بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۷
تنوع گسترده سپرده‌گذاری و مدیریت سرمایه‌گذاری در بانک ایران زمین
بانک ایران زمین اهداف خود را بر پایه مدیریت سرمایه‌گذاری و ارائه طرح‌های متنوع سپرده‌گذاری برای هدایت بخشی از نقدینگی سرگردان بازار سرمایه و در راستای درآمدزایی خود که انتفاعی دوطرفه برای مشتریان و سهامداران به همراه دارد برنامه‌ریزی کرده است.
کد خبر : ۲۷۶۱۶۰

به گزارش بورس نیوز، تنوع گسترده انواع سپرده در بانک ایران زمین در کنار برنامه‌های مدیریتی این بانک در مسیر سرمایه‌گذاری بهینه درآمد‌های حاصله موجب شده تا هر فرد بتواند گزینه متناسب با نیاز‌های خود را انتخاب کند. مسیر‌های درآمدی که منابعی برای اصلاح امور بانکی و سودآوری برای مشتریان و خصوصا سهامداران را به دنبال خواهد داشت. در این مطلب به این مسیر درآمدزا و سودآور و چگونگی انتفاع مشتریان و سهامداران به همراه افزایش منابع مالی بان پرداخته‌ایم.

بانک ایران زمین در عملکرد ۶ماهه نخست سال‌جاری توانسته درآمد تسهیلات اعطایی، سپرده‌گذاری و اوراق بدهی را با رشد ۲۴۳ درصدی به رقم ۳۴۰۰ میلیارد تومان به ثبت برساند و درآمد‌های کارمزدی را با رشد ۲۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ۱۲۴ میلیارد تومان تجربه کند. بررسی‌ها نشان می‌دهد این بانک همچنان در مسیر رشد و در وضعیت سوددهی قرار دارد.

بانک ایران زمین برای رسیدن به اهداف توسعه‌ای خود در تلاش است تا با به‌روزرسانی خدمات خود و استفاده از آخرین فناوری‌های روز دنیا در نظام بانکداری نوین، مسیر پیشرفت و رسیدن به اهداف موردنظر را در جهت جذب درآمد و افزایش منابع مالی بانک به کار بگیرد. یکی از این مسیر‌ها جذب سپرده‌های بانکی است که با برنامه‌های مدیریتی بانک ایران زمین دارای تنوعی گسترده در سیستم خدمات این بانک و از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

هر یک از سپرده‌های ارائه شده توسط این بانک از شرایط منحصربه‌فردی برخوردار هستند. در واقع متقاضیان باید با بررسی شرایط سپرده‌های ارائه شده توسط بانک ایران زمین و همچنین هدف خود از سپرده‌گذاری، یک یا چند مورد از آن‌ها را انتخاب کنند. خبرخوب آن که افتتاح حساب برای انواع سپرده گذاری در بانک ایران زمین به‌سادگی صورت می‌گیرد و وقت زیادی از مشتریان را نمی‌گیرد.

بانک ایران زمین که با تمرکز بر علمیات بانکی در سال گذشته توانست با ۴۰۰ میلیارد تومان سرمایه ثبت شده، بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان درآمدعملیاتی را کسب کند، در نیمه نخست ۱۴۰۲ موفق شد تا ۱۲ درصد زیان خالص و زیان پایه هر سهم خود را کاهش بدهد.

عملکرد بانک ایران زمین نشان می‌دهد که "وزمین" روند رو به رشد و موفقیت را در عرصه بانکداری در پیش گرفته است. برنامه‌های مدیریت سرمایه‌گذاری ایران زمین از جمله اقدامات شایسته این بانک برای افزایش میزان اعتماد و سودآوری بهینه برای خود و سهامداران "وزمین" است.

بانک ایران زمین با تشکیل صندوق سرمایه‌گذاری بخشی از نقدینگی سرگردان بازار سرمایه را در مسیر سهام پربازده هدایت می‌کند. برنامه‌های مدیریت سرمایه بانک ایران زمین از یک سو برای سهامداران صندوق سرمایه‌گذاری سودآور است و از سوی دیگر بر درآمد و سودآوری بانک نیز تاثیرگذار خواهد بود.

بانک ایران زمین در سال‌های اخیر با تمرکز بر بانکداری دیجیتال و تدوین برنامه‌های مناسب، استفاده از تمامی ابزارها، فناوری‌های نوین بانکی و ارائه خدمات مطلوب و کارآمد، رضایت بیشتر مشتریان را جلب کرده است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.