بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۰
شازند، افتخار صنعت پتروشیمی شده است
شاهمیرزایی با حضور در غرفه پتروشیمی شازند، در جریان آخرین فعالیت‌ها و دستاورد‌های این شرکت قرار گرفت و گفت: شازند، افتخار صنعت پتروشیمی شده است
کد خبر : ۲۸۰۶۳۶
نویسنده :
مینا علیزاده

به گزارش بورس نیوز، مرتضی شاهمیرزایی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در حاشیه بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از غرفه پتروشیمی شازند بازدید کرد.

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی پتروشیمی به سیاست صادراتی شرکت ملی صنایع پتروشیمی اشاره کرد و اظهار کرد: سیاست و بنای NPC مخالفت با صادرات محصولات با ارزش افزوده پایین است و هدف ما صادرات محصولات با ارزش افزوده بیشتر و با تولید محصول نهایی جهت مصرف در دیگر صنایع می‌باشد.

استفاده از تولید کاتالیست بومی توسط پتروشیمی شازند مورد درخواست مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی قرار گرفت و وی تاکید کرد: پتروشیمی شازند به عنوان افتخار صنعت پتروشیمی کشور می‌بایست بخش عمده‌ای از تجهیزات، قطعات و به ویژه کاتالیست‌های مورد نیاز واحد‌های تولیدی خود را از داخل کشور تامین نماید که این امر می‌تواند از سوی مهندسان نخبه پتروشیمی شازند به منصه ظهور بسد.

وی در پایان بعد از اطلاع از آخرین دستاورد‌های خودکفایی و بومی‌سازی شازند و شکستن رکورد‌های پی در پی تولید توسط شاراک گفت: پتروشیمی شازند به افتخار صنعت نفت تبدیل شده است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر