بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۳
بخوانیم از عملکرد شرکت ویتانا در اردیبهشت‌ماه؛

"غویتا" غوغا بپا کرد / جهش مقدار فروش ویتانا

میزان درآمدی که "غویتا" در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ از فروش محصولات تولیدی خود شناسایی کرد نسبت به فروردین ماه با افزایش ۱۸۸ درصدی همراه بود.
کد خبر : ۲۸۱۷۱۷
نویسنده :
امیرحسین کریمی
 
بورس نیوز:
 
شرکت ویتانا در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اردیبهشت ماه سال جاری میزان درآمدی که در این دوره از فروش محصولات خود شناسایی کرد برابر با ۱۳۲  میلیارد تومان بود، "غویتا" میزان درآمد تجمیعی که از ابتدای سال مالی تا پایان اردیبهشت ماه (منتهی به آذرماه ۱۴۰۳) در سامانه کدال به اطلاع سهامداران رساند بالغ‌بر ۴۸۱ میلیارد تومان بود.
 
 
"غویتا" در اردیبهشت ماه میزان درآمدی که از فروش محصولات به دست آورد مربوط به فعالیت آن در بازار داخلی و صادراتی بود، بیشترین میزان درآمدزایی صورت گرفته متعلق به بازار داخل کشور بود که ۹۶ درصد از درآمد ماهانه را در برگرفته بود، همچنین میزان درآمدی که از فروش محصولات در بازار خارج از کشور شناسایی کرد برابر با ۲۷ میلیارد تومان بود.
 


میزان درآمدی که "غویتا" در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ از فروش محصولات تولیدی خود شناسایی کرد نسبت به فروردین ماه با افزایش ۱۸۸ درصدی همراه بود، بیشترین درآمدزایی "ویتانا" در پنجمین ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی متعلق به «انواع بیسکوئیت» در بازار داخل کشور با مبلغ ۹۲ میلیارد تومان بود.

مبلغی که "ویتانا" در ازای فروش هر تن بیسکوئیت شناسایی کرد مبلغی برابر با ۱۱۰ میلیون تومان به فروش رساند. نرخ فروش این محصول در مقایسه با ماه گذشته با رشد ۱۰ درصدی نرخ همراه بود، لازم به ذکر است که محصول بیسکوئیت در بازار خارجی نیز با نرخ نزدیک به ۸۷ میلیون تومان در ازای هر تن به فروش رسید.  

شرکت ویتانا در اردیبهشت ماه مقدار فروش محصولات خود را برابر با یک هزار و ۴۸۵ تن اعلام کرد و از ابتدای سال مالی تاکنون نیز مقدار فروش تجمیعی خود را ۶ هزار و ۴۷۱ تن به ثبت رساند، مقدار فروش ماهانه این بیسکوئیت ساز نسبت به فروردین ماه رشد ۱۷۶ درصدی را تجربه کرد.

اشتراک گذاری :
برچسب ها :
اخبار مرتبط
رییس هیات مدیره «ویتانا» در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکیدکرد:

نقاط قوت صنعت غذایی بعد از تحریم

میزان فروش ۶ماهه این بیسکوئیت‌فروش بررسی شد؛

رشد بیش از ۵ درصدی نرخ فروش محصولات ویتانا

ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.