بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴
بررسی ابهامات شورای نگهبان به طرح ساماندهی صنعت خودرو
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: کمیسیون صنایع و معادن در تلاش است که درباره ابهامات شورای نگهبان به طرح ساماندهی صنعت خودرو یعنی نحوه انتقال ارز و عبارت «تصویب سایر مقررات برعهده وزارت صمت» و ایراد شورای عالی نظارت بر حسن اجرای سیاست‌های کلی نظام در جلسه آینده کمیسیون یعنی یکشنبه هفته آینده تصمیم‌گیری کند.
کد خبر : ۲۴۸۱۸۵
نویسنده :
مینا علیزاده

صنعت خودرو+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، روح اله عباس پور، سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره طرح ساماندهی صنعت خودرو، اظهار کرد: اعضای کمیسیون صنایع و معادن در نشست روز یکشنبه گذشته ابهامات شورای نگهبان به طرح ساماندهی صنعت خودرو که درباره واردات مدیریت شده خودرو است را بررسی و درباره راهکار‌های رفع آن به بحث و تبادل نظر پرداختند.



 

نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در خانه ملت افزود: در این نشست نمایندگان وزارت صنعت، معدن و تجارت، دستگاه‌های دولتی و خصوصی، خودروسازان، قطعه سازان و شورای نگهبان به بیان نظرات خود پرداختند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: کمیسیون صنایع و معادن در تلاش است که درباره ابهامات شورای نگهبان به طرح ساماندهی صنعت خودرو یعنی نحوه انتقال ارز و عبارت «تصویب سایر مقررات برعهده وزارت صمت» و ایراد شورای عالی نظارت بر حسن اجرای سیاست‌های کلی نظام در جلسه آینده کمیسیون یعنی یکشنبه هفته آینده تصمیم‌گیری کند.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: راهکار‌ها و سازوکار‌هایی برای رفع ایراد شورای عالی نظارت بر حسن اجرای سیاست‌های کلی نظام نیز پیش‌بینی شده که در حال پیگیری است

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.