بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۷
اظهار رضایت معاون دادستان کل کشور از اقدامات سازمان اموال تملیکی در استان خوزستان
معاون دادستان کل کشور ضمن بازدید از انبار‌های اموال تملیکی استان خوزستان از مجموعه اقدامات انجام شده ابراز رضایت کرد.
کد خبر : ۲۷۵۱۹۶

به گزارش بورس نیوز، علی جمادی معاون دادستان کل کشور در سفر به استان خوزستان از انبار‌های اداره کل اموال تملیکی استان بازید به عمل آورد.

معاون دادستان کل کشور با از مجموعه اقدامات سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی و همکاران این سازمان، اظهار داشت: با تدبیر و برنامه ریزی ابلاغی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کشور و با پیگیری و نظارت دادستان مرکز استان خوزستان جناب آقای جعفری چگنی و همکاران قضایی استان خوزستان از سال گذشته اقدامات موثری صورت پذیرفته و به عنوان مثال با تعیین تکلیف حدود دویست پرونده متروکه در بندر سجافی شهرستان هندیجان در حال حاضر هیچ کالای رسوبی در این بندر وجود ندارد و پرونده‌ها به روز است.

وی ادامه داد: ۷۶ پرونده موجود متروکه باقی مانده مربوط به سال جاری و پرونده یاد شده مربوط به یک قلم کالا بوده که مقرر شد با پیگیری و مکاتبه دادستان مرکز استان نسبت به احیای ظرفیت تفاهمنامه زیر دو هزار دلار با سازمان استاندارد ایران یا ظرفیت‌های قانونی دیگر نسبت به تعیین تکلیف کالا‌های یاد شده اقدام شود.

جمادی افزود: در ضمن با توجه به بعد مسافت حدود ۳۰۰ کیلومتری شهرستان هندیجان تا مرکز استان مقرر شد از مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی جهت بررسی امکان تامین انبار در این شهرستان اقدام شود.

در خاتمه این بازدید، معاون دادستان کل کشور از مجموعه فعالیت‌های انجام شده در سطح استان که نشان از همدلی و هماهنگی تمامی دستگاه‌های عضو استان هستند تقدیر و تشکر کرد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.