مدیر روابط عمومی شستا معرفی شد
به گزارش بورس نیوز، در این مراسم که با حضور علی رستمی مدیرعامل شستا، محمود ملکوتی خواه عضو هیأت مدیره شستا و مرتضی موتورچی رئیس مرکز اطلاعرسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، علی رستمی با اشاره به عملکرد مثبت و شفاف روابط عمومی شستا طی ۳ سال اخیر در دوره مدیریت حسن محمدی، گفت: ریلگذاریهای انجامشده در این دوره باعث اعتمادسازی عمومی و معرفی شستا بهعنوان یک شرکت ارزشآفرین و شفاف شده است.
مراسم تودیع و معارفه مدیر پیشین و جدید روابط عمومی شستا برگزار شد.
مدیرعامل شستا افزود: بهواقع میتوان گفت که دوره مدیریت شستا در حوزه روابط عمومی به دو دوره پیش و پس از محمدی تقسیم میشود به همین خاطر میتوان گفت مقدسی بهعنوان مدیر روابط عمومی جدید کار سختی در پیش دارد.
رستمی تصریح کرد: ضمن آرزوی موفقیت برای محمدی، از مقدسی میخواهم تا در ادامه مسیر تلاش کنند اقدامات ما در شستا و شرکتهای تابعه بهخوبی تبیین و به مخاطبان معرفی شود.
محمود ملکوتی خواه عضو هیأت مدیره شستا نیز در این نشست، گفت: شهادت میدهم که در دوره مدیریت محمدی هیچ پول پاشی به رسانهها انجامنشده است و ایشان با مدیریت و توان مدیریتی بسیاری از موضوعات را پیش بردهاند.
گفتنی است در این مراسم حسن محمدی ضمن گزارشی از روند فعالیتها و اقدامات روابط عمومی شستا گفت: در برههای که مدیریت روابط عمومی در شستا را بر عهده گرفتم شستا یک برند کاملاً منفی حتی در اذهان مسئولان عالیرتبه بود، اما امروز «شستا شهروند خوب» یک گزاره همهگیری شده است که ذینفعان و سهامداران بر آن صحه میگذارند.
وی با اشاره به طراحی و تدوین سند راهبردی روابط عمومی شستا، گفت: معتقدم تیم قدرتمند و کارآمدی که این سند را به رشته تحریر درآورد و تحت نام شورای ارتباطات شستا کارهای خود را پیش برد، میتواند به اهداف عالیه دولت سیزدهم در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کمک کند.
به گزارش بورس نیوز، مهدی مقدسی مدیر روابط عمومی جدید شستا نیز ضمن بیان برنامهها و دیدگاههای خود، گفت: روابط عمومی نقش مهمی در پیشبرد اهداف عالیه یک سازمان دارد، لذا با حمایت مدیرعامل شستا و همکاری نزدیک با مدیران روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی میتوان اقدامات مؤثری انجام داد.