بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۴
سهامداران
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت توسعه و عمران شهرستان نائین با نماد "خعمرا" روز چهار شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۰ برگزار خواهد شد.
کد خبر : ۲۸۲۵۴۲

به گزارش بورس‌نیوز، آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت توسعه و عمران شهرستان نائین، برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ منتشر شد.

بر اساس این آگهی از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت شده است تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۰:۰۰ روز چهار شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۰ در استان اصفهان، شهر نایین به آدرس نائین کیلومتر ۲ جاده نائین به اصفهان شرکت توسعه و عمران شهرستان نائین برگزار می‌شود، حضور بهم رسانند.

استماع گزارش هیئت مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار، انتخاب اعضای هیئت‌مدیره، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیئت مدیره و تعیین پاداش هیئت مدیره از جمله دستورات این جلسه است.

لازم به ذکر است در راستای تسهیل مشارکت حداکثری سهامداران با بهره گیری از امکانات سایت و سایر روش‌های الکترونیکی، امکان مشاهده مستقیم جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه به صورت زنده از طریق صفحه اصلی سایت شرکت توسعه و عمران شهرستان نایین به نشانی tosn.co.ir (لینک ورود به مجمع عمومی عادی سالیانه) فراهم شده است. ازکلیه سهامداران محترم یا نمایندگان قانونی آنان درخواست می‌گردد با در دست داشتن کارت ملی و یا وکالت نامه معتبر درساعات اداری (۸ تا ۱۵) از تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۷ به مدت سه روز کاری جهت دریافت برگه ورود به جلسه به آدرس نائین کیلومتر ۲ جاده اصفهان شرکت توسعه و عمران شهرستان نائین مراجعه نمایند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر