بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵
درآمد تسهیلات اعطایی بانک دی ۴ درصد افزایش ماهانه داشت؛

۲،۲۳۳ میلیارد ریال مجموع درآمد محقق‌شده "دی"

۲،۲۳۳ میلیارد ریال مجموع درآمد محقق‌شده
درآمد‌های تجمیعی که بانک دی طی ۱۱ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی به ثبت رساند ۱۰ درصد افزایش را نسبت به سال گذشته به همراه داشت.
کد خبر : ۲۵۵۵۸۲
نویسنده :
امیرحسین کریمی

بانک دی+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، درآمدی که بانک دی در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به بهمن‌ماه سال جاری از تسهیلات اعطایی خود طی دوره ماهانه شناسایی کرد برابر با مبلغ ۱،۸۵۵ میلیارد ریال بود و مجموع درآمد‌های محقق‌شده طی دوره یک‌ماهه ۲،۲۳۳ میلیارد ریال شناسایی شد.

عملکرد ماهانه بانک دی+بورس نیوز

درآمد ماهانه‌ای که بانک دی از بخش تسهیلات اعطایی طی ۱۱ ماه گذشته ارائه کرد بالغ‌بر ۲۴،۵۸۹ میلیارد ریال بود، میزان تسهیلات وصولی بانک دی طی دوره ماهانه بالغ‌بر ۲۷،۹۹۸ میلیارد ریال شناسایی شد و همچنین سرمایه ثبت‌شده این بانک ۱۳۵ هزار میلیارد ریال به ثبت رسیده است.


بیشتر بخوانید: ورود ۱,۷ همت نقدینگی به صندوق‌های درآمد ثابت


درآمد تسهیلات اعطایی بانک دی 

بر پایه این گزارش، میزان درآمدی که بانک دی در یازدهمین ماه از سال مالی توانست به ثبت برساند در مقایسه با ماه گذشته ۴ درصد رشد را مشاهده کرد و نسبت به دوره مشابه سال گذشته نیز ۱۷۰ درصد افزایش را تجربه کرد.

درآمد‌های تجمیعی که بانک دی طی ۱۱ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی به ثبت رساند ۱۰ درصد افزایش را نسبت به سال گذشته به همراه داشت، تسهیلات اعطایی بانک دی در دهمین‌ماه سپری‌شده از سال جاری ۱۶ درصدی بیشتر از تسهیلات بود.

روند درآمدهای بانک دی+بورس نیوز

تسهیلات وصولی بانک دی در بهمن‌ماه کاهش ۳ درصدی را نسبت به ماه گذشته به همراه داشت، بیشترین درآمدی که "دی" طی دوره ماهانه به دست آورد متعلق به بخش «مرابحه» با ۱،۵۶۶ میلیارد ریال بود و پس‌ازآن نیز بخش «خرید دین» با ۹۷ میلیارد ریال درآمدزاترین بخش تسهیلات اعطایی نام گرفت.

بانک دی از ابتدای سال مالی تاکنون بیشترین درآمد شناسایی‌شده را از بخش «مرابحه» با ۱۷،۰۸۱ میلیارد ریال به دست آورد و «مشارکت مدنی» نیز با ۴،۳۷۴ میلیارد ریال در رتبه بعدی قرار گرفت.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.