بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۴
در هجدهمین روز ماه جاری،

سهامداران "حفاری" فرا خوانده شدند

سهامداران
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت حفاری شمال با نماد "حفاری" روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۸ برگزار خواهد شد.
کد خبر : ۲۸۲۴۸۵

به گزارش بورس‌نیوز، آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت حفاری شمال، برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ منتشر شد.

بر اساس این آگهی از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت شده است تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۰۹:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۸ در استان تهران، شهر تهران به آدرس مرکز همایش‌های بین المللی پژوهشگاه صنعت نفت واقع در بلوار غربی مجموعه ورزشی آزادی سالن آزادگان برگزار می‌شود، حضور بهم رسانند.

استماع گزارش هیئت مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیئت مدیره و تعیین پاداش هیئت مدیره از جمله دستورات این جلسه است.

برگ ورود به جلسه با ارائه کارت ملی در روز برگزاری مجمع به شرح ذیل صادر می‌گردد: سهامداران حقیقی می‌توانند شخصاً یا از طریق وکیل با ارائه وکالت نامه رسمی و یا قائم مقام قانونی شخص حقیقی صاحب سهم، و سهامداران حقوقی از طریق نماینده یا نمایندگان شخص حقوقی صاحب سهم به شرط ارائه مدرک وکالت (اعم از عادی یا رسمی) یا نمایندگی با امضای صاحبان امضای شخص حقوقی، در جلسه مجمع عمومی حضور به هم رسانند. همچنین سهامداران محترم می‌توانند نسبت به مشاهده برخط (آنلاین) جلسه از طریق تار نمای شرکت حفاری شمال به نشانی https://www.ndco.ir اقدام فرمایند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
۲۴ درصد رشد درآمدی شرکت حفاری شمال در اردیبهشت‌ماه؛ 

"حفاری" سقف درآمدی خود را شکست

استفاده از فضای بازار سرمایه در تامین مالی پروژه‌ها
مدیرعامل شرکت مالی و سرمایه گذاری پیشرو ایران:

استفاده از فضای بازار سرمایه در تامین مالی پروژه‌ها

ارسال نظر