بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۴
در بیست و سومین روز از ماه جاری؛

دعوت از سهامداران "کپشیر"

دعوت از سهامداران
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پشم شیشه ایران با نماد "کپشیر" روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۲۳ برگزار خواهد شد.
کد خبر : ۲۸۱۳۱۵

به گزارش بورس‌نیوز، آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پشم شیشه ایران، برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ منتشر شد.


بر اساس این آگهی از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت شده است تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۴:۰۰ روز چهار شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۲۳ در استان فارس، شهر شیراز به آدرس شهرک والفجر- بلوار فجرغربی- جنب دانشگاه پاسارگاد- مجمع اسلامی محبین اهل بیت برگزار میگردد حضور بهم رسانند.


استماع گزارش هیئت مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیئت مدیره، تعیین پاداش هیئت مدیره، از جمله دستورات این جلسه است.


جهت دریافت برگ حضور در جلسه، سهامداران حقیقی می‌توانند شخصاً یا از طریق وکیل با ارائه وکالت نامه رسمی و یا قائم مقام قانونی شخص حقیقی صاحب سهم و در خصوص سهامداران حقوقی نیز نماینده یا نمایندگان شخص حقوقی صاحب سهم به شرط ارائه مدرک وکالت (اعم از عادی یا رسمی) یا نمایندگی با امضای صاحبان امضای مجاز شخص حقوقی، از ساعت ۹ تا ۱۴ روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۲۲ با در دست داشتن برگ سهام و کارت شناسایی معتبر و یا وکالت نامه به آدرس شرکت به نشانی شیراز- بلوار امیرکبیر- بلوار یاوران- میدان احمدآباد- شرکت پشم شیشه ایران مراجعه و یا در روز مجمع، قبل از شروع جلسه، در محل برگزاری مجمع اقدام نمایند. همچنین در اجرای ابلاغیه شماره ۱۲۲/۱۰۶۸۱۵ مورخ ۱۴۰۱/۰۴/۰۱ سازمان بورس و اوراق بهادار، از سهامداران محترمی که تمایل دارند به صورت مجازی در مجمع شرکت کنند، دعوت به عمل می‌آید جهت مشاهده آنلاین و طرح سوالات با آدرس اینترنتی https://dima.csdiran.ir مراجعه نمایند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر