بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۶
در شانزدهمین روز ماه جاری؛

"سفارس" به مجمع می‌رود

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سیمان فارس و خوزستان با نماد "سفارس" در شانزدهمین روز ماه جاری برگزار می‌شود.
کد خبر : ۲۸۲۴۶۶

به گزارش بورس‌نیوز، آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سیمان فارس و خوزستان، برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ منتشر شد.

بر اساس این آگهی از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت شده است تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۴:۰۰ روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۶ در استان تهران، شهر تهران به آدرس مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش واقع در تهران، خیابان ولیعصر بالاتر از جام جم نرسیده به چهارراه شهید چمران خیابان استقلال برگزار می‌شود، حضور بهم رسانند.

استماع گزارش هیئت مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیئت مدیره از جمله دستورات این جلسه است.

از سهامداران محترم یا نمایندگان قانونی آنان درخواست می‌گردد، جهت اخذ برگ حضور در جلسه از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۴ روز چهارشنبه ۱۴۰۳/۰۴/۱۳ با در دست داشتن کارت ملی جهت اشخاص حقیقی و معرفی نامه معتبر با امضای صاحبان امضای مجاز برای اشخاص حقوقی، به دفتر امور سهام این شرکت واقع در تهران، خیابان شهید بهشتی خیابان پاکستان کوچه چهارم پلاک ۴ مراجعه فرمایند. همچنین سهامداران گرامی می‌توانند ضمن مشاهده همزمان مجمع از طریق پیوند ذیل، سوالات خود را از طریق سامانه پیامکی مندرج در سایت www.fkcco.com مطرح نموده تا نسبت به پاسخگویی آن مطابق ضوابط مجامع اقدام گردد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
تحلیل بنیادی و تکنیکالی صنعت سیمان توسط تامین سرمایه تمدن؛

"سفارس" زیر ذره‌بین تحلیلگران

مروری بر صنعت سیمان
سیمان، یکی از شاخص‌های رشد و توسعه هر کشور است؛

مروری بر صنعت سیمان

ارسال نظر