بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۲
رشته بیمه درمان بیشترین بخش درآمدزای بیمه دی نام گرفت؛

تجربه تراز مثبت ۶۸ درصدی "ودی" در ابتدای سال

تجربه تراز مثبت ۶۸ درصدی
درآمد ماهانه‌ای که بیمه دی از محل فروش حق بیمه شناسایی کرد، نزدیک به ۵۲۹ میلیارد تومان (۸۷ درصدی) افزایش را نسبت به ماه گذشته به همراه داشت.
کد خبر : ۲۸۰۲۸۰

تجربه تراز مثبت ۶۸ درصدی

بورس نیوز:

شرکت بیمه دی در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به فروردین ماه ۱۴۰۳ از فروش حق بیمه صادره به بیمه‌شدگان تحت نظر خود به درآمد یک هزار و ۱۳۵ میلیارد تومانی رسید، بیمه دی از ابتدای سال مالی تا انتهای فروردین ماه سال جاری میزان سرمایه‌ای که اعلام کرد برابر با ۵۹۵ میلیارد تومان بود.

تجربه تراز مثبت ۶۸ درصدی

میزان خسارتی که بیمه دی در ابتدای سال مالی منتهی به اسفندماه ۱۴۰۳ به بیمه‌شدگان تحت پوشش خود پرداخت کرد مبلغی برابر با ۶۷۵ میلیارد تومان در سامانه کدال به ثبت رسید.

درآمد ماهانه "ودی" از حق بیمه 

بیمه دی در اولین ماه از سال جاری درآمد ماهانه‌ای که از محل فروش حق بیمه شناسایی کرد، نزدیک به ۵۲۹ میلیارد تومان (۸۷ درصدی) افزایش را نسبت به ماه گذشته به همراه داشت، همچنین این شرکت بیمه‌ای در فروردین ماه موفق به ثبت افزایش درآمد ۸۰ درصدی در مقایسه با سال گذشته نیز شد.

تجربه تراز مثبت ۶۸ درصدی

"ودی" بیشترین درآمدزایی که از فروش حق بیمه در فروردین ماه داشت متعلق به رشته بیمه «درمان» بود که از این بخش توانست ۹۳۳ میلیارد تومان درآمدزایی داشته باشد، این رشته بیمه طی این دوره ۸۷ درصد از درآمد ماهانه را به خود اختصاص داد.

دیگر رشته بیمه درآمدزای "ودی" در این دوره در بخش «ثالث-اجباری» با ملبغ ۱۰۵ میلیارد تومان شناسایی شد که ۹ درصد از درآمد ماهانه را تشکیل داد، "ودی" در پایان فروردین ماه توانست به تراز تجمیعی مثبت ۴۵۹ میلیارد تومانی برسد و این رقم بیان‌گر آن است که میزان درآمدی که فروش حق بیمه شناسایی کرد نسبت به خسارت‌های پرداختنی ۶۸ درصد بالاتر است.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر