بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۱
تحلیل تکنیکال بیت کوین- ۱۵ تیر ۱۴۰۲
بیت کوین به تثبیت قیمت در نزدیکی مقاومت ۳۱٬۰۰۰ دلار ادامه می‌دهد. این امر نشان می‌دهد فروشندگان، تمام تلاش خود را می‌کنند تا حرکت رو به بالا را متوقف کنند، اما خریداران فشار را حفظ کرده‌اند.
کد خبر : ۲۷۱۵۳۸

به گزارش بورس نیوز، بیت کوین به تثبیت قیمت در نزدیکی مقاومت ۳۱٬۰۰۰ دلار ادامه می‌دهد. این امر نشان می‌دهد فروشندگان، تمام تلاش خود را می‌کنند تا حرکت رو به بالا را متوقف کنند، اما خریداران فشار را حفظ کرده‌اند. اگر خریداران قیمت را بالای ۳۱،۰۰۰ دلار حفظ کنند، بیت کوین می‌تواند تا ۳۸، ۰۰۰ دلار رشد کند. اگر قیمت به زیر EMA۲۰ سقوط کند، ممکن است برای چند روز دیگر در محدوده بین ۳۱٬۰۰۰ تا ۲۴٬۸۰۰ دلار نوسان کند.

تحلیل آنچین هفتگی: 

احتمال ریزش در بازار بیت کوین 
شاخص زیر، میزان ورود بیت کوین توسط ماینر‌های بیت کوین به صرافی‌ها را نشان می‌دهد. این میزان در هفته گذشته به سقف تاریخی خود رسید که ارزش آن بیش از ۱۲۸ میلیون دلار ورود بیت کوین به صرافی‌ها بود. این عدد بی سابقه‌ترین میزان ورود بیت کوین به صرافی‌ها تا کنون را شکل داده است که زنگ خطر بزرگی می‌تواند باشد. چرا که آخرین باری که میزان ورود این رمز ارز به صرافی‌ها شتاب گرفت، در سال ۲۰۲۱ بود که ۲ ماه بعد بولران بازار رمز ارز به پایان رسید. هم اکنون این شاخص در محدوده ۱۰۵ میلیون دلار قرار دارد که محدوده خطرناکی را شکل داده است. باید منتظر ماند تا واکنش بازار به این رفتار ماینر‌ها را همزمان با رفتار قیمت بررسی کرد.

تحلیل قیمت بیت کوین (BTC): 

مجید بذرافشان، مدیرعامل صرافی تتانکس

 

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.