بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۶
در سیزدهمین روز ماه جاری؛

دعوت از سهامداران "ونوین"

دعوت از سهامداران
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بانک اقتصاد نوین با نماد "ونوین" روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۳ برگزار خواهد شد.
کد خبر : ۲۸۲۲۴۰

به گزارش بورس‌نیوز، آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بانک اقتصاد نوین، برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ منتشر شد.

بر اساس این آگهی از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت شده است تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۰:۰۰ روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۳ در استان تهران، شهر تهران به آدرس تهران خیایان ولیعصر ابتدای بزرگراه آیت اله هاشمی رفسنجانی مرکز همایش‌های هتل قلب تهران برگزار می‌شود، حضور بهم رسانند.


استماع گزارش هیئت مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیئت مدیره و تعیین پاداش هیئت مدیره از جمله دستورات این جلسه است.

از تمامی سهامداران محترم سهام بانک اقتصادنوین یا نماینده قانونی آنان دعوت می‌شود، به منظور اخذ برگه ورود و حضور در جلسه مجمع عمومی مذکور، از ساعت ۹ تا ۱۰ صبح روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۳، با در دست داشتن مدارک مالکیت سهام یا مستندات نمایندگی، وکالت، ولایت، قیمومیت و کارت شناسایی معتبر در محل برگزاری مجمع (آدرس صدرالذکر) شرف حضور به هم رسانند. همچنین ترتیبی اتخاذ شده است که برگه ورود به جلسه از ساعت ۷ تا ۱۵ روز قبل از برگزاری مجمع (سه شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۲) در محل امور سهام بانک اقتصادنوین، به نشانی تهران، بلوار اسفندیار، پلاک ۱۷ طبقه دوم به سهامداران محترم مراجعه کننده تقدیم شود. لازم به ذکر است امکان مشاهده آنلاین این مجمع به صورت همزمان و طرح پرسش و دریافت پاسخ برای سهامداران محترم از طریق مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی بانک به نشانی www.enbank.ir فراهم شده است. امور سهام بانک از طریق شماره تلفن‌های ۲۴۵۹۴۲۶۶ و ۲۴۵۹۴۲۷۷ در ساعات اداری آماده پاسخگویی به سوالات سهامداران محترم می‌باشد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.