بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۵
در شانزدهمین روز از ماه جاری؛

دعوت از سهامداران "خاذين"

دعوت از سهامداران
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت طراحي و ساخت قطعات داخلي خودرو سايپا آذين با نماد "خاذين" در شانزدهمین روز از ماه جاری برگزار خواهد شد.
کد خبر : ۲۸۲۳۰۲

به گزارش بورس‌نیوز، به گزارش بورس‌نیوز، آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت طراحی وساخت قطعات داخلی خودرو سایپا آذین، برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ منتشر شد.

بر اساس این آگهی از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت شده است تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که ساعت ۱۰:۰۰ روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۶ در استان تهران، شهر تهران به آدرس سالن سردار شهید قاسم سلیمانی شرکت پارس خودرو واقع در تهران، کیلومتر ۹ بزرگراه لشگری (جاده مخصوص کرج) برگزار می‌شود، حضور بهم رسانند.

استماع گزارش هیئت مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیئت مدیره، از جمله دستورات این جلسه است.

سهامداران محترم که مایل به حضور درجلسه مذکور می‌باشند لازم است جهت دریافت برگه ورود به جلسه با در دست داشتن برگ سهام و کارت شناسائی معتبر و یا با وکالت نامه رسمی از ساعت ۷:۰۰ الی ۱۵:۰۰ تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۳ به محل شرکت سایپا آذین واقع در آدرس کیلومتر ۱۴ جاده مخصوص کرج، بلوار ایران خودرو جنوبی، انتهای خیابان زامیاد، بلوار گلستانک، شماره ۱۲. مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام و برگ ورود به مجمع را دریافت نمایند. قابل ذکر است طبق ماده ۹۹ اصلاحیه قانون تجارت فقط سهامدارانی حق ورود به مجمع را دارند که برگ ورود به جلسه را دریافت کرده باشند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
گزارش تحلیلی از ۸ مجمع مهم سه شنبه
سهامداران چشم انتظار تقسیم سود نقدی

گزارش تحلیلی از ۸ مجمع مهم سه شنبه

دودی که تنها بر چشم سهامداران شرکت‌های زیر مجموعه سایپا می‌رود؛

"خاذین" و تحقق زیانی ۱۴۸ میلیارد تومانی در ۶ ماهه نخست سال

ارسال نظر