بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۹
دعوت مدیرعامل پتروشیمی شازند برای حضور پر شور در چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری
مدیرعامل پتروشیمی شازند در پیامی از ملت شریف ایران جهت حضور پر شور در چهاردهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری دعوت به عمل آورد.
کد خبر : ۲۸۲۳۲۸
نویسنده :
مینا علیزاده

به گزارش بورس نیوز، علیرضا خلیلی‌نیا، مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره پتروشیمی شازند در پیامی، از ملت شریف ایران به ویژه کارکنان و کارگران تلاشگر این شرکت جهت حضور پر شور و حماسی در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری که ۸ تیر ماه برگزار می‌گردد، دعوت به عمل آورد.
 متن پیام مدیرعامل شازند بدین شرح است:
 
 بسم الله الرحمن الرحیم

ملت شریف ایران عزیز اسلامی

سلام علیکم؛
بار دیگر آزمون بزرگی پیش روی شما ملت فهیم، همیشه در صحنه و شهید پرور ایران اسلامی است. آزمونی خطیر که به سرنوشت و آینده این مرز و بوم گره خورده و باید در این عرصه حضوری حماسی داشت.

رهبر معظم و فرزانه انقلاب اسلامی به عنوان، ولی نعمت مردم غیور ایران عزیزمان درباره اهمیت و مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ سخنانی حکیمانه را ایراد فرمودند و بیانات معظم له در جهت انتخاب کاندیدای اصلح با معیار‌هایی چون: انتخاب رئیس جمهوری فعال، پرکار، آگاه و معتقد به مبانی انقلاب اسلامی، فصل الخطاب همگان است.

 اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید جمهور، شهید خدمت مرحوم آیت الله رئیسی عزیز و همراهان خدوم ایشان، از ملت شریف ایران اسلامی بالاخص همکاران تلاشگر خود در مجموعه معظم پتروشیمی شازند و خانواده‌های محترمشان دعوت می‌نمایم تا با حضوری حماسه‌ای در انتخابات ریاست جمهوری ۸ تیر ماه، بار دیگر قدرت معنوی و ایمان قلبی خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پشتیبانی از ولایت فقیه را به رخ جهانیان کشانده و دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان کور دل ایران عزیزمان را نقش بر آب نمایند.

عزتمند و سربلند باشید.
علیرضا خلیلی‌نیا_  مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت پتروشیمی شازند

اشتراک گذاری :
ارسال نظر