بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۹
رکورد مقدار فروش فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش مقدار فروش ؛

"افق" رویداد سودآوری

"افق" با رشد ۸۳ درصدی در درآمدزایی خود نسبت به ماه دوره مشابه سال گذشته، و رشد ۷۲ درصدی در درآمد تجمیعی؛ روند سودآوری خود را قوت بخشیده است.
کد خبر : ۲۷۵۸۳۰

بورس نیوز:
شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش با سرمایه ثبت شده یک هزار و ۲۵۰ میلیاردتومانی، در آخرین گزارش عملکرد ماهانه خود از تحقق درآمد ۵ هزار و ۴۳۰ میلیارد تومانی خود خبر داده است.

"افق" با رشد ۸۳ درصدی در درآمدزایی خود نسبت به ماه دوره مشابه سال گذشته، و رشد ۷۲ درصدی در درآمد تجمیعی؛ روند سودآوری خود را قوت بخشیده است. هرچند این میزان نسبت به شهریورماه با کاهش یک درصدی همراه شده که با این همه، همچنان سطح بالایی در درآمدزایی این شرکت به حساب می‌آید. 

شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش در مهرماه سال جاری بیش از ۱۵۰ میلیون محصول را به فروش رسانده است که بیشترین میزان فروش کالا در سال جاری به شمار می‌آید. 

سبد محصولاتی " افق " به ۱۰ زیر مجموعه تقسیم می‌شود که مهم‌ترین و پرفروش‌ترین آن‌ها در نمودار زیر ترسیم شده است. بخش مربوط به خوراکی شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش، عمده‌ترین بخش درآمدی آن را شامل می‌شود. این قسمت با ۲ هزار و ۳۹۰ میلیارد تومان، ۴۵ درصد از درآمد سبد محصولاتی "افق" را شامل شده است. 

در جایگاه دوم محصولات پروتئینی به فروش رفته این شرکت، با ۳۲ درصد از حجم فروش، قرار گرفته است. فروش محصولات شوینده، نوشیدنی و لوازم منزل سبک؛ در مجموع یک هزار و ۱۴۵ میلیارد تومان از درآمد این ماه شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش را به خود اختصاص داده است. 

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
برچسب ها :
اخبار مرتبط
از سال ۹۹ در مسیر رشد!
بر اساس گزارش عملکرد ماهانه "افق" ؛

از سال ۹۹ در مسیر رشد!

افق جدید درآمدزایی
ثبت رکوردی جدید توسط فجر انرژی خلیج فارس ؛

افق جدید درآمدزایی "بفجر"

 افق‌های تازه
 شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش در شهریورماه محقق ساخت؛ 

 افق‌های تازه "افق"

ارسال نظر