بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۳
یک مقام مسئول مطرح کرد؛

گام بلند بانک ایران زمین در خدمات دهی نوین

این روز‌ها به لطف فعالیت‌های نوین بانکداری در ایران دیگر شاهد صف‌های طولانی در شعب بانک‌ها نیستیم و مراجعه حضوری هموطنان به شعب بانک کاهش یافته و این امر موجب بالا رفتن خدمات رسانی بانک‌ها به مشتریان شان شده است.
کد خبر : ۲۴۸۷۳۳
نویسنده :
مینا علیزاده

گام بلند بانک ایران زمین در خدمات دهی نوین

به گزارش بورس نیوز، یکی از نخستین بانک‌های کشورمان در حوزه بانکداری نوین بانک ایران زمین است؛ به طوری که بانک ایران زمین این روز‌ها با ارائه خدمات آنلاین سرعت خدمات رسانی به هموطنان را بالا برده و این امر موجب کاهش تردد شهروندان در سطح شهر آن هم در شرایط کرونایی شده و کاهش آلودگی هوا در کلانشهر‌ها و کاهش بار ترافیک معابر شهری را نیز به ارمغان آور است، همچنین مشتریان در محیط خانه به تمام امورات بانکی خود می‌پردازند.



سید محمدحسین استاد، مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین درخصوص نحوه خدمات دهی نوین در بانک ایران زمین اظهار کرد: در یک دهه اخیر با توجه به گسترش کاربرد شبکه‌ها و رسانه‌های اجتماعی و دسترسی آسان و آسوده شهروندان به دنیای مجازی و آنلاین و نرخ نفوذ بالای استفاده از انواع تلفن‌های همراه هوشمند در بین اقشار گوناگون جامعه روش خدمات دهی بانکداری نیز مورد تحول قرار گرفته و به نوعی بانکداری را از نگاه سنتی به سمت و سوی فناوری سوق داده است.

وی افزود: شاید بتوان گفت با روی کار آمدن دنیای مجازی و تلفن‌های هوشمند انقلابی در صنعت بانکداری به وجود آمده است و خدمات دهی مطلوب تری را برای شهروندان به وجود آورده است.

مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین ادامه داد: سهولت و دسترسی آسوده شهروندان به حساب‌های شخصی‌شان در هر زمان از شبانه روز نشانه تغییر رویکرد در صنعت بانکی کشورمان است که خوشبختانه در این زمینه بانک ایران زمین به عنوان یکی از نخستین بانک‌های کشور در این راستا اقدامات ارزشمندی را برای آسایش مشتریان انجام داده است.

استاد خاطرنشان کرد: امروز خدمات دهی نوین در نظام بانکداری دیگر یک خدمات لوکس نیست بلکه دریافت سرویس‌های نوین یک ضرورت در خدمات دهی به حساب می‌آید.

وی در خصوص خدمات نوین بانکداری در بانک ایران زمین پرداخت، بیان کرد: موجودی، صورتحساب (۴ گردش آخر) انتقال وجه کارت به کارت، پرداخت قبض (عادی و دسته ای)، مشاهده قبوض، سرویس پرداخت (خرید شارژ سیم کارت‌های اعتباری)، مسدودی کارت، پرداخت اقساط تسهیلات و مشاهده خرید‌ها از جمله خدمات دهی اینترنت بانک در بانک ایران زمین است.

مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین با اشاره به سرویس‌های خدمات اینترنتی کارت‌های عضو شتاب این بانک توضیح داد: پرداخت قبض (عادی و دسته ای) مشاهده قبوض، سرویس پرداخت (خرید شارژ سیم کارت‌های اعتباری) و مشاده خرید‌ها نیز امکان پذیر خواهد بود.

وی به مراحل دریافت رمز خرید اینترنتی جهت خرید در اینترنت نیز اشاره و تصریح کرد: کارت ایران زمین خود را در پایانه خودپرداز بانک ایران زمین (ATM) قرار دهید و سپس رمز کارت خود را وارد نموده و کلید ثبت را فشاردهید و دکمه مقابل گزینه تغییر رمز را فشار دهید.

استاد ادامه می‌دهد: گزینه تغییر رمز خرید اینترنتی انتخاب شود و رمز مورد نظر خود را بین ۵ تا ۱۲ رقم وارد نمایید و مجددا طبق فرمان سیستم رمز را تکرار کنید و پس از انجام موفقیت آمیز عملیات، رمز خرید اینترنتی جدید شما فعال شده و کد CVV۲ به همراه تاریخ انقضاء آن بر روی رسید دستگاه چاپ شده و تحویل می‌شود.

مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین به موضوع انسداد کارت بانکی اشاره و تاکید کرد: در صورت مفقود شدن کارت، انسداد کارت از طریق اینترنت بانک، موبایل بانک، تلفن بانک، خدمات اینترنتی کارت ایران زمین امکان پذیر است.

وی درتوصیه ای به شهروندان تاکید کرد: برای ورود به خدمات اینترنتی کارت از وجود قفل امنیتی بر روی صفحه اول مطمئن شده و در صورت عدم وجود آن از ورود اطلاعات خودداری کنید.

استاد بیان کرد: زمان وارد کردن کد CVV۲ و رمز دوم اینترنتی کارت حتماً از کیبورد مجازی تعبیه شده بر روی صفحه مورد نظر استفاده شود و همچنین از پرداخت‌های الکترونیکی از طریق سایت‌هایی که برای موسسات غیرمعتبر و ناشناس در اینترنت مشغول به فعالیت می‌باشند، جداً خودداری شود.

 

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
کدام بانک‌ها بیشترین وثایق تملیکی را دارند
مجموع وثایق تملیکی بانک‌های بورسی به بیش از ۱۰۴ هزار میلیارد تومان رسید!
کدام بانک‌ها بیشترین وثایق تملیکی را دارند
با برگزاری مزایده بانک ایران زمین؛
"وزمین" از فروش ۵ ملک ۶ میلیارد تومان سود کرد
ایران زمین، بانکی که به شما نزدیک‎ است
رابط رسانه بانک ایران زمین:
ایران زمین، بانکی که به شما نزدیک‎ است
ارسال نظر