بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۱
«بهداشت البسه» پرفروش ترین محصول پدیده شیمی قرن؛

فروش ماهانه "قرن" ۲۰ درصد کاهش پیدا کرد

فروش ماهانه
پدیده شیمی قرن در آذرماه ۹,۵۸۵ تن از محصولات خود را در بازار‌های داخلی و صادراتی به فروش رساند و از ابتدای سال مالی نیز ۹۴,۲۸۴ تن از محصولات خود را فروخت
کد خبر : ۲۵۳۱۴۴
نویسنده :
امیرحسین کریمی

پدیده شیمی قرن+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت پدیده شیمی قرن در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آذرماه سال ۱۴۰۰ مجموع درآمد‌های عملیاتی طی دوره یک‌ماهه را مبلغی بالغ‌بر ۱،۷۲۲ میلیارد ریال به ثبت رساند و همچنین درآمد‌های تجمیعی قرن طی ۹ ماه گذشته برابر با ۱۶،۱۳۲ میلیارد ریال بود.

درآمد‌های پدیده شیمی قرن در آذرماه از فروش محصولات در ۲ بازار داخلی، صادراتی و ارائه خدمات به دست آمد، درآمدزاترین بخش "قرن" مربوط به فروش محصولات در بازار داخلی بود که ۹۶ درصد از درآمد‌ها را به خود اختصاص داد.

فروش ماهانه عملکرد ماهانه پدیده شیمی قرن+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: سهامداران "قرن" از ماه آینده سود می گیرند


درآمد‌های ثبت‌شده "قرن" در آذرماه

فروش ماهانه روند ثبت درآمدهای قرن+بورس نیوز

بر اساس این گزارش، درآمدی که پدیده شیمی قرن در آذرماه شناسایی کرد با کاهش درآمد ماهانه ۲۰ درصدی همراه بود و همچنین درآمدی که ارائه‌شده در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۱۵ درصد کاهش پیدا کرد، همان‌طور که گفته شد شرکت "قرن" طی ۹ ماه سپری‌شده از سال مالی مجموع درآمد‌های تجمیعی را بالغ‌بر ۱۶،۱۳۲ میلیارد ریال به ثبت رساند که نسبت به فروش شرکت در مدت مشابه سال گذشته رشد ۳۸ درصدی داشت.

بیشترین درآمدی که پدیده شیمی قرن در آذرماه از فروش محصولات کسب کرد متعلق به بخش «بهداشت البسه» با ۶۷۳ میلیارد ریال بود که نرخ فروش این محصول ۱۸ میلیون و ۷۹۳ هزارتومان در ازای هر تن شناسایی شد، محصول درآمدزای بعد نیز مربوط به «بهداشت شخصی» با ۶۱۹ میلیارد ریال بود.

پدیده شیمی قرن در آذرماه ۹,۵۸۵ تن از محصولات خود را در بازار‌های داخلی و صادراتی به فروش رساند و از ابتدای سال مالی نیز ۹۴,۲۸۴ تن از محصولات خود را فروخت، فروش ماهانه قرن با اُفت ۲۰ درصدی نسبت به ماه گذشته مواجه بود.

پرفروش‌ترین بخش محصول قرن در نهمین ماه از سال جاری در اختیار «بهداشت البسه» در بازار داخلی با ۳،۵۸۳ تن اعلام شد، گران‌ترین بخش ارائه‌شده توسط قرن مربوط به بخش «بهداشت شخصی» (صادراتی) با ۲۹ میلیون ۸۰۸ هزارتومان بود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.