بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۳
در چهاردهمین روز ماه آتی؛

انتشار آگهی دعوت به مجمع "لخزر"

انتشار آگهی دعوت به مجمع
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت صنعتی پارس خزر با نماد "لخزر" روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۴ برگزار خواهد شد.
کد خبر : ۲۸۱۷۹۳

به گزارش بورس‌نیوز، آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت صنعتی پارس خزر، برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ منتشر شد.

بر اساس این آگهی از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت شده است تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۵:۰۰ روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۴ در استان تهران، شهر تهران به آدرس خیابان سپهبد قرنی - پلاک ۴۳، سالن اجتماعات شرکت تکادو برگزار می‌شود، حضور بهم رسانند.

استماع گزارش هیئت مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیئت مدیره و تعیین پاداش هیئت مدیره از جمله دستورات این جلسه است.

طبق ماده ۹۹ اصلاحیه قانون تجارت، ورود سهامداران محترم به جلسه مجمع عمومی، مستلزم ارائه ورقه ورود به جلسه می‌باشد، بدین لحاظ، سهامداران محترم حقیقی می‌توانند شخصا یا از طریق وکیل دارای وکالتنامه مورد تایید شرکت یا قائم مقام قانونی خود و سهامداران محترم حقوقی می‌توانند از طریق وکیل دارای وکالتنامه رسمی یا معرفی نماینده دارای حکم نمایندگی با امضای صاحبان امضای مجاز، در ساعات اداری روز ۱۴۰۳/۰۴/۱۳ به آدرس فوق الذکر، امور مالی شرکت (خانم حسین لو) مراجعه و ورقه ورود به جلسه مجمع عمومی را دریافت بفرمایند. ضمنا به استحضار صاحبان محترم سهام می‌رساند که در صورت تمایل به حضور مجاری، از طریق سایت شرکت به نشانی مندرج در آگهی پیوست، در برگزاری جلسه مجمع عمومی به صورت الکترونیکی مشارکت و در عین حال متن سوالات خود را به این شرکت منعکس فرمایند تا در جلسه مجمع عمومی مطرح و پاسخ سوالات از طریق سایت مذکور به آگاهی آنان رسانده شود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
لخزر و ثبت عملکردی بسیار ضعیف در سه‌ماهه دوم سال!
سود شرکت های زیر مجموعه، سهامداران "لخزر " را امیدوار نگه داشت؛

لخزر و ثبت عملکردی بسیار ضعیف در سه‌ماهه دوم سال!

کدام شرکت‌ها آخر هفته به مجمع می‌روند؟
حضور ۸ شرکت در مجمع عمومی در تاریخ ۱۶ تیرماه؛

کدام شرکت‌ها آخر هفته به مجمع می‌روند؟

تابستانی بی رمق از پارس خزر
"لخزر" به سومین ماه کاهش درآمد رسید؛

تابستانی بی رمق از پارس خزر

فقط ماشین لباسشویی
به دنبال افزایش نرخ محصولات شرکت صنعتی پارس خزر؛

فقط ماشین لباسشویی "لخزر" گران نشد

ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.