بانک آینده با هدف رفاه حال مشتریان و حفظ سلامتی آنها در شرایط کرونا، قابلیت فعالسازی غیرحضوری سامانه «کیلید» را از تاریخ ۱۴۰۰/۰۲/۱۸، فراهم کرد.
خواندن ۲ دقیقه
به گزارش بورس نیوز، بانک آینده با هدف رفاه حال مشتریان و حفظ سلامتی آنها در شرایط کرونا، قابلیت فعالسازی غیرحضوری سامانه «کیلید» را از تاریخ ۱۴۰۰/۰۲/۱۸، فراهم کرد.
از این پس، مشتریان بانک آینده میتوانند بدون حضور در شعبه، برنامه موبایلی سامانه «کیلید» را از بخش ابزارها در وبسایت رسمی این بانک دریافت کنند و با ارسال کد پیگیری نصب به سرشماره ۲۰۰۰۴۰۰۱۱، امضای دیجیتال سامانه «کیلید» خود را فعال کرده و از خدمات مالی این سامانه، بهرهمند شوند.
برای استفاده از این قابلیت، تطابق کد ملی مشتری با کد صاحب سیمکارت، الزامی است.
- بیشتر بخوانید:
اعطای تسهیلات ۶۴۰ میلیارد ریالی بانک آینده به مستاجران
اخبار مرتبط
ارسال نظر
اخبار روز
خبرنامه
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.