بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹
ستون‌های طلایی درآمدزایی
"افق" همچون قبل در آخرین ماه پاییز نیز سطحی تازه در درآمدزایی را به ثبت رسانده است. در آذرماه شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش با رشد ۱۶ درصدی به درآمد ۶ هزار و ۴۸۱ میلیارد تومانی دست یافته است. روند رو به رشد منظم و مستمر این شرکت در سال‌های اخیر بدون توقف جریان داشته است.
کد خبر : ۲۷۷۳۳۵

ستون‌های طلایی درآمدزایی

بورس نیوز:
شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش با سرمایه ثبت شده دو هزار میلیارد تومانی و ارزش بازار ۳۴ هزار و ۷۸۰ میلیارد تومانی در آخرین گزارش عملکرد منتهی به آذرماه از تحقق درآمد ۶ هزار و ۴۸۱ میلیارد تومانی خود خبر داده است.

ستون‌های طلایی درآمدزایی

"افق" همچون قبل در آخرین ماه پاییز نیز سطحی تازه در درآمدزایی را به ثبت رسانده است. در آذرماه شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش با رشد ۱۶ درصدی به درآمد ۶ هزار و ۴۸۱ میلیارد تومانی دست یافته است. روند رو به رشد منظم و مستمر این شرکت در سال‌های اخیر بدون توقف جریان داشته است و با توجه به نمودار زیر این موضوع مشخص است.

علاوه بر رشد ۱۶ درصدی "افق" نسبت به آبان ماه این شرکت بیش از ۱۳۶ درصد افزایش درآمدی در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته خود داشته است.؛ گفتنی است درآمد تجمیعی این شرکت نیز با رشد ۸۳ درصدی در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته، بیش از ۴۴ هزار و ۴۴۶ میلیارد تومان بوده است.

ستون‌های طلایی درآمدزایی

توجه شرکت فروشگاه‌های زنجیر‌ای افق کوروش همچنان بر بازار‌های داخلی بوده و از فروش بیش از ۱۶۴ میلیون و ۷۲۱ هزار تن محصولات در این بازار به درآمد یاد شده دست یافته است. این میزان در مقایسه با آبان ماه، نزدیک به ۱۰ درصد افزایش داشته است.

ستون‌های طلایی درآمدزایی

سبد محصولاتی " افق " به ۱۰ زیر مجموعه تقسیم می‌شود که مهم‌ترین و پرفروش‌ترین آن‌ها در نمودار زیر ترسیم شده است. بخش مربوط به «خوراکی» شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش، عمده‌ترین بخش درآمدی آن را شامل می‌شود. این قسمت با ۲ هزار و ۷۴۵ میلیارد تومان، ۴۲ درصد از درآمد "افق" را شامل شده است. 

ستون‌های طلایی درآمدزایی

در جایگاه دوم محصولات «پروتئینی» به فروش رفته این شرکت، با ۳۸ درصد از حجم فروش، قرار گرفته است که نسبت به ماه آبان ماه ۲ درصد افزایش داشته است. فروش محصولات غرفه‌ای، نوشیدنی و لوازم منزل سبک؛ در مجموع یک هزار و ۲۳۷ میلیارد تومان از درآمد این ماه شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش را به خود اختصاص داده است. 

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
برچسب ها :
اخبار مرتبط
هشتمین رکورد درآمدی
شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش سهامداران خود را بد عادت کرده است؛

هشتمین رکورد درآمدی "افق" در هشتمین ماه سال جاری

رکورد مقدار فروش فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش مقدار فروش ؛

"افق" رویداد سودآوری

ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.