بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۵
اقتصاد نوین با تراز مثبت ۲۹ درصدی سال جدید را شروع کرد؛

شروعی قدرتمند برای آغاز سال مالی از سوی "ونوین"

شروعی قدرتمند برای آغاز سال مالی از سوی
بیشترین درآمدزایی که بانک اقتصاد نوین از بخش تسهیلات اعطایی انجام داد، مربوط به بخش مرابحه و خرید دین بود.
کد خبر : ۲۸۰۲۸۴

بورس نیوز:

بانک اقتصاد نوین در گزارش فعالیت ماهانه‌ای که در فروردین ماه سال ۱۴۰۳ از خود بر جای گذاشت مربوط به تسهیلات اعطایی بود، این مبلغ شناسایی‌شده برابر با ۳ هزار و ۴۵۸ میلیارد تومان بود، همچنین "ونوین" در آغاز سال مالی خود میزان درآمد محقق شده خود از محل تسهیلات اعطایی، سپرده گذاری، سرمایه‌گذاری، اوراق بدهی و درآمد از بخش کارمزد را مبلغی برابر با ۴ هزار و ۶۱۸ میلیارد تومان در سامانه کدال به ثبت رساند.

شروعی قدرتمند برای آغاز سال مالی از سوی

بانک اقتصاد نوین در آخرین فعالیت ماهانه‌ای که در فروردین ماه به ثبت رساند، میزان سود پرداختی جهت سرمایه‌گذاری‌ها را برابر با ۲ هزار و ۶۷۶ میلیارد تومان اعلام شد.

بانک اقتصاد نوین، میزان تسهیلات وصولی که در پایان فروردین ماه اعلام کرد برابر با ۱۴ هزار و ۷۸۱ میلیارد تومان بود، همچنین "ونوین" از ابتدای سال مالی تاکنون میزان سرمایه به ثبت رسیده را ۶ هزار و ۸۵ میلیارد تومان به اطلاع سهامداران رسید.

میزان درآمد تسهیلات اعطایی "ونوین"

میزان درآمد ماهانه‌ای که بانک اقتصاد نوین در فروردین ماه سال ۱۴۰۳ از خود بر جای گذاشت در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته که درآمدزایی ۲ هزار و ۱۱۰ میلیارد تومانی را به همراه داشت، افزایش ۶۴ درصدی را تجربه کرد.

شروعی قدرتمند برای آغاز سال مالی از سوی

بانک اقتصاد نوین میزان درآمد عملیاتی محقق‌‎شده‌ای را که در نخستین ماه سال مالی در گزارش ماهانه خود آورد در مقایسه با سال گذشته ۵۸ درصد (یک هزار و ۶۹۴ میلیارد تومان) افزایش پیدا کرد و همچنین گفتنی است که "ونوین" در فروردین ماه به تراز مثبت ۲۹ درصدی (معادل ۷۸۱ میلیارد تومان سود عملیاتی) دست پیدا کرد.

بیشترین درآمدزایی که بانک اقتصاد نوین از بخش تسهیلات اعطایی انجام داد، مربوط به بخش مرابحه و خرید دین بود. میزان درآمدی که "ونوین" از این ۲ بخش به دست آورد به ترتیب برابر با مبالغ ۲ هزار و ۶۴۱ میلیارد تومان (مرابحه) و ۴۶۷ میلیارد تومان (خرید دین) بود.

همان‌طور که در ابتدای گزارش گفته شد بانک اقتصاد نوین میزان درآمد محقق‌شده خود را در فروردین ماه ۴ هزار و ۶۱۸ میلیارد تومان اعلام کرد، پس از تسهیلات اعطایی که بیشترین درآمدزایی را به خود اختصاص داد، درآمد حاصل از کارمزد با ۸۵۸ میلیارد تومان بیشترین میزان درآمد عملیاتی محقق‌شده را در اختیار داشت.

میزان پرداختی سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری "ونوین"

میزان پرداختی‌های بانک اقتصاد نوین جهت سود سپرده سرمایه‌گذاری در فروردین ماه سال جاری برابر با ۲ هزار و ۶۷۶ میلیارد تومان بود، سپرده‌های جذب‌شده ونوین در آغاز سال مالی با مبلغ ۱۸۱ همت، نسبت به سپرده‌های تسویه‌شده ۸ درصد بیشتر بود.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر