بانک آینده با هدف رفاه حال مشتریان و حفظ سلامتی آنها در شرایط کرونا، قابلیت فعالسازی غیرحضوری سامانه «کیلید» را از تاریخ ۱۴۰۰/۰۲/۱۸، فراهم کرد.
خواندن ۲ دقیقه
به گزارش بورس نیوز، بانک آینده با هدف رفاه حال مشتریان و حفظ سلامتی آنها در شرایط کرونا، قابلیت فعالسازی غیرحضوری سامانه «کیلید» را از تاریخ ۱۴۰۰/۰۲/۱۸، فراهم کرد.
از این پس، مشتریان بانک آینده میتوانند بدون حضور در شعبه، برنامه موبایلی سامانه «کیلید» را از بخش ابزارها در وبسایت رسمی این بانک دریافت کنند و با ارسال کد پیگیری نصب به سرشماره ۲۰۰۰۴۰۰۱۱، امضای دیجیتال سامانه «کیلید» خود را فعال کرده و از خدمات مالی این سامانه، بهرهمند شوند.
برای استفاده از این قابلیت، تطابق کد ملی مشتری با کد صاحب سیمکارت، الزامی است.
- بیشتر بخوانید:
اعطای تسهیلات ۶۴۰ میلیارد ریالی بانک آینده به مستاجران
اخبار مرتبط
ارسال نظر
اخبار روز
خبرنامه