ظرفیت پذیرش "بهمن" ۲ برابر میشود
به گزارش بورس نیوز، علیرضا ببر آهنی مدیر تعمیرگاه مرکزی گروه بهمن در خصوص مدرنترین مرکز خدمات خودرویی کشور و ارائه خدمات جدید به مشتریان گفت: مرکز پذیرش مدرن بهمن مجموعهای بزرگ و مجهز است که در لحظه اول ورود، با نگاهی به تجهیزات موجود و نظم آن، به راحتی میتوان با آن ارتباط برقرار کرد. یکی از خدمات جدید در این مرکز خدمات، وجود مشاور پذیرش آقا و خانم است که از بدو ورود تا انتهای ترخیص خودرو، صفر تا صد مراحل را با مشتری همراه خواهد بود.
به گفته ببرآهنی این مشاوران آموزشهای فنی، رفتار سازمانی و مشتری مداری را گذرانده اند. از این رو به کار گیری مشاور پذیرش مستلزم افزایش نیروی انسانی در این مرکز است که گروه بهمن به جذب نیروی کار و اشتغال زایی توجه ویژهای داشته است، به طوری که نیروی انسانی این بخش دو برابر شده است.
سرویسهای خدماتی پذیرش بهمن صرفا به اینجا ختم نمیشود بلکه راه اندازی کافی شاپ رایگان، فضای بازی کودک، استفاده از مبلمان هم رنگ و استاندارد، میز پذیرش استاندارد از دیگر تغییرات پذیرش بهمن محسوب میشود ضمن اینکه مشتریان در تمام مدت تعمیر خودرو میتوانند به صورت آنلاین از حضور در گالری و اقامت در فضایی که مشرف به تعمیرگاه است، لحظه به لحظه عملیات سرویس خودروی خود را از نزدیک ببینند این در حالی است که در همین فضا نیز میتوانند از اینترنت رایگان هم استفاده کند.
مدیر تعمیرگاه مرکزی بهمن گفت: مرکز پذیرش مدرن بهمن، در فضایی بالغ بر ۱۱۰۰ متر مربع به عنوان سالن پذیرش و فضایی بالغ بر ۱۸۰۰ متر به عنوان سالن تعمیرگاه با جدیدترین تجهیزات مطابق با استانداردهای جهانی خدمات پس از فروش خودرو طراحی شده است که با اتمام فاز دوم ظرفیت روزانه پذیرش از ۸۵ دستگاه به ۲۱۰ دستگاه خودرو افزایش مییابد.
مشتریان گروه بهمن میگویند؛ مرکز خدمات خودرویی مدرن گروه بهمن در شرایطی راه اندازی شده است که مشتریان پیش از این نیز از خدمات ارائه شده رضایت داشتند و میگویند با وجود مرکز جدید کیفیت خدمات بالاتر میرود.
ببر آهنی در این خصوص گفت: رضایت مشتریان افزایش یافته است و نتایج آن را در ارزیابی ماههای آینده شرکت ISQI خواهیم دید.
مدیر تعمیرگاه مرکزی بهمن در خصوص رعایت پروتکلهای بهداشتی در این مجموعه گفت: پروتکلها همزمان با شیوع بیماری کرونا در تمام مراحل پذیرش خودرو در تعمیرگاه مرکزی بهمن رعایت میشود که بدین منظور برای هر مشتری در لحظه ورود یک بسته بهداشتی در نظر گرفته شده است و همچنین از ابتدای پذیرش تا ترخیص خودرو از روکشهای یک بار مصرف برای پوشش فرمان خودرو استفاده میشود.
مدیر تعمیر گاه مرکزی بهمن در خصوص تامین قطعات و اطمینان خاطر به مشتریان تصریح کرد: استفاده از قطعات اصل مزین به هولوگرام، یکی از ویژگیها و مزیت رقابتی گروه بهمن در مقوله قطعات به شمار میآید. در زمینه تامین قطعات یدکی از رقبای خود پیشی گرفته ایم و مشکلی برای تامین قطعه محصولات سواری و کار نداریم. تمام قطعات از شرکت مادر و اورجینال تامین میشوند که دارای ۶ ماه و یا ۱۰ هزار کیلومتر ضمانت هستند.
گفتنی است گروه بهمن همواره از طریق تعمیرگاه مرکزی و شبکه نمایندگیهای خود طرحهای خاصی را با هدف ارائه خدمات ویژه به مشتریان و همچنین گسترش فرهنگ توجه به عملیات پیشگیرانه تعمیرات در طول سال اجرا میکند که در قالب طرح هایی، چون هوای پاک، استقبال از بهار، امداد نوروزی و ... قابل اشاره است.