بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۷
نسبت به بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری‌ها مقایسه شد؛

ثبت رشد ۱۳۴ درصدی برای "ومهان"

ثبت رشد ۱۳۴ درصدی برای
میزان سرمایه‌گذاری گروه توسعه مالی مهر آیندگان در شرکت‌های خارج از بورس برابر با ۸۹۶ و شرکت‌های پذیرفته شده در بورس ۱۳ هزار و ۳۷۸ میلیارد تومان بود.
کد خبر : ۲۸۱۰۵۱
نویسنده :
امیرمحمد آبیار

ثبت رشد ۱۳۴ درصدی برای

بورس‌نیوز:

گروه توسعه مالی مهر آیندگان با سرمایه ثبت شده ۴ هزار و ۵۰۰ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۲۵ هزار و ۵۱۵ میلیاردتومانی، گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اردیبهشت ماه سال جاری خود را در سامانه کدال منتشر کرد؛ سرمایه‌گذاری انجام‌شده از سوی گروه توسعه مالی مهر آیندگان در اردیبهشت ماه مربوط به شرکت‌های فعال در بازار سرمایه و شرکت‌های خارج از بورس بود.

ثبت رشد ۱۳۴ درصدی برای

مجموع بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری "ومهان" در این دوره ماهانه برابر با ۱۴ هزار و ۲۷۵ میلیارد تومان بوده است؛ گروه توسعه مالی مهر آیندگان بیشترین سرمایه‌گذاری خود را در شرکت‌هایی انجام داد که در بازار سرمایه حضور داشتند. میزان سرمایه‌گذاری "ومهان" در شرکت‌های خارج از بورس برابر با ۸۹۶ و شرکت‌های پذیرفته شده در بورس ۱۳ هزار و ۳۷۸ میلیارد تومان بود. عمده سرمایه‌گذاری "ومهان" در اردیبهشت‌ماه مربوط به بخش‌های فراورده‌های نفتی، کک، سوخت هسته‌ای، محصولات شیمیایی، انبوه‌سازی، املاک و مستغلات و شرکت‌های چندرشته‌ای صنعتی بوده است.

ثبت رشد ۱۳۴ درصدی برای

گزارش قبلی را از اینجا بخوانید؛

گروه توسعه مالی مهر آیندگان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۳ (سال مالی منتهی به اسفندماه ۱۴۰۳) در صورت‌وضعیت پرتفوی شرکت‌های «بورسی» ارزش بازار سرمایه‌گذاری‌های خود را بالغ‌بر ۳۱ هزار و ۳۰۲ میلیارد تومان به ثبت رساند که نسبت به بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری‌ها رشد ۱۳۴ درصدی را به همراه داشت.

ثبت رشد ۱۳۴ درصدی برای

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
برچسب ها :
اخبار مرتبط
بخوانیم از عملکرد گروه توسعه مالی مهر آیندگان: 

"ومهان" در مدار رشد

گروه توسعه مالی مهر آیندگان از افزایش ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری‌های خود می‌گوید
رشد ۲۵ درصدی ارزش پرتفوی بورسی "ومهان" نسبت به دوره مشابه؛

گروه توسعه مالی مهر آیندگان از افزایش ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری‌های خود می‌گوید

ارسال نظر