی ؟
آیا همه جا همینطوره ؟ کسی هست رسیدگی کنه ؟ یا همه رفیق و آشنای همن ؟
خیلی جاها کسی که ضرر میزنه باید خسارت پرداخت کنه ایا اتفاقی خواهد افتاد ؟!
فارابی دیروز تا الان بعضی سهمها رو به قینت دیروز نشون میداد و الانم از دسترس خارج شده ! من نمیدونم اینا با این همه پول کارمزد دقیقا چیکار میکنن؟! خدماتیم که ارائه نمیدن! نه اعتباری نه پاسخگویی درستی ! اون از آگاه و مفید ،اینم ازین!
خیلی هنگ میکنه
خیلی ازسیستم عقبه
عرضه اولیه را که پول ریخته بودیم ودرخواست راثبت کرده بودیم نخرید
میخوام تغییرکارگزاری بدم
مردمو مسخره کردن یه هفتست
قوه قضاییه ورود کند
امیدوارم نهادی باشه که به این موضوع ورود کنه و به شکایات مردم رسیدگی کنه
بسته تشویقیشونم بخوره تو فرق سرشون ما نمیخوایم
(همون ماجرای فیلم حمله به وال استریت)
نظر به اینکه اینجانب با تعداد زیادی از کارگزاری ها از قبیل مفید ، آگاه ، صبا تامین ، سامان ، نهایت نگر کارکرده ام . هرکدام قطع و وصلی های خودشان را دارند تا الان هیچ کارگزاری تا الان ادعا نکرده 100 درصد قطع و وصلی ندارد .
1- بهترین کار این است که با دو کارگزاری مورد دلخواه خودتان کار نمایید .
2- کارگزاری مفید و آگاه در مجموع از کلیه کارگزاری ها نسبتا بهتر بوده است .
3- این کارگزاری ها با پتانسیل بالایی که دارند مسلما این مشکلات را حل خواهند کرد به روزهایی مقطعی نگاه نکنید چون حجم گردش بالایی از پول جابه جا می شود حتی مسولین این شرکت ها بیان نوده اند برای خرید بهترین سروها هیچ مشکل مبلغی ندارند .
4- آنچه که نوشته شده حاصل 10 سال تجربه در بورس است .
1-لطفا نظر خود را درباره "کارگزاری آگاه" و مدیران ان بیان کنید.
2-آیا در کارگزاری آگاه بمانیم و معاملات را ادامه دهیم یا این کارگزاری را ترک کنیم؟(دلیل خود را بیان کنید).
3-آیا با ارائه بسته تشویقی(30% مبلغ عرضه اولیه "وپویا" + 50% تخفیف اعتبار 20میلیون ریالی یکماهه)کارگزاری برای مشتریان ،موافقید یا خیر و این را یک توهین به شعور مشتریان محسوب نمیکنید؟ و بنطر شما کارگزاری نباید حداقل به مدت یکسال کارمزد معاملات مشتریان را از 100% رایگان کند؟
4-آیا به ورود قوه قضائیه،سازمان بازرسی کل کشور،دیوان عدالت اداری،ریاست+کمسیون تحقیق و تفحص مجلس به پرونده کارگزاری آگاه موافقید؟(البته بجز نهادهای ناظر مثل:سازمان بورس و اوراق بهادار،شرکت مدیریت فناوری بورس تهران،اداره رسیدگی به شکایات و حمایت های حقوقی، کمیته سازش کانون کارگزاران،هیأت سازش کانون نهادهای سرمایهگذاری ایران،کانون شرکتهای سرمایهگذاری که نان خور کارگزاری ها هستند.).
اگاه که افتضاحه بازم نمیاد بالا
از دیروز پول بلوکه شده دارا یکم هم از حسابم خارج شده ومعلوم نیست کجاست کسی هم جوابگو نیست.
1-لطفا نظر خود را درباره "کارگزاری آگاه" و مدیران ان بیان کنید.
2-آیا در کارگزاری آگاه بمانیم و معاملات را ادامه دهیم یا این کارگزاری را ترک کنیم؟(دلیل خود را بیان کنید).
3-آیا با ارائه بسته تشویقی(30% مبلغ عرضه اولیه "وپویا" + 50% تخفیف اعتبار 20میلیون ریالی یکماهه)کارگزاری برای مشتریان ،موافقید یا خیر و این را یک توهین به شعور مشتریان محسوب نمیکنید؟ و بنطر شما کارگزاری نباید حداقل به مدت یکسال کارمزد معاملات مشتریان را از 100% رایگان کند؟
4-آیا به ورود قوه قضائیه،سازمان بازرسی کل کشور،دیوان عدالت اداری،ریاست+کمسیون تحقیق و تفحص مجلس به پرونده کارگزاری آگاه موافقید؟(البته بجز نهادهای ناظر مثل:سازمان بورس و اوراق بهادار،شرکت مدیریت فناوری بورس تهران،اداره رسیدگی به شکایات و حمایت های حقوقی، کمیته سازش کانون کارگزاران،هیأت سازش کانون نهادهای سرمایهگذاری ایران،کانون شرکتهای سرمایهگذاری که نان خور کارگزاری ها هستند.).
مديرانِ کارگزاری های آگاه و مفید، قطعا در آینده در مسیرِ چپاول و غارت مال مردم و نیز عدم پاسخگویی، پیشرفت چشمگیری خواهند داشت.
1-لطفا نظر خود را درباره "کارگزاری آگاه" و مدیران ان بیان کنید.
2-آیا در کارگزاری آگاه بمانیم و معاملات را ادامه دهیم یا این کارگزاری را ترک کنیم؟(دلیل خود را بیان کنید).
3-آیا با ارائه بسته تشویقی(30% مبلغ عرضه اولیه "وپویا" + 50% تخفیف اعتبار 20میلیون ریالی یکماهه)کارگزاری برای مشتریان ،موافقید یا خیر و این را یک توهین به شعور مشتریان محسوب نمیکنید؟ و بنطر شما کارگزاری نباید حداقل به مدت یکسال کارمزد معاملات مشتریان را از 100% رایگان کند؟
4-آیا به ورود قوه قضائیه،سازمان بازرسی کل کشور،دیوان عدالت اداری،ریاست+کمسیون تحقیق و تفحص مجلس به پرونده کارگزاری آگاه موافقید؟(البته بجز نهادهای ناظر مثل:سازمان بورس و اوراق بهادار،شرکت مدیریت فناوری بورس تهران،اداره رسیدگی به شکایات و حمایت های حقوقی، کمیته سازش کانون کارگزاران،هیأت سازش کانون نهادهای سرمایهگذاری ایران،کانون شرکتهای سرمایهگذاری که نان خور کارگزاری ها هستند.).
دیرزوتماس گرفتم باپشتیبانی۲۵دقیقه توصف بودم بایدکارگذاریم روتغیربدم
هرروز مشکلاتش بیشتروتوضیحاتش بی معنی ترمیشه.
امروزهم که کلاتلفنشون رو طوری تنظیم کردندکه یایه بوق میخوره قطع میشه یامیره روی پاسخگو وبعدازکلی زمان که توضیحهات روگوش میکنی،وسط پیامهاشون سکوت برقرارمیشه وبعدم میره رو اشغال
ولی فروش به ثانیه انجام شد برام !
من سهم فروختم که عوض کنم الان ۳ روزه که نمی تونم خرید کنم
یا انقدر هنگ می کنه که سفارش ثبت نمیشه
یا اینکه ثبت میشه مگه امکان معامله در این نماد وجود ندارد
یا بلاخره امروز که دیگه همه چی صف بود ثبت شد ولی اصلا نشون نمیداد کجای صفم !
خلاصه که خیلی اوضاع خرابه
هیشکی نه پاسخ گو هستش نه اصلا اهمیت داره برای کسی
من الان این چند روزه حداقل ۱۰٪ سود نتونستم بگیرم و اینکه خیلی از سهمهایی که زیر نظر داشتم دیگه امکان خریدش وجود نداره :(
الان کی و چطور می خواد ضرر من رو جبران کنه ؟؟؟
حتی عذر خواهی هم نمی کنن یا بگن فلان کار رو کردیم دیگه نگران نباشید یا حتی یه پیشرفتی تو سرعت دسترسی و ثبت سفارش ببینیم
سایر کارگذار ها هم بهمین روش را دارن من فکر میکنم که تمام مشکلات عمدی انجام میشه مخصوصا زمانی که سهم ریزش داره
مفید هم دست کمی نداره
برای عرضه اولیه سیتا هم تو آگاه درخواست زدم اگه دوباره مثل وپویا نشه هم تو یه کارگزاری دیگه.
معلوم نیست چی به چیه
الهی زهرمارشون الهی حرامشون بخدا هیچ وقت حلالشون نمی کنم
الهی زهرمارشون الهی حرامشون بخدا هیچ وقت حلالشون نمی کنم
آگاه جز اعصاب خوردی برای ما هیچی نداشته.
1-لطفا نظر خود را درباره "کارگزاری آگاه" و مدیران ان بیان کنید.
2-آیا در کارگزاری آگاه بمانیم و معاملات را ادامه دهیم یا این کارگزاری را ترک کنیم؟(دلیل خود را بیان کنید).
3-آیا با ارائه بسته تشویقی(30% مبلغ عرضه اولیه "وپویا" + 50% تخفیف اعتبار 20میلیون ریالی یکماهه)کارگزاری برای مشتریان ،موافقید یا خیر و این را یک توهین به شعور مشتریان محسوب نمیکنید؟ و بنطر شما کارگزاری نباید حداقل به مدت یکسال کارمزد معاملات مشتریان را از 100% رایگان کند؟
4-آیا به ورود قوه قضائیه،سازمان بازرسی کل کشور،دیوان عدالت اداری،ریاست+کمسیون تحقیق و تفحس مجلس به پرونده کارگزاری آگاه موافقید؟(البته بجز نهادهای ناظر مثل:سازمان بورس و اوراق بهادار،شرکت مدیریت فناوری بورس تهران،اداره رسیدگی به شکایات و حمایت های حقوقی، کمیته سازش کانون کارگزاران،هیأت سازش کانون نهادهای سرمایهگذاری ایران،کانون شرکتهای سرمایهگذاری که نان خور کارگزاری ها هستند.).
واقعاً افتضاحه. شورش رو درآوردن.
معلوم نیست این کارمزدا رو کجا خرج میکنن بجای اینکه یکم به زیرساختشون برسن.
هیچی مون درست نیست تا کی باید اینجوری باشیم
الان یک هفته هست که مشکل داره و هربار مدیریت کارگزاری فقط عذرخواهی میکنه و برای جبران خسارات وارده به سهامداران،طرح هایی مطرح میکنه که واقعا خنده داره.
هر سه اختلال داشتن درگاه های بانکی هم اختلال داشتن
باسلام
احتراما با عنایت به عرضه اولیه سیتا درامروز مورخ 11 تیرناه اینجانب سیدامیر صدرالدینی مبلغ حدود د10 میلیون ریال در حسابم شارژ گردید لذا با توجه به اینکه در چند ماه گذشته خود کارگزاری نسبت به ثبت سفارش و خرید عرضه اولیه اقدام میکرد بنده اقدامی نکردم لذا ساعت 15 متوجه شدم کارگزاری متاسفانه خرید نکرده است خواهشمندم جهت تضییع حقوق امثال من توضیحی منطقی ارایه فرمایید. باتشکر 08183135874
مضافا اینکه به کارگزاری تهران زنگ زدم متاسفانه جواب نگرفتم.
کارگزاری مفید امروز راضی کننده نبود
هر روز سهمام مثبت میخوره اما جمع سرمایم آپدیت نمیشه چند میلیون کمتر نشون میده
دولت و سازمان بورس در این خصوص باید مقررات تنبیهی و جبران خسارت از سوی کارگزاری طراحی و پیش بینی نماید تا کارگزاران همواره خود را به روز نگهدارند.
2 روز است کارگزاری پاسارگاد ما را بیچاره کرده
سهمی که در پاسارگاد تقاضای خرید دادیم نوبت ما نرسید و سهمی که برای اقوام از طریق کارگزاری گمنام دیگری خریدیم و بعد ازخودم دستور خرید زدیم خرید این یعنی چه
از این پولی که از مردم میگیرید شرم کنید
1- سفارش خريدي ارسال كردم چون قيمت در حال پايين امدن بود وقتي خواستم قيمت را اديت كنم امكان ويرايش قيمت بسته بود و خريد با قيمت بالا برام انجام شد و بنده متضرر شدم
2- قيمتهاي لحظه اي در پورتفو در كارگزاري فارابي اپديت نميشود
3- معامله سرخطي با كارگزاري فارابي امكان پذير نيست و هميشه ته صف قرار ميگيريم
4- نرم افزار هنگ و كند است
5- بسته بودن اديت بهاي سفارش بارها و بارها بنده را متضرر كرده
6 - نرم افزارشون انلاين نيست و مغايرت زماني با هسته بورس دارد
واقعا متاسفم. ..
تا بیام یه سهمی رو خرید بزنم 5 درصد رفته بالا
بعضی وقتا هم مثل امروز که هیچی نتونستم خرید بزنم
همش مشکل داره
در ضمن همه این کارگزاریها بلا استثنا دزد اندر دزدند باید مردم سرمایهای خود را هرچند اندک از قمارخانه ایی که بنام بورس باز کردند بکشند بیرون .و.....ً